Eind vorige maand vond er een beta plaats van Battlefield 1. Deze was niet alleen bedoeld om te kijken hoe de game zich online staande hield, maar ook om aan spelers te vragen wat ze er van vonden. De vele feedback heeft er voor gezorgd dat er nu veranderingen worden doorgevoerd in de uiteindelijke game.
Gamers die de beta van Battlefield 1 hebben gespeeld hadden een aantal kanttekeningen geplaatst bij de Conquest modus, Rush modus en de balans van de verschillende wapens en voertuigen. DICE heeft de vele feedback ter harte genomen en de volgende aanpassingen zullen worden doorgevoerd.
Conquest Mode: When we build a new Battlefield game it’s important for us to try new things, we want to stay fresh and renew the franchise with each new instalment. However, it’s equally as important that we take the feedback that you, the community, are giving us. That is why we’re going to be making changes to the Conquest game mode ticket system for launch. The next time you play the game, capturing the objectives AND getting kills will both contribute towards the final score of a Conquest match. You have spoken, we have listened!
Rush Mode: We have also been monitoring and listening to your comments in regards to the Rush game mode. It’s super exciting for us to bring back Rush for Battlefield 1, and we are aiming to make it the best Rush experience to date. We are making tweaks to the game mode as we speak with your feedback as the backbone to the entire process.
Weapon and Vehicle Balancing: The Light Tank, which is a bit too effective in the Open Beta, will definitely receive some work, and we agree that Horses can take a few too many rounds at the moment. We’ve also learned through the Beta that you guys need more tools to deal with vehicles earlier, which we’ll definitely look into (including a Gadget for the Support class which should help neutralize powerful vehicles).
goed dat ze naar de kritiek luisteren en deze zaken aanpakken. Echter denk ik wel dat het al te laat is om alle glitches en bugs er uit te halen dus dit zal denk ik pas een paar weken na release gefixt gaan worden.
Het zou vreemd zijn als ze het niet gedaan zouden hebben.
Zeer goed dat de kills toch terug gaan tellen! Was voor mij echt noodzakelijk om de game te overwegen.
@134.58.253.xxx: het was voor mij bijna onmogelijk om te winnen. Ik speelde echt goed met heel veel kills en nam veel vlaggen over maar de rest van het team deed dat niet. Echt heel vervelen
@86.92.125..xxx: wat is je psn id, had hetz4lfde probleem. Misschien kunnen we samen een squad oprichten!?
Goed dat ze luisteren naar de feedback, maar er was nog wel meer mis met de game dan alleen dit.
@89.255.37.xxx: mij mag je ook voegen Michel010505 ben nu op vakantie nog morgen terug
Ik denk dat de bugs niet zo veel werk waren om op te lossen. Misschien hadden wij zelfs de bèta die toen ook met de e3 te bewonderen was.
Volgens mij best logisch toch?
@86.92.125..xxx: Absoluut akkoord 🙂
dan is er toch een game developer die wel naar zijn playerbase luisterd. of ze het waarmaken, ik moet het nog zien
@94.157.224.xxx: Nioh heeft ook heel veel veranderd in de game met de Alpha en Beta.