Met Uitzending Gemist kun je tv-programma’s van de publieke omroep op je iPhone, Android, iPod touch en iPad terugkijken.
Apple : 
Android :

Android :
Deze handige app kan, en heeft het volgende op de Android:
• Uitgelicht: de programma’s die je niet mag missen, dagelijks geselecteerd door de redactie;
• Nieuw: zojuist uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3, nu op Uitzending Gemist;
• Populair: de best bekeken programma’s van dit moment;
• Index: alle beschikbare programma’s, alfabetisch gesorteerd en te doorzoeken op titel;
• Zoeken: zoek programma’s op basis van titel, onderwerp of persoon;
• Instellen van de videokwaliteit op laag (200 kbps), normaal (500 kbps) of hoog (1 Mbps).
En het volgende op de iPhone, iPad, iPod Touch;
• Universele app voor iPhone, iPod touch en iPad;
• Geoptimaliseerde interface voor iPad;
• Geoptimaliseerde retinagraphics voor iPhone 4 en iPod touch (4e generatie);
• Adaptive streaming: de app controleert de beschikbare bandbreedte en past automatisch de beeldkwaliteit aan, variërend van 32 kbit tot 1 Mbit;
• AirPlay: stream uitzendingen rechtstreeks naar je Apple TV (2e generatie, met iPhone 3GS en 4, iPad en iPod touch (3e en 4e generatie) vanaf iOS 4.3);
• TV out: toon uitzendingen op je (HD)TV met behulp van een geschikte AV-kabel (iPhone 4, iPad en iPod touch (4e generatie) vanaf iOS 4.0);
• Uitgelicht: de programma’s die je niet mag missen, dagelijks geselecteerd door de redactie;
• Nieuw: zojuist uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3, nu op Uitzending Gemist;
• Populair: de best bekeken programma’s van dit moment;
• Favorieten: de laatste uitzendingen van je favoriete programma’s, omroepen, genres en/of onderwerpen (alleen iPad);
• A-Z: alle beschikbare programma’s, alfabetisch gesorteerd en te doorzoeken op titel;
• Zoeken: zoek programma’s op basis van titel, onderwerp of persoon;
• Stuur door: deel je favoriete programma’s via Twitter, Facebook, Hyves en e-mail.
Deze app is echt briljant, en altijd goed up-to-date! Ik gebruik het vaak, en het is echt een simpele aanrader!
Mocht je het wat lijken...
Klik dan hier voor de Android download & hier voor de iOS download!

4540 XP
Op Reageren

+ op mijn ASUS tf201 zien de games er mooier uitdan op de nieuwe i-pad 2.5 ......en ik kan mijn games met een controller spelen (kan er ook 3D games mee spelen via mini hdmi). o ja en ik heb een lanere batt tijd 10 a 12 uur of 16 a 18 uur.