Details voor pre-order bonus Shift 2: Unleashed

De meeste van jullie zullen deze titel wel kennen: Need for Speed: Shift. Velen van jullie zullen de opvolger inmiddels ook wel kennen: Shift 2: Unleashed. De nieuwe simulatie-racer gaat, zo beweert EA’s lead designer Andy Tudor, de GT5’s en de Forza’s van deze wereld verslaan. Dit willen ze tevens bereiken zonder gebruik van 1000 auto’s. Zoals jullie begrijpen is het vertrouwen voor deze game groot. Het design-team gelooft er heilig in dat ze met GT5 zullen concurreren en het spel sowieso zullen verslaan op het vlak van ‘driving-authenticity’. Of dit waar te maken is, zullen we vanzelf wel merken.

Zojuist zijn er details vrijgekomen over de bonus die mensen die de limited edition pre-orderen gaan krijgen. De kopers zullen directe toegang krijgen tot veertig career events. Ook zullen ze toegang krijgen tot de Nissan Silvia spec.R Aero (S15), Alfa Romeo Giulietta QV en de Lamborghini Murcielago LP640.

  1.    296 XP
    F1-BS-FR's avatar

    Qua Gameplay en racegevoel kunnen ze het zeker winnen van het klinische GT5 . Maar als het om aantal auto’s en circuits gaat weer niet denk ik. Shift 1 was leuk hoop dat deze nog beter wordt.

  2. Anoniem -   
    Laurent's avatar

    ik geloof er niet van.
    NFS Shift vond ik dikke shit.
    Als je 250km per uur gaat lijkt het net of je met een stuk beton rijdt.
    De cockpit view is nog erger.
    Daar zit enorm te schudden en te doen.
    KRIJG ER KOP PIJN VAN!
    de graphics vind ik wat hmmmm.
    GT5 speeld veel rustiger.
    Daar hou ik toch wat meer van.

  3.    584 XP
    tovenaar's avatar

    De nieuwe simulatie-racer gaat, zo beweert EA’s lead designer Andy Tudor, de GT5′s en de Forza’s van deze wereld verslaan.

    HAHAHAHAHAHA!!!! wat een grap, need for speed shift een simulatie racer… daar zijn ze helemaal niet toe in staat man. ze noemde shift 1 al een simulatie, wat hij van verre af was..
    het was een over de top bollywood racegame met alles zo lekker aangedikt dat het gewoon te nep was…. en oja ik heb nog nooit meegemaakt in het echt dat ik een kortere en stabielere remweg heb wanneer ik de gewone rem en de handrem tegelijk vol indruk.. wat ik shift dus wel het geval was.. kon zo 8 seconden van me snelste tijden afrijden op de zogenaamde *echte* race circuit met wel heel erg afwijkende top-rondetijden in vergelijking met de echte wereld..

    het enige wat ook echt tof was waren de motorgeluiden van de autos

  4.    153 XP
    Olli's avatar

    Krijg hier een MoH gevoel bij….bla bla bla en uiteindelijk is het nog ruk.