We lieten eerder vandaag al weten dat een winkel het bestaan van Dead Island: Definitive Collection had gelekt, maar inmiddels heeft uitgever Deep Silver bevestigd dat deze collectie er inderdaad aan komt. Deze aankondiging ging gepaard met een trailer en deze kan je hierboven bekijken.
Zoals verwacht brengt deze collectie de eerste twee Dead Island games naar de huidige generatie consoles. Dead Island Definitive Edition en Dead Island: Riptide Definitive Edition zijn, met behulp van Techland’s next-gen engine, behoorlijk verbeterd voor de PlayStation 4 en Xbox One. Alle nieuwe features en verbeteringen hebben we onderaan dit bericht voor je opgesomd.
Ook bevat Dead Island: Definitive Collection een retro-achtige endless runner genaamd Dead Island Retro Revenge. Deze game bevat onder andere power-ups, super attacks en een combo systeem en is verder uitgerust met leaderboards en achievements.
Dead Island: Definitive Collection verschijnt op 31 mei voor de PlayStation 4, Xbox One en PC en komt zowel fysiek als digitaal uit. De collectie gaat €39.99 kosten. Het is echter ook mogelijk om Dead Island Definitive Edition en Dead Island: Riptide Definitive Edition los te kopen. Beide games kan je ook vanaf 31 mei aanschaffen (alleen digitaal) en zullen je €19.99 per stuk kosten. Hieronder kan je nog screenshots bekijken van Dead Island: Definitive Collection.
Visuele verbeteringen en andere features
- Higher Quality Textures – Game textures have been redone in a higher resolution and the level of quality has been improved across the board.
- Photorealistic new lighting system – The lighting system in the game has been vastly improved, providing a much more realistic look, enhancing the stunning tropical setting.
- Physically based shading – The introduction of new physically based shading techniques due to the latest iteration of the Chrome Engine means a higher quality look to the game models and objects as they react in a more realistic way to various lighting conditions.
- Image quality enhancements via anti-aliasing – The addition of more sophisticated anti-aliasing means that console players can now experience Dead Island without unsightly “jaggies“ – meaning a much cleaner look throughout.
- Improved-quality game models and geometry assets – All major geometry assets (for example: NPCs and character models) highlight a marked quality increase.
- HBAO and motion blur effects – The introduction of Horizon-based Ambient Occlusion adds an extra layer of depth and realism to the world. Through a better implementation of object shadows, while the all-new motion blur effects will provide a much more cinematic feel to the game experience.
- Updated game UI – Providing a more consistent look between both Dead Island and Dead Island: Riptide. Increase to equal quality level for seamless game experience.
- The Current-gen Console Experience – The Dead Island Definitive Collection will also of course take advantage of the latest console features such as Online 4 Player Co-op, PS Vita Remote-Play (PS4), Share-Play (PS4), streaming and recording.
- Power Fists Power-up – And last but not least, The fan favourite unofficial PC mod will also now be added to both products. Punch your way through the mayhem with craziest power-up ever!
Wauw.Deze was 2 uur geleden al gelekt?
@31.161.162..xxx: En dan reageer je nu pas? Zo laat
@31.161.162..xxx: Vanmiddag gelekt, zojuist met meer details bevestigd.
Hopelijk 60 fps
Ze zijn nu dus bezig met Dead Island 2, Escape Dead Island en nu een collectie? Damn, daar bij de franchise zijn ze wel erg druk bezig!
(Not sure of Escape Dead Island al gereleased is of niet dus no hate)
@Stukje-Appel: Dan mag er ook een Dying Light 2 komen!
