Zoals je gisteren hebt kunnen lezen staat de Playstation Store weer bomvol scherpe aanbiedingen, waaronder één die bijna niemand zag aankomen: Call of Duty (MW3) DLC met 50% korting. Te mooi om waar te zijn? Verkoopt Activision haar felbegeerde Content Collections toch niet zo goed als ze hadden gehoopt? Dat zijn vragen die we onszelf stelden, maar nu we het antwoord weten valt onze mond er gewoon van open.
Activision-Blizzard steunt met een groot gedeelte van de opbrengsten het Call of Duty Endowment, een non-profit organisatie die toezicht houdt op het welzijn van de veteranen. Jouw aankoop van Call of Duty maps helpt hen een stapje dichter bij het vinden van een baan of een dak boven hun hoofd. Een erg nobel doel dus en enorm onverwacht. Misschien schuilt er achter die grote stalen muur bij Activision toch een gouden hartje…
Doen ze voor het eerst sinds COD4 iets goed !
zo dat had ik niet verwacht!
dit is in 2009 al opgericht
en ze geven wel vaker gedeelte’s van hun winst aan hun eigen stichting.
maar hoe dan ook het is wel netjes.
Ik was ook sprakeloos toen ik het las. Ik dacht hier móet ik even aandacht aan besteden. Ik ken ook oorlogsveteranen en die zijn af en toe door bepaalde gebeurtenissen gewoon niet zomaar meer in te burgeren. Ik vind het een erg mooi gebaar, ik hoop dat mensen die eerst nog twijfelden over hun aankoop van deze DLC uit de store nu toch overgehaald zijn. 🙂
Wat super goed van Activision! Toch wel een heldenactie.
Wel triest dat veteranen vaak geen baan hebben na hun uitzending
Alleen jammer dat de stichting alleen voor Amerikaanse veteranen is.
@CrazyFunkyStyle:
Die organisatie is van activision en bestaat al een tijdje
@ddvos: Wat wil je daarmee zeggen? 😛
Toch kot ket kat uhhh ohja *u* als je elite hebt
@82.171.148..xxx:
Die krijgen gratis een middelvinger van activision.
Wauw! Activison is zekers veranderd. Eerst gratis maps, nu dit.. volgens mij beseffen ze eindelijk wat voor kritiek ze te verduren krijgen en willen zo het vertrouwen van de consument terug winnen! Met Activison weet je het nooit, dus weet niet wat de intentie is van deze actie. Aan een goed doel? Activison? NEE! dat zeker niet.
Typische imago-actie.