In de nacht van 4 op 5 juni hebben we allemaal massaal kunnen genieten van de persconferentie van Sony. Een grote game waar we nieuwe gameplay van kregen te zien was wel The Last of Us. Ondanks dat het er allemaal heel tof uitzag, waren er heel wat mensen die vonden dat er iets niet kloptte, de gameplay leek gescript.
Heel vaak tijdens het spelen van de demo, kwamen er kleine cutscenes in voor en net op het juiste moment stonden vijanden op de juiste plek om die fatale doodslag te geven. Naughty Dog heeft vandaag aangegeven dat er helemaal niks in de gameplay gescript was en dat er gewoon meerdere manieren zijn om desbetreffende vijanden een kopje kleiner te maken. Ook zullen cutscenes op verschillende momenten af kunnen spelen en zal Jenny steeds op verschillende momenten acties ondernemen, zoals we in de E3 gameplay zagen met een geworpen baksteen.
Ik ben benieuwd, dit wordt een must-have!
of het nou gescript is of niet, ik ben onder de indruk, en ik wil em hebben, en dat is mijn mening 😛
Ik had het al door als je keek naar hoe die man begon te spelen en dat die zelf ook niet alles vlekkeloos gedaan heeft.
Ik had na Uncharted 3 al door dat Naughty Dog hun vechtengine gingen upgraden voor deze game. Bij Uncharted 3 zag je ook dat wanneer de juiste omstandigheden zich voordeden dat een gevecht ook cinematisch werd beëindigd. Voor the Last of Us ziet het eruit alsof ze gewoon heel veel animaties gemaakt hebben met motion-capturing en deze aan de hand van de toestand door de personage laten gebruiken. Dit bewijst maar weer het niveau van Naughty Dog
Jenny? Wie is Jenny?
@ideklein17: jenny?
Aa , zen dochter