Dragon Age trailer laat zien hoe het vechtsysteem tot stand kwam

Er zijn een aantal hele lange singleplayer games op de markt. Metal Gear Solid 4, Elder Scrolls IV: Oblivion, Fallout 3, om er maar een aantal te noemen. RPG ontwikkelaar Bioware komt nu echter met een singleplayer die wel erg veel vrije tijd van je klokje gaat af snoepen, namelijk Dragon Age: Origins. Alleen de main quest van deze game duurt namelijk al een kleine vijftig uur! Naast de main quest zijn er nog side quests die optioneel zijn, maar daardoor niet minder leuk. Vijftig uur aan pure brute actie en hakken met je zwaard.

Vandaag is er een trailer uitgekomen van Dragon Age waarin Bioware ons wederom een kijkje achter de schermen geeft van de ontwikkeling van de game. Dit keer vertellen ze ons over het vechtsysteem in Dragon Age: Origins. Van de melee combat tot aan het stil zetten van het beeld. Een interessante video dus voor de mensen die meer willen weten over hoe zo’n game nou tot stand komt.

  1.    449 XP
    AT1LLA's avatar

    Zit er niet echt boeient uit…
    geef mij maar liever demon souls

  2.    4204 XP
    afca-yuri's avatar

    50 uur van deze game lijkt me wat teveel van het goede 🙂

  3.    84 XP
    killer's avatar

    Mooi game dat is het wel, maar als ik achter een muur sta, dan wordt ik alsnog geraakt, een vuurbal met name spells en voorwerpen waarmee je kan gooien gaan dwars door de muur en dat is heel erg vervelend.

    Zelfs als ik weg rent en de monster net uit wilt halen naar mij, en ik ren heel snel aan de andere kant, toch wordt ik geraakt zeer irritant is dat.