Gisteren lieten we weten dat The Crew, de nieuwe racegame van Ubisoft, een microtransactiesysteem zal bevatten. Tegen geringe betaling kun je bepaalde voorwerpen aanschaffen om zo tijd te besparen, want anders zul je het spelend moeten unlocken en dat kost meer tijd.
Dat levert snel de vraag op of Driveclub dan ook een microtransactie systeem zal bevatten, maar dat is niet het geval. Iemand vroeg dit via Twitter aan Paul Rustchynsky (design director) waarop hij antwoordde dat microtransacties een plaag zijn en dat Driveclub geen microtransacties zal bevatten.
@PGDarkLordMalik Absolutely.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) April 10, 2014
Eerst zien dan geloven. Maar zo ja dan zou ik erg blij zijn.
Als dat zo is.. HULDE. (eerst zien dan geloven ;))
Stond waarschijnlijk wel op de planning…
Ik hoop dat ze niet liegen
Als ik het van game verwachte is het deze wel…
‘want anders zul je het spelend moeten unlocken en dat kost meer tijd.’
Ik dacht dat games bedoeld zijn om lang te spelen..?
Geen micro transacties… zooo nou ik krijg steeds minder interesse in deze game..
Nee als er geen micro transacties inzitten laat ik de game links liggen
@77.249.40.xxx: Speel liever alles vrij dan er voor te betalen, heb je tenminste nog een reden om je te voelen alsof je iets bereikt heb.
Helaas verkrachten microtransacties de competitieve games, men koopt gewoon wat ze willen zonder er voor te hoeven werken in het spel en dat is zeer frustrerend als je zelf voor dezelfde items hard gewerkt heb. Zou net zoiets zijn als dat men in Battlefield alleen bepaald voertuigen mag besturen als je ze koopt (of met een niet-te-doen lange unlock proces) en dan incompetent voorover de hasses vliegen met een heli.
Goeie zaak dat Driveclub hier dus niet aan mee zal doen!
@derage88: JUIST!!
Maar gaat Driveclub wel een releasedatum bevatten?