Onderaan dit bericht vind je een potentiële changelog voor de nieuwe patch voor Battlefield 3. De uiteindelijke changelog wordt alleen bepaald door jou als gamer, DICE vraagt namelijk om jouw hulp. Ze streven ernaar om Battlefield 3 zo gebalanceerd en duurzaam mogelijk te krijgen en dat kan niet zonder feedback van de community. Je kunt je mening over onderstaande veranderingen geven in een topic op de Battlelog forums.
Wel meldt DICE dat er geen garantie is dat alle veranderingen straks ook daadwerkelijk doorgevoerd worden in een patch. Het is meer een soort van peiling hoe de community hierop reageert.
Battlefield 3 multiplayer is deep and diverse, with tons of tactics and factors that can determine the outcome of a match. At DICE we strive to ensure that the game remains Balanced and fresh by monitoring the game and the community’s feedback and providing Balance updates. We know the wait for Balance updates can be killer, and that occasionally we may make a Balance change in an update that is controversial. Rather than waiting until we launch these updates for feedback, today I would like to give you, the Community, a peak into the Balance testing that we are doing here at DICE.
Vehicles
- Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets.
- Increased the damage the MBT’s primary weapon does to other main battle tanks.
- AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
- Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
- Using flares too early will no longer distract missiles fired at long range. The missile must be approaching the vehicle in order to reliably be distracted by flares.
- Attack Helicopter Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
- Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor.
- Slightly increased the blast radius of the rounds fired by helicopter gunners vs infantry.
- Vehicle weapons should now suppress correctly.
- Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
- Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
Weapons:
- Significantly increased the damage of Laser Guided Top Attack missiles.
- Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
- Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
- Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets.
- Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4.
- Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
- Slightly reduced the effective blast radius of the RPG and SMAW projectiles against infantry.
- Reduced the recoil of the SKS rifle and slightly increased its power at close range.
- Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, and LMGs now have more consistent damage over long range.
- Increased the close range damage maximum range of 9x39mm ammo.
Soldiers:
- Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
- Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
- Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting.
Vet dat DICE dit zo doet met de community 🙂
Ik had nog niet alles doorgenomen van die nieuwe patch maar ik zou graag willen dat de snipers die je in het begin krijgt wat sterker worden.
doe is een leuke map waar dage u overal kunt verbergen en ook realistisch zoals de hele boel te kunne opblazen en maak is een map da ergens in belgie is pakt onze 9 bolle als ge daar in kunt snipe
of een winkel straat waar dage ook de winkels kunt opblazen zoals ne carrefour want zij vragen der wel om ze spelle verkopen terwijl ze nie alle rechten hebbe OPBLAZEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUH DiE HANDEL
Lol, er staan heel wat dingen tussen waarbij ik denk NEE DOE DAT NIET AUB.
Maar ik heb na die patch nog steeds (meer) last van input lagg… Heb met geen enkel ander spel daar last van. En ik heb ook geen spel / game modus op m’n HD TV…
@PattyS3: kun je me een priv message sturen als alles gefixt is? dan haal ik bf3 ook weer uit de kast
wat is het gay dat je die mijnen ziet. nu heb je geen ruk meer aan antitankmijnen!
Ik heb het op geklaagt over de input lag… Ofja, gevraagt of ze het fixen… Des te meer mensen zich laten horen, des te sneller het gefixt zal zijn denk ik…. Als die input lag weg is, is het superzalig!
Goed punt dat ze naar de community luisteren en er ook daadwerkelijk wat mee doen. Bedankt. (BF3 was al wreeed, nu nog wreeeeder 😉 )
@PattyS3:
Wij hebben thuis 2 LED TV’s van Samsung, ze hebben allebei Spelmodus, maar daar fix je niets mee… Ikzelf game op een 24 inch monitor, dichtbij het scherm dan wel, maar een monitor opzich heeft zowiezo geen input lag.. Het ligt niet aan het beeldscherm waarop je gamed, maar gewoon simpelweg aan het spel… Killzone 2 had dit ook heel erg, killzone 3 was dit veeeel minder… Ze konden het denk ik niet patchen bij Killzone 2. Dus laat ons hopen of het wel te patchen valt. Ik hoop het, anders zal ik niet veel meer gamen….. 576p ben ik een beetje moe.
Die berichten van die GAST , ben ik he… xp
Dacht dat ik ingelogt was..mja swat
@RRBFryslan: Ja echt hè …
@BloodlyKill: Als ik het onthoud. xD
@84.193.21.xxx: Dat is dan… Kut. Maar niet iedereen heeft last van input lagg, en hoe komt dat dan?
@PattyS3: Denk om je dubbelposts he Patrick 😉
@PattyS3: ik snap dat input lag niet waar iedereen het over heeft.. nergens last van.. gewoon op 1080i.. je moet gewoon alle en dan ook alle soort van ‘ik maak je beeld mooier’ filters uitzetten.. je ps3 is al HD.. kan niet beter.. die 100hz rommel is onnodig, geen pixel perfect, geen dynamisch contrast, niks!! alles uitzetten.. al die filters zorgen voor 0,XXX miliseconden vertraging en als je dat optelt, is het logisch dat die gast die om de hoek staat sneller is.. en voor t geluid geld hetzelfde, koop een goeie surround headset die optical digital audio ondersteund.. dat scheelt tyfusveel!
Dankzij de patch is het halen van de co-op wapens makkelijker geworden omdat het puntentotaal dat je moet halen verlaagd is. Helaas ben ik erdoor genaaid, ik moest nog maar 40.000 punten voor het laatste wapen, en die heb ik nu gekregen. Nu kan die trophy van haal alle wapens niet meer unlocked worden. Echt vet :-s
@M4GN3T: Ja 😛
@Biki90: Ik zal het eens proberen. 😉
Zoveel verschil zie ik ook weer niet, en het downloaden duurde bijna 20 minuten :(.
DICE…kom op nou,
gewoon ff die input lag eruit patchen
@Biki90:
Weet je, zet je sensitivity even op het hoogste, en raak je rechteranalogstick heel snel aan, je tikt hem dus gewoon. Je mannetje in BF3 zal niet meteen op het moment dat jij “tikt” draaien. En als je me dan NOG niet gelooft… Zet het dan op 576p en doe hetzelfde. Dan zal je mannetje in BF3 wel meteen op het moment dat jij tegen je rechteranalogstick tikt draaien… Offf je speelt COD, deze heeft nooit input lag.
@PattyS3:
Wel iedereen heeft input lag op PS3, die in HD speelt, maar niet iedereen heeft er last van. De ene denkt dat het normaal is, dat het spel zo is. De andere weet niet eens wat inpit lag is… Ne maat van mij zei ook: ja ik heb da niet, ik heb het getest, ik heb da niet… Ik ga naar hem en het was nog 2 keer zo erg als bij mij.. Zijn tv had al automatisch input lag en het spel dan nog eens extra erbij. Mega lag… Ik wees hem erop wat het nu eigenlijk was, en sindsdien vond hij het zo vervelend dat hij het niet meer heeft gespeelt :p lol
@Eljazz: thx, ik zal het eens testen, ben benieuwd! ik laat het wel weten.. en ps.. ik speel geen mw3.
@Eljazz: maybe…