http://playsense.nl/plaatjes/img_4cf6b2b627396.jpg

De medewerkers van Namco Bandai hebben zojuist hun verontschuldigen aangeboden aan alle gamers die problemen ondervonden met de laatste DLC van Enslaved, genaamd ‘Pigsy’s Perfect 10′. Dit pakket bracht naast een compleet nieuw verhaal ook de mogelijkheid om deze game in 3D te spelen.

Een groep gamers ondervond echter problemen met dit pakket en werd de dupe van een falend aanschafsysteem. Hiervoor heeft Namco Bandai de volgende brief opgesteld:

“Namco Bandai are aware that a very small amount of consumers have been having issues with their PSN purchases of Pigsy’s Perfect 10 for Enslaved: Odyssey to the West. This problem was quickly resolved last week and players are able to purchase and redeem codes as normal.

“However, if you have had a problem redeeming your code having purchased the DLC content on PSN, you are entitled to a replacement code which you can redeem by contacting [email protected] where you’ll need to provide proof of purchase in the form of the 37 digit code you received when you purchased the content from the Playstation Store.”

Alle gamers die problemen ondervonden kunnen nu dus een nieuw exemplaar van deze DLC aanvragen door te mailen naar de klantenservice van Namco Bandai.