Assassin’s Creed III mag dan wel een zeer populaire game zijn, maar dat neemt niet weg dat er nog wat fouten zitten in de game. Gelukkig is uitgever Ubisoft druk bezig met een patch waarvan zojuist de details bekend zijn gemaakt. Het belooft een zeer grote patch te worden die veel problemen zal oplossen waar menig AC III gamer last van heeft.
Een exacte datum voor de patch is niet bekend, maar je kunt hem in ieder geval eind volgende week downloaden. De lijst met verbeteringen is te groot om hieronder te plaatsen, daarom kun je hier de lijst bekijken op Ubisoft’s officiële forum.
Pas wel op, de patch bevat onder het kopje ‘singleplayer’ spoilers die je wellicht niet wilt lezen.
Multiplayer
Multiplayer Modes
– ASSASSINATE – Instances where it was possible for players to kill players that were not their target in Assassinate have been corrected.
– ASSASSINATE – Bodyguards no longer fail to stun when they are locked by the pursuer of the player they protect.
– DEATHMATCH – In Fort Wolcott, fixed a bug where players would remained stuck on warmup screen.
– MANHUNT – The cooldown boosts for loss streak bonus are not permanently active for all abilities during a manhunt round anymore.
Multiplayer Abilities
– Loss Streak now correctly triggers when players lose their contracts five times in a row.
– Disruption now breaks the hitting player’s lock.
– The Smoke Bomb’s drop behavior has been updated. It now drops at the user’s feet instead of dropping in front of them. However, if players drop it from a ledge, it will drop below them.
– Throwing Knives used against players hiding in haystacks will now make them get out of this haystack.
– Using Throwing Knives against a target now prevents the target from contesting the kill.
– Players are no longer stuck after using the Money Bomb from a ledge.
Multiplayer Ladders
– Several issues which occurred when players would quit a Manhunt pre-session lobby and join their friends the same session later have been corrected.
– After a session ends on a draw, both teams will now receive the same rate for Abstergo ladder, instead of one team getting a winning rate and the other getting a losing rate.
– Players are now granted Abstergo points normally even if one or several players get the idle state at the end of the session (The idle players do not get any Abstergo points)
Wie speelt hier multiplayer ?
Heb m al rondgespeeld, maar ik heb voor de rest niet echt problemen gehad met de singleplayer.
en de multiplayer vind ik niet echt leuk 🙂
Aanrader?
@77.249.123..xxx: Ja een aanraden
Ga hem denk ik toch wel halen voor de PC, lijkt me toch echt een hele vette game.
Eerste zin klopt niet helemaal.
Is er inmiddels al een patch voor de vita versie mbt save problemen?
@mrb80:
ik heb er nog niets over gehoord of gelezen. en geen patch te zien op vita dus denk even wachten nog. hoop dat er vlug een zal komen 🙂
Crap crap en crap. Serieus wat is hier nog assassin aan… 9 van de tien keer ren je achter je doel aan en zit je in grote gevechten… En weer open einde…
Verhaal is crap… Serieus deeltje 2 was uber en kon je die hoofdbaasjes op stealth pakken. Hier gaat ala druk vierkant in een filmpje en boem dood… Niks sneaky.
Eindelijk, in de details staat dat je na het einde je hood kan opzetten ! super !
@amaury, thanx voor je reactie
Ik vind het langzamerhand op Far Cry 2 lijken.
Je knalt een aantal redjackets neer… loopt f een rondje
en dan staan/lopen ze er weer.
Laten ze maar met een patch komen voor AC3 vita, zodat die game ook nog een beetje fatsoenlijk speelbaar wordt.