Eerder dit jaar verscheen Gravity Rush voor de PlayStation Vita wat een vrij originele en bijzondere game was. De game scoorde bovendien erg hoog in onze recensie, zoals je hier kunt lezen. Een game als deze mag best van een vervolg voorzien worden en Keiichiro Toyama, Director, heeft via Twitter gehint naar een vervolg. Een fan twitterde namelijk zijn felicitaties over de gewonnen GOTY award op de Tokyo Game Show, waarbij hij aangaf uit te zien naar het vervolg.
Toyama reageerde er vervolgens op met een bedankje en het bericht dat er hard mee bezig is. Dit lijkt min of meer een bevestiging van het bestaan van een opvolger. Hierop twitterde een ander de vraag of het tweede deel hiermee bevestigd is en het antwoord hierop was dat dat nog een geheim was. Niets is nog officieel, maar tussen de regels door lees je dat er een vervolg in de maak is.
Met dank aan: Vloetje
No thanks, dit was voor mij toch wel echt het nieuws van de dag, wat zeg ik, week.
Heb me zo gruwelijk vermaakt met Gravity Rush; ook GOTY voor mij.
ÃÊn van de betere games die ik dit jaar heb gespeeld
Echt een super game. Ech ongeloofelijk goed gemaakt.
@Vloetje: Dat geld ook voor mij beste game die ik dit jaar heb gespeeld.
Ik heb deel 1, echt super saai, zijn er liefhebbers die deze game voor 20 euro van me wil kopen? (Is net een week oud)
Edit: 1 keer een paar minuten gespeeld, nog helemaal nieuw
Geweldige game inderdaad, heb me er erg goed mee vermaakt. Blij dat er dus misschien een vervolg aan zit te komen đ
Dit soort aparte titels verdienen het zeker. Om vervolgd te worden đ
@yannickvanloon:
Een paar minuten gespeeld? Dan is je oordeel niet echt geloofwaardig wel?
Geef het een uur en je bent verkocht. Ik zweer. đ
@Vloetje: Ok xD, ik ben niet zo van 12+ games, hou meer van 16/18+ Zoals GTA, saints row enz.
@yannickvanloon:
Ah, ok goed argument. đ
Weet je, ik was in m’n vakantie vluchtig begonnen aan Gravity Rush, vond ’t begin ook maar zo-zo en het duurde een paar weken voordat ik me er weer aan waagde. Maar was toen verkocht. En nog steeds trouwens (dlc).