Velen hebben ongetwijfeld inmiddels de Need for Speed Payback gameplay demo gezien en daarin zagen we één van de hoofdrolspelers nogal wat spectaculaire moves uithalen. Zo werd er flink wat schade aangericht bij AI gestuurde tegenstanders die al snel naast de weg belandde met meer dan alleen autopech.
De speler daarentegen had haast geen krasje, vreemd genoeg. Reden genoeg om even na te vragen hoe het zit. Ghost Games vertelde ons dat ze hier bewust voor hebben gekozen. De auto’s zullen wel degelijk over een schademodel beschikken, maar voor de gameplay is dat beperkt gehouden. De reden daarvoor is dat men van de community weet dat ze liever in mooie hele auto’s rijden dan halve rammelbakken waarbij de helft ontbreekt.
Overigens kan het er qua schade wel heftig aan toe gaan, maar dat is vooralsnog meer toebedeeld aan tegenstanders en scripted momenten in de singleplayer waarbij je zelf een heftige crash ervaart. Zelf heel je auto aan bonken rijden zit er dus niet in.
Meer weten over Need for Speed Payback? Lees later vandaag onze hands-on preview.
Kun je dan is navragen waarom ze de wagen inladen in de camion op de onderste plaats en dat als je achter de camion rijd en de wagen terugsteelt en uit de camion vliegt met de auto waarom deze opeens bovenaan staat? Klopt precies ook niet echt hey. Is precies klein foutje.
deze need for speed is mij wel een mooi plaatje het lijkt mij heel veel op nfd RUN dit vind ik wel heel goed .
toch maar deze weer aanschaffen 🙂
ben benieuwd.
mvg
PS wanneer komt de soundtrack op Spotify te staan ?
@jimke1: me to er zit voor een beetje nfs MW 2005, hot pursuit, the run and underground erin.
Allemaal in een game
Spijtig, vond het wel heerlijk om m’n bumper eraf te knallen in NFS Pro Street.
Facking nep dan. Word um dus nie
Deze haal ik zeker!
Vond vorige delen ook goed.