Bovenstaande gasten hebben uitgevonden dat je in de SSX demo een gehele track kunt uitrijden, zonder je controller aan te raken. Nu zijn de analoge sticks wellicht af en toe veel te gevoelig in SSX en soms hoef je ze inderdaad totaal niet aan te raken. Dit slaat alleen wel redelijk de klok, want dit is natuurlijk niet hoe je een game hoort te kunnen spelen.
Je krijgt net iets teveel hulp in de game om de berg zonder problemen af te rijden. Of dit ook in de volledige game zo zal zijn, dat kunnen we nog niet zeggen. De demo is alleen vrij ‘scripted’ lijkt het wel.
Doorlopen mensen, dit is gewoon de nieuwe ‘extremely easy’ moeilijkheidsgraad voor mensen die zelfs te lui zijn om de controller op te pakken en vast te houden.
Je moet eens weten wat ik allemaal van EA niet wil….hoe kunnen ze splitscreen eruit hebben gehaald. Dumbasses
@Scholtenbrau: Dat is waar maar bijvoorbeeld met grinden wordt je ook heel erg geholpen.
Met grinden werd je altijd al geholpen
Maar goed, ook al kom Je zo die levels door, eerste word Je er niet mee
@chronic010: ja het meest onlogische wat EA kon doen, echt waar
dikke afgang .
xbox he 😛
Nja, als je in het echt snowboard heb je ongeveer hetzelfde… Het zou toch echt heeeeeel raar zijn dat je gewoon alleen maar recht door zou gaan. Totaal onmogelijk. Zogouw iets af loopt, ga je die kant op. Met een beedje natuurkundig inzicht zou je dit toch door moeten hebben. Ik zou het echt super slecht hebben gevonden als je in de game, ook al liep het schuin naar de zijkant af, je gewoon recht door zou gaan.