Activision is de eigenaar van de wereldberoemde franchise Call of Duty en sinds vandaag kan je hun nieuwste deel spelen: Call of Duty: Modern Warfare 2. Met deze lancering van hun populaire shooter hebben ze gelijk een mooi gebaar gemaakt naar de Amerikaanse oorlogsveteranen.
De uitgever schenkt namelijk $ 1 miljoen voor het programma Call of Duty Endownment (CODE), zo meld de Washington Post vandaag. Deze non-profit organisatie helpt de Amerikaanse veteranen terug te komen in de normale leefomgeving en bij het zoeken van bijpassende banen. Toch een enorm mooi gebaar van de uitgever, al zeggen we het zelf.
is tog mooi dat ze al het geld dat ze verdienen niet alleen in eigen zak steken, en er toch ook iets nuttigs meedoen..!
Beetje jammer dat ze het naar een organisatie sturen die pro-oorlog is… Wel mooi gebaar voor de rest. Erg tof dat ze in ieder geval over nadenken!
Gewoon reclame
Netjes! beter iets dan niets!
Jeehj activision de good guy.
@Selec1: hoezo pro-oorlog..? ik lees in dit artikel dat ze juist de veteranen weer terug helpen de maatschappij in..?
Slimme marketing noem ik dit.
@afca-yuri:
inderdaad