Bodycount studio sluit haar deuren

We hebben allemaal wel kunnen lezen in zowel onze preview als onze review van Bodycount dat deze game nou niet bepaald een aanrader is. De game hangt losjes aan elkaar met talloze bugs, glitches en oersaaie gameplay en missies. Kortom: Bodycount is een flop.

De mensen achter de game hebben dit ook gemerkt en de studio achter deze game, een aftakking van Codemasters, is dan ook opgeheven. Voor de twaalf mensen en de kat in het steegje die zaten te hopen op een Bodycount 2 is het dus helaas pindakaas, voor de rest: opgeruimd staat netjes.

Review: Bodycount
Gepubliceerd op 10 sep, 2011 om 19:00
Iedereen moet eraan geloven in de nieuwe Bodycount trailer
Gepubliceerd op 30 aug, 2011 om 14:37
Gloednieuwe ‘Behind the Bullets’ trailer van Bodycount
Gepubliceerd op 25 aug, 2011 om 14:32
  1.    235 XP
    Poulske's avatar

    Voor de twaalf mensen en de kat in het steegje die zaten te hopen op een Bodycount 2 is het dus helaas pindakaas, voor de rest: opgeruimd staat netjes.

    Dit is niet goed om het in de tekst te zetten, het is al erg zat dat die mensen hun baan kwijt zijn. Een website die kwalitatief nieuws wilt brengen, moet objectief blijven, maakt niet uit hoe slecht een spel is.

  2. crew Management -    4242 XP
    M4GN3T's avatar

    @Poulske: Bodycount was een bagger game, sluiten van zo’n studio is dan nit heel vreselijk.

  3.    1006 XP
    Vinyl Vonna's avatar

    @Poulske: I agree with Poulske. Beetje kinderachtig.

  4.    109 XP
    Kenney's avatar

    Ben het eens met Poulske, het is al erg genoeg dat game studios tegenwoordig na 1 flop moeten sluiten – krijg je ook nog eens ergens zulk tekstje te lezen. En het is inderdaad niet objectief, zou leuk worden als de krant even z’n mening gaat geven over elke oorlog en whatnot.

  5.    235 XP
    Poulske's avatar

    @M4GN3T: Tuurlijk is het vreselijk, stel jij werkte daar en zou worden ontslagen, of je word nu ontslagen en moet gaan nadenken over elke euro die je uitgeeft of het wel verantwoord is. Kom is op man, doe is normaal.

  6.    374 XP
    Goliath's avatar

    @Poulske: Ho, je interpreteert het een beetje verkeerd. De studio was een aftakking van Codemasters.. alle mensen die daar aan het werk waren zijn geselecteerd uit mensen die al werkten bij andere Codemasters projecten en kunnen nu gewoon aan de slag aan een andere titel die niks met Bodycount te maken heeft. In feite maakt het niks uit of de studio gesloten is, op het feit na dat we nu niet nog zo’n baggergame hoeven te ervaren. Al deze mensen hebben waarschijnlijk gewoon nog een baan(tenzij ze er echt alleen werkten omdat ze bodycount zo vet vonden), alleen werken ze nu misschien aan een minder grote flop.

  7.    2624 XP
    saidddd93's avatar

    sorry hoor maar hoe durf je ten 1e zo een game uit te brengen volop met bugs enz dat kan toch niet… en dan leg je voor zoiets nog geld neer ook bagger

  8.    235 XP
    Poulske's avatar

    @Goliath: Aah ok, maar dan vind ik dat de tekst wel iets duidelijker mag zijn 😛

  9.    816 XP
    k1ll1ng5pr33's avatar

    Bodycount is een bagger game, maar om nou te zeggen:

    “voor de rest: opgeruimd staat netjes”

    Verliezen hoop mensen hun baan.

  10. Anoniem -   
    ramon's avatar

    @saidddd93:

    daarvoor bestaan patches en fixes..

  11.    6677 XP
    Myx's avatar

    Was bijna wel te verwachten.

  12. Anoniem -   
    Vincent's avatar

    Jullie zijn steeds vaker onprofessioneel bezig.. Ga zo door psx-sense! Werkelijk, echt respectloos…

  13.    153 XP
    Olli's avatar

    Ik snap de reacties hier, dit had een beetje anders geformuleerd mogen worden.

  14.    816 XP
    k1ll1ng5pr33's avatar

    @Goliath: Uhm.. Het mag dan wel een vertakking zijn van Codemasters, dat wil niet gelijk garanderen dat ze hun baan behouden of gemakkelijk over kunnen stappen naar een ander Codemasters project.

    Ik durf te wedden dat het merendeel van de makers van Bodycount ontslagen zijn.

  15.    2624 XP
    saidddd93's avatar

    @ramon:
    ja tuurlyk bestaan ze daarvoor maar weet niet of je de game zelf hebt maar het lijkt erop dat er uberhaupt niet eens is getest op bugs enz