Call of Duty: Black Ops III is uit en dat betekent dat je onder andere weer hordes aan zombies af mag gaan knallen in Shadows of Evil of in de bonusmap, The Giant. Dat de Zombies modus in de door Treyarch ontwikkelde Call of Duty games de afgelopen jaren ongekend populair is gebleken, dat mag inmiddels geen geheim meer zijn.
Treyarch is ook de ontwikkelaar die de Zombies modus heeft geïntroduceerd binnen het Call of Duty universum en meer over hoe dit zo is ontstaan vertelt Jason Blundell (verantwoordelijk voor de campagne en voor de Zombies modus van Call of Duty: Black Ops III) je in de video hierboven.
Ik denk dat die vliegende monsters en die alien schriftelijk monsters zombies zwaar gaan verpesten
@94.212.19.xxx: ik weet niet of je bekend bent met de zombies maar die honden wolfachtigen waren veel iritanter
@Crazygohan: Die honden vond ik eerlijk gezegd wel mevallen (alleen in WAW toen ik nog weinig van het spel af wist had ik er veel moeite mee). Ik vond vroeger altijd George Romero en de astronauten het irritantste, maar ja, meningen verschillen.
@phinal: die wolven waren juist heel ‘chill’ altijd max ammo erna en gewoon in een hoekje zitten en schieten! WaW, ik hoop echt dat die mappen eens een remake krijgen, desnoods betaal ik 100€ voor die dlc!!
laten ze die ouwe call of duty’s maar op ps4 gooien om ze te remasteren geval black ops 2
Kino mother fucker maak Kino!
Zombies is het enige vermakelijke van het spel. Multiplayer is veel te futuristisch.