Infinity Ward maakt patch 1.17 voor Modern Warfare 3 beschikbaar

Infinity Ward heeft gister patch 1.17 voor Modern Warfare vrijgegeven. Deze patch verbetert de matchmaking en is er een bug opgelost die optrad waarbij een melding niet correct werd weergegeven in de map Terminal, welke binnenkort gratis te vinden is in de PlayStation Store.

Mark Rubin, Executive Producer bij Infinity Ward, heeft aangegeven dat we binnenkort nog meer van dit soort kleine patches kunnen verwachten. Zij willen de matchmaking nog een stuk beter maken en verzamelen hiervoor zoveel mogelijk data.

De volledige changelog vind je hieronder.

Matchmaking:

– Added more telemetry for matchmaking

– Made some adjustments on region weighting

 

Misc Bug Fixes:

– Fix for Terminal Missing message incorrectly being displayed in Private Match

 

Hot Fix (across all platforms):

– Fixed an issue (introduced inadvertently Tuesday as part of a hot-fix hacker prevention measure) where only the first attachment would register on a player’s secondary in-game when using Overkill Pro

Call of Duty: Modern Warfare Collection opgedoken voor de PS4
Gepubliceerd op 18 Mei, 2014 om 17:00
Modern Warfare 3 voorzien van een ‘zeer bescheiden’ update
Gepubliceerd op 26 Apr, 2013 om 08:08
Nieuwe game modi voor Modern Warfare 3 lanceren vandaag
Gepubliceerd op 2 Okt, 2012 om 15:22
Dit weekend Double Weapon XP voor Call of Duty: Modern Warfare 3
Gepubliceerd op 13 Sep, 2012 om 14:47
  1.    847 XP
    Thijs's avatar

    Waarom al die kleine rotpatches? Dat is juist doodirritant.

  2.    2624 XP
    saidddd93's avatar

    ze moeten die eerste perk fixen bij S&D zo vaak staat er None waardoor ze je zien ook al heb je blind eye -_-”

  3.    144 XP
    Playdutch's avatar

    ze moeten gewoon dedicated servers invoeren.
    dan zijn ze van al dat match making gezeik af.

  4.    82 XP
    RubenPriest's avatar

    Ze moeten ook eens komen met sniper only modes. Ik speel bijna alleen nog met sniper omdat normaal spelen zo bored is.

  5.    957 XP
    Fatoeboy's avatar

    @Playdutch: Wat zijn decticated servers?

  6. Anoniem -   
    77.249.94..xxx's avatar

    @Fatoeboy
    Dat zijn servers waardoor een player niet meer als host fungeert dacht ik, maar de server zelf.

  7. Anoniem -   
    77.160.119.xxx's avatar

    hoezo is dit doodirritant, ze zijn gedownload voordat je het doorhebt man…

  8.    78 XP
    Merlin1201's avatar

    @RubenPries veel plezier met je sniper only mode, sterker ik hoop echt dat iedereen die zijn snipper rille als een shotgun gebruikt deze gae modus zal omarmen, want tjongejonge wat is MW3 verkloot door die quickscopers.

    Dedicated servers en dan het liefst zoals killzone2 deze had en Battlefield 3 ze gaat invoeren. 100% customized zodat je alle perk en kilstreak noobs kan weren en je een 100% gebalanceerde server kan neerzetten.

  9. Anoniem -   
    83.80.179..xxx's avatar

    ze moeten Hardcore KC maken op de nieuwe map packs! pff beetje bout dat je maar uit 3-4 dingen kan kiezen

  10. Anoniem -   
    178.85.25.xxx's avatar

    Er zijn al hackers op MW3! ze zeggen het zelf door headset en maken gebruik van Face Off.. met een soort trucje kunnen spelers die elkaar kennen bij 1v1 Face Off tegen elkaar komen, en dus boosten -_- maar er zijn ook hackers die echt wall-hack gebruiken etc etc.. de MW2 hacks zeg maar.

  11.    81 XP
    mc-elvin's avatar

    lees ik dit goed, krijgen we 1 map gratis ?

  12. Anoniem -   
    Hoaxintelligence's avatar

    Ze moeten dit ze moeten dat ze moeten zus ze moeten zo…

  13.    2052 XP
    da_teamkilla's avatar

    @Merlin1201:
    Op de pc: prima, dan is het net als cod1 t/m cod5
    Op consoles: nee, dedicated servers zouden alles verzieken.

  14.    144 XP
    Playdutch's avatar

    @da_teamkilla: en waarom dan?
    ik kan me niet indenken dat balance de game verziekt

  15.    2052 XP
    da_teamkilla's avatar

    @Playdutch:
    Op de PC betekenen dedicated servers een mogelijkheid tot mods en custom maps, dat is chill als je het mij vraagt. Dit was wat cod:WaW voor mij de beste cod tot nu toe maakt: er zijn duizenden custom zombie maps en mods beschikbaar en voor mensen die tijdens het spelen cod4 missen zijn er de cod4 mods op de multiplayer, om maar iets te noemen.

    Op consoles gebeurt dit zelden tot nooit en krijg je daarom vrijwel alleen maar de nadelen mee. Admins die mensen kicken omdat ze beter zijn dan zij (ja, dan wordt je al gauw voor cheater aangezien) en mensen die zeiken over iedereen die ook maar een beetje anders speelt dan zijzelf. Als je zelf als een idioot met een sniper door een map wilt gaan rennen en 360s wil gaan draaien, mag niemand langer dan een seconde door z’n scope kijken (MW2). Als je zelf altijd je machine gun in het rond sprayt mag niemand een sniper gebruiken, want dat is voor pussies. Rocket launchers zijn voor noobs, want ja, je killt er te makkelijk campers mee. Campers moeten gekickt worden, want…ze kunnen me killen.

    Dat soort idiote “basis”regels worden bij PC games vaak opgesteld, deze worden dan door vele servers overgenomen. Vaak wordt een wapen zelfs compleet taboe omdat het zogenaamd overpowered is, terwijl dit vaak meevalt (bv Awp op Counter Strike). Dit is dan ook de reden waarom ik wat shooters betreft ben overgestapt naar consoles, die “balance” regels hebben IMO een hoop spellen verziekt.