Eerder deze week werd er een nieuwe patch uitgebracht voor Call of Duty: Infinite Warfare. Infinity Ward blijft echter druk bezig om de shooter te verbeteren, want gisteren is er alweer een nieuwe update doorgevoerd. Het gaat hier om een playlist update en dus niet een daadwerkelijk patch die je moet downloaden.
Deze nieuwste playlist update brengt weer enkele fixes met zich mee, evenals verschillende aanpassingen in de wapenbalans. Ook zijn er drie nieuwe loadouts toegevoegd aan de Infected modus. Daarnaast is er een tijdelijke modus beschikbaar gesteld genaamd Epic Gun Game. Hieronder de bijbehorende changelog.
General Fixes
- Slight increase in Black Hole radius
- Players who deploy a Black Hole will receive assists if an enemy is killed while being pulled in
- Competitive playlist rules and maps have been adjusted to match CWL (PS4/Xbox)
- Added the map Grounded back into rotation
- Players receive assists if the enemy the Seeker Grenade is tracking is killed
- Increases to Micro Turret health, ammunition, and fire rate
- Infected: If a player waits to spawn in to avoid being the first Infected, they’ll be forced to Infected
- Infected: Fixed an issue where the first Infected wasn’t getting the proper score or XP for the first kill
- Infected: Kills/Deaths are no longer stored after a match so KD is not affected
- Infected: Boost jump recharge is now slower
- Gun Game: Increased the throw distance for the Bio Spike
- Gun Game: Kills/Deaths are no longer stored after a match so KD is not affected
- Added a Mission Team option in the lobby so players can change mission teams without leaving a lobby
- Fixed an issue where the player couldn’t capture the next Hardpoint if they are in a Scorestreak
- Fixed an issue where the Hardpoint was being contested but the icon was in a red capture state
- Howitzer headshots were not counting towards camo unlocks. This has been fixed
- Fix for available Payloads such as Reactive Armor requiring another score update after round switch to re-earn
- Killcams now show Traits, Tacticals, and Lethals
- Reduced recoil of the R3K when zoomed in using the VMC
- Slight increase to Quick Draw speed with snipers
- OSA Launcher: Updated inner and outer damage, and damage radius to reduce lethality in Tactical TDM
- Howitzer: slight adjustment to increase lethal radius and overall radius. Increase projectile speed and reduced projectile up velocity to help with targeting
- Fix for the Hit ad Run Gun Perk on the Epic Kendall-44 showing as an attachment in the weapon name
- SMGs: Increased hip aim assist range to 800 inches. Increased ADS aim assist range to 1400 inches
- FHR 40 and RPR Evo: Increased ADS aim assist range to 1200 inches
- MacTav-45: Increased ADS aim assist range to 1500 inches
- Shotguns: Increased hip and ADS aim assist ranges to 600 inches matching the max damage range
- Fix for an exploit where using the Killstreak map could be used every round as a free UAV
- Fix for the “A” bombsite on Retaliation that would cause a player to unintentionally move when next to the bombsite
- Fix for the “Out of Bounds” that would trigger when near the theater and bowling alley on Throwback
- Updated the start spawn for Precinct Hardpoint and Uplink
- 15 spots on Rooftop near Drop Pods and Construction have been fixed
- Scorch “B” bombsite moved to the back of the drill (from attacker side)
CWL/CodCaster
- Fix for an error when attempting to change team colors, name, and icon
- Removed Payload delay at the start of a round
- Active Camo duration has been reduced from 10s to 5s
- Reactive Armor duration has been reduced from 9s to 6s
- Bull Charge duration has been reduced from 6.5s to 5s
- Reactive Armor value slightly lowered
- Rewind: Only Rewinds a portion of the player’s health. Still rewinds full ammo
- Overdrive: No longer restores player health on activation
- Holding the Uplink drone or planting/defusing in CWL rulesets no longer drain your Payload faster as the base duration times have been adjusted
- Removed Killstreak spawn protection
Naast het uitbrengen van deze update, heeft Infinity Ward gisteren ook dubbel XP geactiveerd in de multiplayer van Call of Duty: Infinite Warfare. Dit dubbel XP weekend duurt tot en met aanstaande maandag, 16 januari, 19:00 uur.
Vorige week was er op BF4 BF1 en Hardline ook een XP event, gaat er behoorlijk op lijken dat jullie een PR info site aan het worden zijn puur als er op COD games XP events zijn dat het wel gepost word en op andere games niet!
