Call-of-Duty-Infinite-Warfare-Lead-Image

De Call of Duty: Infinite Warfare trailer doet het niet zo heel erg goed op YouTube. Alhoewel er al bijna 8 miljoen views zijn, overstijgen de dislikes met grote mate de likes. Op het moment van schrijven kent de trailer van de nieuwe Call of Duty meer dan 300.000 dislikes tegenover slechts 175.000 likes. Het disliken van trailers op YouTube is voor veel mensen een manier om te laten zien dat ze het ergens niet mee eens zijn of dat het ze niet bevalt. Een ander recent voorbeeld is deze Ghostbusters film trailer, die zelfs meer dan 700.000 dislikes ontving.

Het record van de meeste dislikes op YouTube blijft voor Justin Bieber met zijn nummer ‘Baby’, deze is goed voor 6 miljoen dislikes. De Call of Duty trailer is in ieder geval hard op weg om hoog in de top 100 te komen van de meest disliked video’s, waar je minimaal 200.000 dislikes voor nodig hebt. Toch is het een beetje pijnlijk om te zien dat een nieuwe titel zoveel in de negativiteit staat puur op basis van één trailer. Dat zegt misschien ook wat over de richting waarop de franchise gaat.

Tot zover is de trailer van Call of Duty: Infinite Warfare in ieder geval de meest disliked trailer van alle game trailers die ooit op YouTube zijn verschenen.

De befaamde trailer

Dislikes

9BtF4JS