Vorige maand kwam er een grote update voor Battlefield 1 uit die veel issues met de game verhielp. Helaas veroorzaakte de game ook weer nieuwe problemen, in dit geval op de PlayStation 4 Pro. De performance van de game op Sony’s krachtigere console werd er namelijk slechter door, met onder andere vagere textures en een minder stabiele framerate. Inmiddels weten we wanneer deze problemen worden opgelost.
Ontwikkelaar DICE heeft namelijk laten weten dat de PS4 Pro issues met de volgende patch worden verholpen. De patch die men hiermee bedoelt moet volgende week dinsdag, 13 december, verschijnen. Deze update zal voor degenen met de Premium Pass ook een nieuwe map aan de game toevoegen.
Laat maar komen !
Komt er ook nog een patch voor alle bugs op de standaard PS4. Wordt na anderhalve maand hoog tijd!
Weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb heel veel problemen waardoor ik nauwelijks gezamenlijk met vrienden op internet kan spelen en nog steeds niet fatsoenlijk kan quiten zonder dat het hele spel vastloopt
Nice
op de gewone ps4 nergens last van
@TheDonG: vaak ligt dit probleem aan je Nat type..
Hopelijk lost dit ook het probleem met mijn d/k ratio op. Ik sta na elke ronde onderaan.
@84.27.98.xxx: dit klinkt cryptisch. Moet ik iets wijzigen?
@A Gamer:
Inderdaad. De vorige patch heeft meer verneukt dan goed gedaan
Lost de patch ook het probleem van de hoeveelheid snipers op?
@Gobo92:
Op de PS4 is fov al een stuk minder dan op de Pro.
Framerate op de PS4 is ook niet echt stabiel te noemen.
@84.27.98.xxx: niks met nat-type te maken. Ik heb een open Nat type.. en iedere keer als ik quit, hangt de zooi vast..
@213.126.67..xxx: Daar Gaat Het Ook Niet Om Met Battlefield
@A Gamer: inderdaad die vervelende pro vertraagt de patch van de Base ps4, hier was ik al bang voor.. Nog altijd gigantische frame rate drops in Conquest.
Ook nergens last van. Ook de genoemde grafische problemen zie ik niet.
@2a02:1810:9d1a:9c00:99f1:b5aa:7f33:4.xxx: die quit knop doet het inderdaad niet, dat is al bekend. Maar een open nat type is nou niet het beste wat je kunt hebben hoor..
@89.200.6.xxx:
Niet ? Nat type open is het beste voor online gamen. Weenie hoe jij aan die info komt maar ff beter je huiswerk doen
raar, eerst zeggen dat er niks veranderd was in de patch en nu wel weer ?
https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/66379/battlefield-1-fall-update-no-changes-to-ps4-pro
Hi All,
We are constantly reproducing any issues highlighted by our Battlefield community with identical setups here at DICE in order to legitimize them and then identify how best to fix them, including any related to the recent Battlefield 1 Fall Update. We did want to confirm that there were no changes incorporated that are specific to the PS4 Pro.
Nils Hallberg
Development Director, Battlefield 1
@2001:1c00:2b00:2e00:d494:4d8d:3b8b:0.xxx:
Microsoft zit hier achter 😉
@TheDonG: google et ff. ik heb ook gedoe met me nat type gehad. komt vaak door je internet provider. ik zou het je uit willen leggen, maar het is als je niet weet wat je doet best een ingewikkeld proces. en het is al lang geleden voor mij.
@GreasyAce: dus nu vertraagd ie ook nog de patches voor de mensen die geen pro hebben ? lekker dan. altijd al een slecht idee gevonden dat ding. ik ben ook gewoon bang dat er nu elke 2-3 jaar een nieuwe console gaat komen.
@Peter01: OK!
@TheDonG: dat wil natuurlijk niet garanderen dat jouw problemen ook daadwerkelijk door je nat type komen. dat zeg ik er eerlijk bij.
@Peter01: Nou ja is niet gebaseerd op harde feiten, maar wat ik zelf zie en lees, zie het zo: Dice de ontwikkelaar moet nu bezig met de pro patch en ja dat kost tijd en afleiding van de patch voor de base ps4, die nog altijd niet lekker draait in Conquest mode. Nu de pro ook problemen heeft kost het extra tijd om ook naar de problemen van de Base ps4 te kijken.
Maar ik ben het met je eens, ben zelf ook niet bepaald een fan van de pro en wat het doet met deze console generatie.
@GreasyAce: idd, zo zie ik het ook allemaal. tot dat bevestigd word, en dat word het natuurlijk nooit omdat devs daar natuurlijk nooit eerlijk over zouden zijn, zullen het alleen maar theorieen en vermoedens blijven.
maar logischerwijs moet een dev meer tijd en geld in het maken en/of optimaliseren van games en patches steken. en dan ga je inleveren op andere gebieden. kijk maar naar hoe het veranderd is de laatste 15 jaar in de verhouding lengte van de game/content versus graphics. ik kan me nog een tijd herinerren dat het een schande was als je een game met 6-8 uur uitspeelde. maar nu alles mooier moet hebben ze minder tijd om de levels lang genoeg te maken en hebben we mazzel als je een story mode van langer dan 6 uur hebt. sorry als ik brabbel, want slaapgebrek. ik denk wel dat de logica ergens te vinden is in mijn rant, maar erg helder denk ik soms vanwege slaapgebrek niet na lol. prettige feestdagen enzo!