En ga het anders even bij het management navragen ipv dit bericht te verwijderen want ik heb dit op een normale manier gemeld en je krijgt gewoon 100% geen reactie terug of feedback van hoe en wat …
@212.47.253..xxx: baas
@212.47.253..xxx: Bij deze een reactie: dat zijn we niet.
Ik snap je punt, maar die aanname is natuurlijk niet waar. Hoofdzaak van dit bericht is de patch, dat er dubbel xp is is slechts een kleine toevoeging. Daarnaast hebben we ook vaak genoeg van andere shooters gemeld als er dubbel xp is. Het ding is alleen dat we nou eenmaal niet elke dubbel xp actie van iedere shooter kunnen melden. Want ook van CoD zijn er genoeg dubbel xp weekenden geweest die niet op de site zijn gekomen. Waar jouw ervaring nog meer vandaan komt, lijkt me ook het feit dat de laatste maanden wel heel erg veel dubbel xp weekenden voor CoD worden georganiseerd. Dus zie je automatisch ook meer CoD gerelateerde berichten online komen, zelfs als we lang niet alle weekenden vermelden op de site.
Kortom, we zijn geen PR site voor CoD en we doen ons best om van alle games zoveel mogelijk nieuws te melden, ook van Battlefield.
Niemand boeit t meer wat cod allemaal uitflikt. dit spel is zo naar de klote ik heb er geen woorden meer voor. Als t aan mij ligt definitief COD uit de gamemarkt halen. Stelletje goudzoekers
@aarjen116: maar het lijkt me ook logischer dat jullie cod melden, want bf is xbox deal en cod ps
@178.145.89..xxx: Mwah dat gaat over DLC, dat heeft op zich niks te maken met dubbel xp.
Altijd dat gezeur van mensen die COD niet (meer) spelen of vinden dat hun favoriete game (die natuurlijk veeeeeeel beter is) niet dezelfde aandacht krijgt en dan gelijk weer beschuldigingen de wereld ingooien van partijdigheid of nog ernstigere onzin.
Ik geniet er nog steeds van, ook na 10+ jaren en alle veranderingen. En ja, ik speel ook Battlefield.
Ik ben blij dat Infinity Ward Call of Duty blijft verbeteren, super 🙂 🙂
PSX jullie zijn goed bezig 🙂 🙂
Wacht… mensen spelen dit spel ook echt ?
@Space-Invader: Daar ben ik het helemaal mee eens. En thanks!
@145.130.132..xxx: nu weten het wel weer, wat een gezeik man.!
Wat een stel oude wijven hier zeg!
waarom is men reactie verwijderd omdat ze er nie tegen kunnen dat BF 1 het beter doet dan cod ?
mvg
@2a02:1811:bd16:f200:7db8:d714:470b:3.xxx: Je weet dat Infinite Warfare vaker verkocht is dan Battlefield 1? 🙂
@aarjen116: Ook op de Playststion? Ben van plan hem te kopen maar ben bang dat er nog maar weinig spelers online spelen.
Mvg
@TheLegend27: Van Infinite Warfare zijn verreweg de meeste exemplaren voor de PS4 verkocht. Ditzelfde geldt voor Battlefield, maar ook voor de PS4 zijn er meer exemplaren van CoD verkocht dan van BF. De vraag is alleen hoeveel van die mensen het nog spelen.
Het rottige is dat CoD sinds een paar jaar geen actueel aantal online spelers meer laat zien in het menu. Dus je kan moeilijk zeggen hoeveel mensen CoD nog spelen op de PS4. Maar ik speel de game nog regelmatig en heb nooit moeite gehad om een gevulde lobby te vinden, dus ik zou me daar niet al te druk over maken.
@aarjen116: Nou dan denk ik toch dat ik hem binnenkort ga aanschaffen, bedankt voor de info 🙂
Het enige wat ik nog speel van call of duty is de zombie modus. Die vind ik wel verbeterd. Verder is de online ervaring flink verpest. Het heeft meer weg van een star wars dan een call of duty.
@Space-Invader: Niet te ver in hun billen kruipen anders kom je er straks niet meer uit!
@86.84.74..xxx: Bedankt voor je zeer waardevolle inbreng, Ik hoop dat je ook af en toe wat zinnigs gaat posten.