Afgelopen weekend konden gamers aan de slag met een technische multiplayer test van Titanfall 2. Dit heeft voor Respawn heel veel feedback opgeleverd en de ontwikkelaar gaat nu aan de hand hiervan een aantal veranderingen doorvoeren.
Eén van de puntjes van kritiek tijdens deze ’tech test’, was dat veel spelers van mening waren dat de snelheid van je personage wat aan de langzame kant was. Dit was gedaan om meer vaardigheid aan vuurgevechten toe te voegen, maar dit zal nu toch worden aangepakt.
Velen waren ook niet blij dat het niet helemaal duidelijk was wanneer je Titan gereed was. In Titanfall 2 doe je dit door objectives te voltooien. Degene die hier geen aandacht aan gaven, kregen de grote robot pas laat in de game. Respawn behoudt deze feature, maar past dit iets aan, zodat elke speler per match tenminste één keer een Titan kan gebruiken.
Een aantal gamers hadden ook het idee dat een Titan nu gemakkelijker te vernietigen was, maar volgens Respawn waren een heleboel defensieve ‘Titan Packages’ niet aanwezig in de test. Het batterij systeem van Titanfall 2 is volgens de ontwikkelaar een goede toevoeging en zorgt ervoor dat gamers samen moeten werken.
Er was ook wat kritiek op de map die te spelen was in de test van Titanfall 2. Homestead is een vrij open ruimte en heeft niet veel mogelijkheden om te lopen tegen muren. Sommige gamers waren bang dat dit zou worden doorgezet in alle maps, maar dit is niet het geval. Het laatste punt van kritiek was dat de HUD een beetje vol was. Bij de launch zal het mogelijk zijn om sommige features hierin uit te zetten.
Kortom, Respawn luistert erg goed naar de feedback en een gedeelte van de aanpassingen zal al merkbaar moeten zijn in de volgende test, welke aankomend weekend plaats zal vinden.
Ik vond hem al redelijk snel spelen als nog sneller maken is het cod met mechs.
Dus deze sla ik over.
@62.140.137..xxx: Pff idd, onzin om het sneller te maken. Vond de snelheid perfect. Hierdoor moest je het soms nog best tactisch benaderen.
Ik vind het een goed punt dat ontwikkelaars naar de gamers te luisteren, maar soms moet je gewoon je eigen visie doorvoeren.
Ik begrijp dat veel spelers gewoon Titanfall 1 willen ?
Ik vond het ook wel lekker spelen. Soepel en snel, maar niet te snel. Ik ben benieuwd naar komend weekend dus…
@185.21.56..xxx: Ben het deels met je eens, maar een ontwikkelaar is ook een commercieel bedrijf. Als 95% het bijvoorbeeld echt niks vindt tijdens de test, dan is de kans groot dat je een groot deel van je potentiële kopers meteen verliest. Dat is ook een reden voor een test als deze, feedback vergaren. Als je echt je eigen visie door wilt zetten, hoef je ook geen test als deze te doen of korter voor release voor bijvoorbeeld alleen een server stresstest.
Cod kloon dus automatisch bagger
@82.95.23.xxx en 62.140.137.xxx: Waardevolle toevoeging altijd van de COD haters. Ik heb veel plezier van COD én Battlefield én Titanfall én… Waarom toch altijd dat gezeik…
Iedere fps gamer heeft wel eens cod gespeeld en heeft wel eens een deel leuk. Laten wij gewoon even eerlijk zijn
Hoe kut je de franchise tegenwoordig ook vind.
Titanfall 1 heb ik veel gespeeld op de pc en vond zich toch voldoende onderscheidend van cod. De grootsheid van de titans zat gelukkig niet de snelle gameplay in de weg. Dwz de titans waren ook gewoon lekker snel en flexibel.
Maar ook het gebot als je als kleine pilot die grote titan neerkreeg dmv een goede rodeo actie was vet.
Ik heb de techtest gespeelt en met deeel 2 is lijkt het allemaal toxh wat gelikter te zijn. De grapling hook is een goede nieuwe toevoeging.
Meh ik weet niet meer waar ik naartoe wilde met mn verhaal. Maar ik ben klaar met poepen. Vette game! Niet zitten janken, gewoon ff proberen. Ik ga na mijn handjes te wassen weer verder
@212.159.196.xxx: oke heb je gelijk in. Maar mensen die het goed vinden hoor je niet. Dus je geeft alleen aandacht aan mensen die klagen. Want mensen laten alleen wat van zich horen als ze wat te klagen hebben.
We gaan het dit weekend zien of de snelheid storend is.
@212.159.196.xxx: zoals bij no mans sky