Nieuwe details over Sony’s eigen Destiny of Spirits duiken op

In april werd door Sony een nieuw trademark ingediend dat voor een game genaamd Destiny of Spirits was. Pas vlak voor de E3 kregen we te horen dat het een PS Vita-exclusive was die intern ontwikkeld wordt door Sony’s Studio Japan, waarover tevens geruchten de ronde doen dat hun interne team een PS4-game in ontwikkeling heeft. Tot nu toe is het akelig stil gebleven rondom de game, maar die stilte is nu doorbroken met de nieuwe bovenstaande trailer.

Destiny of Spirits is free-to-play en in zijn kern een tactische turnbased RPG. De game maakt gebruikt van drie valuta’s: Spirit Points, Destiny Orbs, en Summoning Stones. Spirit Points worden over het algemeen gebruikt voor het samensmelten en huren van Spirits, al dan niet van andere Spirit Masters over heel de wereld. Summoning stones zet je in om Spirits op te roepen die je vervolgens kan toevoegen aan je collectie. En last but not least, Destiny Orbs. Zij zijn de krachtigste magische substantie in de wereld van Destiny of Spirits. Je kan door het gebruiken van deze machtige Orbs via ‘Advanced Summoning’ en ‘Limited-Time Summoning’ sterke Spirits verkrijgen. Ook kunnen ze gebruikt worden voor het herstellen van de levenspunten van je Spirits, het terugbrengen van in een gevecht verslagen Spirits en het beheersen van de tijd.

Destiny of Spirits krijgt een closed beta later deze maand, van 24 oktober tot 31 oktober. Hoe je hieraan mee kan doen, is nog niet bekend gemaakt. Blijf PSX-Sense in de gaten houden voor een eventuele aankondiging. Wat vind jij van de trailer? Heeft Destiny of Spirits de potentie om een goede free-to-play game te worden?

Sony vraagt een trademark aan voor ‘Destiny of Spirits’
Gepubliceerd op 2 apr, 2013 om 16:26
Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren