Zodra een console enige tijd op de markt is en de oorspronkelijke launchwindow games voldoende verkocht hebben, worden ze opnieuw uitgebracht. Op de PlayStation 2 was dat onder het Platinum label, op de PSP als Essentials en op de PlayStation 3 als ‘Greatest Hits’ (Essentials in Europa). Dat zal zich nu voort gaan zetten met de PlayStation 4.

Sony heeft in Korea namelijk de release aangekondigd van games die onder het ‘Greatest Hits’ label opnieuw uitgebracht worden. Het betreffen hier de volgende titels: Killzone: Shadow Fall, inFAMOUS: Second Son, Knack, Tomb Raider: Definitive Edition en PES 2015. Elke game zal onder dit label omgerekend ongeveer $25.- gaan kosten.

Wat opvalt is dat Sony de aanduiding van het ‘label’ ditmaal wat subtieler aanpakt door gewoon een sticker/embleem op de box-art te plaatsen ofwel erin te verwerken, alleen valt het net over de ‘Only on PlayStation’ vermelding heen.

Het is niet bekend of deze games ook in Europa onder een label tegen een lagere prijs aangeboden gaan worden.