EA wil vast niet dat je op deze manier SSX gaat spelen

Bovenstaande gasten hebben uitgevonden dat je in de SSX demo een gehele track kunt uitrijden, zonder je controller aan te raken. Nu zijn de analoge sticks wellicht af en toe veel te gevoelig in SSX en soms hoef je ze inderdaad totaal niet aan te raken. Dit slaat alleen wel redelijk de klok, want dit is natuurlijk niet hoe je een game hoort te kunnen spelen.

Je krijgt net iets teveel hulp in de game om de berg zonder problemen af te rijden. Of dit ook in de volledige game zo zal zijn, dat kunnen we nog niet zeggen. De demo is alleen vrij ‘scripted’ lijkt het wel.

SSX patch nu beschikbaar, voegt veelgevraagde multiplayer toe
Gepubliceerd op 7 Aug, 2012 om 18:35
SSX teaser video bevestigt online multiplayer
Gepubliceerd op 6 Aug, 2012 om 11:15
EA Sports hint naar multiplayer voor SSX
Gepubliceerd op 4 Aug, 2012 om 10:49
Nader bekeken: SSX downloadbare content – Mt. Eddie & Classic Characters Pack
Gepubliceerd op 20 Jun, 2012 om 13:36
  1.    440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Doorlopen mensen, dit is gewoon de nieuwe ‘extremely easy’ moeilijkheidsgraad voor mensen die zelfs te lui zijn om de controller op te pakken en vast te houden.

  2.    1681 XP
    chronic010's avatar

    Je moet eens weten wat ik allemaal van EA niet wil….hoe kunnen ze splitscreen eruit hebben gehaald. Dumbasses

  3.    6677 XP
    Myx's avatar

    @Scholtenbrau: Dat is waar maar bijvoorbeeld met grinden wordt je ook heel erg geholpen.

  4.    5058 XP
    7th-son's avatar

    Met grinden werd je altijd al geholpen

    Maar goed, ook al kom Je zo die levels door, eerste word Je er niet mee

  5.    3087 XP
    Patr!ck's avatar

    @chronic010: ja het meest onlogische wat EA kon doen, echt waar

  6. Anoniem -   
    109.129.185..xxx's avatar

    dikke afgang .

  7. Anoniem -   
    90.145.68..xxx's avatar

    xbox he 😛

  8. Anoniem -   
    82.75.195..xxx's avatar

    Nja, als je in het echt snowboard heb je ongeveer hetzelfde… Het zou toch echt heeeeeel raar zijn dat je gewoon alleen maar recht door zou gaan. Totaal onmogelijk. Zogouw iets af loopt, ga je die kant op. Met een beedje natuurkundig inzicht zou je dit toch door moeten hebben. Ik zou het echt super slecht hebben gevonden als je in de game, ook al liep het schuin naar de zijkant af, je gewoon recht door zou gaan.