http://playsense.nl/images/file/img_519b7080ab131.jpg

Als Microsoft vandaag dacht bovenaan te komen staan met ‘#Xbox’ op Twitter dan hebben ze het mis, Sony was ze namelijk voor. Sony heeft namelijk bij Twitter een advertentie campagne afgenomen om ‘#PS4’ wereldwijd trending topic te houden, zo meldt iemand op NeoGAF. Sony wist gisteren al de Xbox-buzz te verminderen door een PS4-teaser uit te brengen en vandaag zullen Microsoft’s evenement ook gaan dwarsbomen op Twitter.

Daarnaast verschijnt ook deze tweet gesponsord in menig Twitter-gebruikers timeline. Sony doet er dus alles aan om te zorgen dat de PS4 niet onopgemerkt voorbij gaat en is van plan de mediabuzz vast te houden, nieuwe Xbox of niet.

Het is prachtig om te zien dat er een heuse gezonde media-oorlog speelt tussen de twee giganten. We zijn uiteraard ook erg benieuwd wat Microsoft vandaag gaat tonen en om 19:00 zal hun persconferentie van start gaan. Dan is het de beurt aan Microsoft om Sony te laten zien waarmee zij de strijd aangaan.

Kan zijn dat niet iedereen de trending topic of sponsored tweets ziet, dit wordt meestal getarget op wie het meest van toepassing is.

http://playsense.nl/images/file/img_519b6fe634eaa.jpg