Eerste gameplay beelden H-Hour: World’s Elite verschenen

Zipper Interactive, bekend van SOCOM en MAG, werd enige tijd terug gesloten door Sony en de creative director van de studio (David Sears) is nadien het bedrijf SOF Studios gestart. Hier zijn ze aan de slag gegaan met de ontwikkeling van een nieuwe game voor de PC en PlayStation 4, H-Hour: World’s Elite.

Deze game is nu enige tijd in ontwikkeling en inmiddels zijn de eerste gameplay beelden online verschenen. Let wel, het betreft hier pre-alpha beelden dus de uiteindelijke kwaliteit zal nog een stuk beter zijn.

Nieuwe H-Hour: World’s Elite gameplay beelden vrijgegeven
Gepubliceerd op 6 apr, 2015 om 11:42
Nieuwe gameplay trailer H-Hour: World’s Elite verschenen
Gepubliceerd op 29 apr, 2014 om 16:29
SOCOM opvolger H-Hour: World’s Elite krijgt eerste ingame screenshot
Gepubliceerd op 6 dec, 2013 om 14:14
  1.    862 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Geweldig! echt een Socom ervaring gaat het worden zo te zien, heerlijk. Kijk er erg naar uit 🙂 3rd person shooters is de movement..

  2. Anoniem -   
    Frank's avatar

    Yes ziet er echt uit als socom kan niet wachten !!!

  3.    64 XP
    vbshinra's avatar

    ziet er goed uit

  4. Anoniem -   
    gambless's avatar

    nom nom leek wel op vigilante,sik eej

  5. Anoniem -   
    188.207.67..xxx's avatar

    Ziet er goed uit? Lekkere animaties ook..

  6. Anoniem -   
    Smart S's avatar

    Socom. Heerlijk. Wat een gezeik was dat altijd met bepaalde wapens die dan ineens verboden waren en natuurlijk talloze scheldpartijen in de lobby. Bring it on.

  7. Anoniem -   
    145.93.216.xxx's avatar

    Grappig somme reacties, zeuren over hoe het eruit ziet enzo terwijl ze duidelijk in de trailer zeggen dat alles pre-alpha is. Dus alles word nog stukke beter en mooier.

  8.    14 XP
    Stevenflappy's avatar

    Cod ziet er goed uit maar t spel is echt slecht, maar daar hoor je niemand over. Hoe t speelt en hoe de communicatie is, DAT maakt een spel goed. Communicatie was altijd een heel sterk punt van de Socom games. Veel beter dan nu met die open lijnen met jochies van 12 die alles kunnen schreeuwen. Bij Socom lig je er dan zo uit, kan je daarna weer communiceren waar de vijand zit 🙂

  9.    862 XP
    Sir. Nigell's avatar

    @Smart S: Green the F#CK UP!

  10. Anoniem -   
    81.83.137..xxx's avatar

    Normaal als je stapt of loopt dan beweegt je gezichtsveld lichtjes op en neer. Dat gebeurt hier helemaal niet, het lijkt wel of je op ijs schuift.

  11.    578 XP
    Hypoman's avatar

    David Sears was al eerder weg bij Zipper jongens! Hij heeft ook niets te maken gehad met MAG en Socom 4 ( was dit maar wél zo geweest, dan was waarschijnlijk Socom 4 niet zo slecht uitgepakt!) Hij werd gevraagd om te starten met de nieuwe Rainbow Six: Patriots, maar ook daar mocht hij met ‘commerciële’ redenen vertrekken. Ik ben één van de vele kickstarters die hoopt dat dit project gaat lukken en zelfs hoopt dat Sony dit gaat zien als een wesergeboorte van Socom!!!

  12. Anoniem -   
    77.170.208..xxx's avatar

    Hop Hop Hop Gangnam Style op 1:08 hahaha

    het lijkt een beetje op Conflict Desert Storm maar dan in Socom stijl alleen jammer vond ik dat SOCOM games geen Offline Multiplayer bij zat.

  13. crew Redacteur -    1848 XP
    Faunus's avatar

    Good old Socom. Het draait bij deze game niet om de graphics, maar om het goede leveldesign, balans, teamplay en tactiek. Het had altijd een geheel eigen vibe en een toffe community.

    Deze beelden geven nog geen goed beeld van de game weer en daarom hecht ik er weinig waarde aan. Het zal waarschijnlijk op visueel vlak niet zo sterk zijn als de echt grote titels. Niet gek aangezien deze studio met een veel kleiner budget en team moet doen.

    Ik blijf deze game sowieso volgen. Als de kans er komt dat ik het kan proberen dan doe ik het meteen. 🙂