Het is mij opgevallen dat de battlefield community best wel groot is hier op psx-sense, alleen spelen we maar weinig met elkaar.
Nu had de zak natuurlijk het idee voor een toernooi.
Nu kwam ik op het idee om onze eigen clan te starten
Het idee:
Wil je joinen? Laat in een comment je echte naam, je psx-sense naam, en je PSN naam achter.
Onze clan tag zal 'PSX' zijn. Eenmaal aangesloten voer dan op battlelog PSX in als clan-tag.
DEZE CLAN TAG IS VERPLICHT!!
Zo kan in je vriendenlijst makkelijk herkent worden wie er member van de PSX-clan is.
De clan tag kan worden aangepast op je Battlelog account onder het kopje: edit profile
LET OP: Als je in het onderstaande rijtje komt. Mag iedereen die ook in dit rijtje staat je toevoegen op psn. Stuur in het vriendschapsverzoek wel mee dat je PSX-sense member bent, en member van de PSX-clan.
De regels:
- CLAN TAG PSX VERPLICHT
- MEMBERS MOGEN ANDERE MEMBERS TOEVOEGEN OP PSN (met vermelding van clan erbij)
Members:
Naam, Psx-sense naam, PSN
PSN: xjoeyxx
,Joey, (xjoeyxx)
PSN: SLMiiTURQ
,Selami, (Slmii)
PSN: mau_rkc
,Maurice, (De Zak Aardappelen)
Nu had de zak natuurlijk het idee voor een toernooi.
Nu kwam ik op het idee om onze eigen clan te starten

Het idee:
Wil je joinen? Laat in een comment je echte naam, je psx-sense naam, en je PSN naam achter.
Onze clan tag zal 'PSX' zijn. Eenmaal aangesloten voer dan op battlelog PSX in als clan-tag.
DEZE CLAN TAG IS VERPLICHT!!
Zo kan in je vriendenlijst makkelijk herkent worden wie er member van de PSX-clan is.
De clan tag kan worden aangepast op je Battlelog account onder het kopje: edit profile
LET OP: Als je in het onderstaande rijtje komt. Mag iedereen die ook in dit rijtje staat je toevoegen op psn. Stuur in het vriendschapsverzoek wel mee dat je PSX-sense member bent, en member van de PSX-clan.
De regels:
- CLAN TAG PSX VERPLICHT
- MEMBERS MOGEN ANDERE MEMBERS TOEVOEGEN OP PSN (met vermelding van clan erbij)
Members:
Naam, Psx-sense naam, PSN
PSN: xjoeyxx
,Joey, (xjoeyxx)
PSN: SLMiiTURQ
,Selami, (Slmii)
PSN: mau_rkc
,Maurice, (De Zak Aardappelen)

388 XP
Op Reageren

Rond de 40 euro zou er wel een goeie moeten zijn.