Ik wacht wel totdat deze in de budgetbak ligt
De game komt toevallig een dag voor mijn verjaardag uit, maar denk niet dat ik de game ga vragen, maar waarschijnlijker Dying Light: The Following – Enchanced Edition
nice! ik vond de dead island games geweldig! Ik hoop echt dat ze ook weer de ‘analog combat controls’ toevoegen; daarvan kreeg je echt het gevoel dat je met een wapen stond te zwaaien en je kon veel preciezer te werk gaan met je hak en snij werk. Dat vond ik een zwaar gemis in Dying Light (maar ik snap wel waarom het daarin niet goed zou werken ivm parkour controls)
Ik ga hem niet kopen.
Instabuy voor mij
@RStylesGeleen: Precies! Zeer vermakelijke game en in mijn mening beter dan Dead Island 🙂
@Jellevdburg: die zit ik de afgelopen dagen te spelen man. vet spel. als je tips nodig hebt, iets niet begrijpt ofzo, stuur me maar een pm. maja je kan ook googelen via de browser op je ps4 (?) zonder je game af te moeten sluiten, dus dat is misschien beter.
@Stukje-Appel: niet mee eens. ik heb wel respect voor je mening want dying light is gewoon vet. maar dead island kan je je wapens tenminste houden. dat is echt kut aan dying light. en als je dying light de hele dag speelt krijg je echt een lamme duim omdat je de hele dag die linker stick indrukt en naar voren duwt. iets wat te moeizaam gaat voor een controller. is er ook een setting dat je sprint kan indrukken en dan iig niet mer ingedrukt hoeft te houden en alleen maar richting aan te geven ?
onpopulaire mening maar ik vind Dead Island leuker dan Dying Light. Sfeer is beter en de kleuren zijn mooier. Dying Light vind ik grijs en grouw.
We stumbled over here different web address and thought I may as well
check things out. I like what I see so now i’m following you.
Look forward to exploring your web page repeatedly.
Als je nu Dead Island speelt kun je echt zien hoeveel beter Techland is geworden met Dying Light
@Peter01: Beide games zijn natuurlijk vet, een open world zombie game, maar ik vond dat je bij Dead Island gauw in het diepe werd gegooid. Ook vond ik bij het eerste deel het riool langdradig en moeilijk vanwege het feit dat er zo veel zombies in zaten haha. Wel zou ik bij Dead Island 2 willen zien wat de studio voor vooruitgang heeft gemaakt. Tenminste, als deel 2 door dezelfde studio wordt gemaakt als deel 1 haha.
@Stukje-Appel: ik heb bij beide games dat gevoel dat je in het diepe gegooid word. maar dat vind ik lekker. dat “fuck up and you die” gevoel. het moet gevaarlijk zijn, anders is er geen zak aan. ze moeten gewoon net als bij red dead redemption een undead nightmare voor gta 5 uitbrengen. een ook online in de freeroam. en dat je dan alle contact missies kan doen maar ondertussen ook word belaagd door zombies.
@107.178.194.xxx: yes!!!!!!!!!!!! mee eens.
Hey there this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually
code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding expertise so
I wanted to get guidance from someone with experience. Any
help would be greatly appreciated!
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or
did you hire someone to do it for you? Plz reply as I’m looking to construct my own blog
and would like to know where u got this from. appreciate it
@Peter01: Volledig mee eens met wat je zegt
@Stukje-Appel: met welke dingen ? ik zei meerdere dingen namelijk lol. en nu weet ik niet wat je bedoelt.
@Peter01: Naja in principe alles haha maar alsnog vind ik Dying Light zelf leuker dan Dead Island 😛
@82.139.91.xxx: ik mot nu een radio signaal doen aan het eind (en dat verklapt niks dus niet gaan piepen om spoilers, aan wie dit allemaal leest lol) en dat hele gedoe met jade vind ik sown lulkoek. ze is kennelijk kickboks kampioen. en op een gegeven moment heeft ze je hulp nodig om sown zelfde kist open te krijgen die gedropt worden door vliegtuigen. de meid heeft weer eens hulp nodig. vind je het gek dat de beschuldigingen van seksisme naar de game industrie geslingerd worden.