Drawn to Death is nu ruim een week uit en inmiddels zijn we aangekomen bij update 2.06. Deze update is inmiddels uitgerold en de ontwikkelaar heeft meer details vrijgegeven. Naast dat ze over deze update spreken in de onderstaande video, gaven ze ook een changelog vrij.

Naast aanpassingen in de game, voegt update 2.06 ook wat nieuwe items toe. Zo zijn er nu nieuwe Paas-items in de game te vinden, character video’s en volgende week volgt er nog een nieuwe map. Dat en meer in de changelog hieronder.

New Stuff

  • Easter items
  • Character Videos are in
  • Vertigo map goes live next week

Tuning

  • Cyborgula Dash R2 on tap
  • Golden Gun: doesn’t show up in 2v1, base damage nerfed slightly
  • Evils riff damage changed to 50HP on first impact, additional 25HP on second impact
  • JRPG homing nerfed to lose tracking after 5 seconds, has a smaller collider radius
  • Ice can/Sniper nerfed: Reduced headshot multiplier damage of Suzanne
  • Fister radius expanded
  • Russian Jackhammer bullet spread increased slightly, bullet bending aim assist reduced for hip fire
  • Bloodbath hallway ghost has better collision

Bugs

  • Fixed Level 15 trophy award. You should get it automatically
  • Fixed Cyborgula zombie bug where you don’t die at 0% health
  • Fixed issue with matchmaking while in a 2 player session in ranked. Players will now be able to start a match on 2v1
  • Fixed terrible Team Deathmatch bug where one guy leaves and the teams are all messed up