Op de elfde dag, in de elfde maand van het jaar 2011 is het dan zover: The Elder Scrolls V: Skyrim ligt dan in de winkels. Uitgever Bethesda Softworks is van plan om er geen gras over te laten groeien met de marketing van deze game.
Dat is maar te zien aan de nieuwe campagne van de uitgever voor Skyrim. De E3 vindt plaats in Los Angeles, Amerika volgende week en daarom heeft Bethesda Hotel Figueroa in dezelfde stad totaal aangekleed in de stijl van deze nieuwe RPG. Bekijk hieronder hoe dat prachtig heeft uitgewerkt, een knap staaltje marketing toch?
Wauw.. gewoon wauw!
Ze hadden de onbrekende delen op de muur van de tussen ruimte moeten doen.
zeker mooi zeg, maar het was helemaal perfect geweest als er Uncharted 3 stond <3
Oke.. die mannen vna bethesda hebben dus geld xD
@ps3dennis:
dan kunnen de mensen die in het hotel slapen niet naar buiten kijken haha
@Heavenly Gun:
Dat maakt niet uit ‘als het aanzicht maar beter is’ 😉
Denk ook trouwens dat het de wandelgangen zijn…dus gewoon het licht aan doen.