Sony spendeert recordbedrag aan marketing PS Vita

Het is nog maar negen dagen wachten en het hypen is dan ook begonnen. Dit is onder andere terug te zien op onze voorpagina met alle PS Vita reviews tot heden op een rijtje. Het is ook niet zo heel gek dat we ontiegelijk veel zin hebben in deze nieuwe handheld, want we worden platgebombardeerd met reclame voor de PS Vita.

Vandaag heeft de welbekende New York Times bekend gemaakt dat Sony zo’n 50 miljoen dollar heeft besteed aan de marketing van hun mini krachtpatser. Dit is het grootste bedrag dat Sony ooit heeft uitgegeven aan marketing voor een product. Uiteraard geld dit alleen voor de Verenigde Staten, dus de marketingkosten van Europa nog niet eens meegerekend! Dit beloofd natuurlijk een heleboel, dus heb nog eventjes geduld mensen.

The cost of the marketing campaign at $50 million is “the largest platform launch in terms of marketing investment we’ve ever had,” Mr. Koller said.

  1. Anoniem -   
    212.127.134..xxx's avatar

    sow the knetter zeg….hoop toch dat ze het terug verdienen met de sales….

  2. Anoniem -   
    Boydaamans's avatar

    En dan nog zo weinig vita’s verkocht, ik vind het knap.

  3. Anoniem -   
    84.86.34..xxx's avatar

    50 miljoen dus 200.000 ps vita’s kunnen ze beter die dingen weg geven inplaats van 50 miljoen spenderen aan reclame, werkt toch veel beter

  4.    6677 XP
    Myx's avatar

    Ze zijn echt bang dat hetzelfde wat in japan is gebeurd ook in amerika en europa kan gebeuren.

  5. Anoniem -   
    213.10.56..xxx's avatar

    @Myx ben ik het helemaal met je eens!

  6.    6619 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hopelijk loopt het goed want het is wel een fantastisch apparaat 😀
    Met zeer leuke functies hopelijk prijzen ze DLC games gewoon wat
    lager dat zou zeker in hun voordeel werken.