Pagina 3 van 8
EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste

Topic: [PS3 Server] "[PSX][NL] CQB & Armored Warfare" [BF3]

1. Geplaatst op 07-04-12 om 23:18 - Permalink post #37 | Spam?
    VIP zo voor xp zijn van 1000 ofzo
    nWo_xBliZ-

2. Geplaatst op 08-04-12 om 00:14 - Permalink post #38 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door mausi-gangsta Click here to enlarge
    VIP zo voor xp zijn van 1000 ofzo
    Jah de 1000 xp en dan als mensen gewoon active zijn ook vip ?

Enige info over admin zijn ?
    baron-von-breda

3. Geplaatst op 08-04-12 om 02:09 - Permalink post #39 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door xFatalz Click here to enlarge
    Jah de 1000 xp en dan als mensen gewoon active zijn ook vip ?

Enige info over admin zijn ?
    jij admin en het word fataal
    nWo_xBliZ-

4. Geplaatst op 08-04-12 om 05:37 - Permalink post #40 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door mausi-gangsta Click here to enlarge
    jij admin en het word fataal
    Kben 2 jaar lang admin geweest op BF2 server dus komt wel goed !
    baron-von-breda

5. Geplaatst op 08-04-12 om 08:50 - Permalink post #41 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door iRobbert- Click here to enlarge
    Ehh.....? We maken niet zomaar VIP. Het is geen grap ofzo Click here to enlarge

Nee. Ik snap het. Van mijn kant was het wel als grapje bedoeld.
    CoenRSD

6. Geplaatst op 08-04-12 om 09:48 - Permalink post #42 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door xFatalz Click here to enlarge
    Ik denk dat 'als' er een bij admin komt dat dan niet gekeken word naar de activiteit op PSX-Sense, maar na de activiteit in de server en de bekenheid.

Oké dan is het goed, Koen! Click here to enlarge
    xZaze-

7. Geplaatst op 08-04-12 om 13:04 - Permalink post #43 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door iRobbert- Click here to enlarge
    Ik denk dat 'als' er een bij admin komt dat dan niet gekeken word naar de activiteit op PSX-Sense, maar na de activiteit in de server en de bekenheid.

Oké dan is het goed, Koen! Click here to enlarge
    Is het admin menu in battlelog ?
    baron-von-breda

8. Geplaatst op 08-04-12 om 13:36 - Permalink post #44 | Spam?
    Patty, waarom vanochtend een Duitse server? Click here to enlarge
    mau_rkc

9. Geplaatst op 08-04-12 om 14:08 - Permalink post #45 | Spam?
    Is het admin menu in battlelog ?
    Nee, er is geen admin menu. Je kan alleen via het menu in jouw server mensen kicken of bannen, en je kan als je buiten de server bent de % tickets, map-rotation, presets, VIP's, etc. aanpassen. Click here to enlarge Misschien krijgen we in de toekomst meer mogelijkheden.

---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door De Zak Aardappelen Click here to enlarge
    Patty, waarom vanochtend een Duitse server? Click here to enlarge
    Omdat er toen niemand in mijn server zat. En nu is hij vol. Click here to enlarge

---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

Welke server? Click here to enlarge
    Pevc

10. Geplaatst op 08-04-12 om 15:13 - Permalink post #46 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door PattyS3 Click here to enlarge
    Nee, er is geen admin menu. Je kan alleen via het menu in jouw server mensen kicken of bannen, en je kan als je buiten de server bent de % tickets, map-rotation, presets, VIP's, etc. aanpassen. Click here to enlarge Misschien krijgen we in de toekomst meer mogelijkheden.

---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

Omdat er toen niemand in mijn server zat. En nu is hij vol. Click here to enlarge

---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

Welke server? Click here to enlarge
    Van DMC Click here to enlarge
    baron-von-breda

11. Geplaatst op 08-04-12 om 15:59 - Permalink post #47 | Spam?
    FF een vraag:

Wat vinden jullie beter: (A] Conquest en Rush (100% Tickets) afwisselend of (B] Conquest en TDM (200% Tickets) afwisselend? Click here to enlarge

Ik kan de map-rotation namelijk aanpassen aan jullie wens, dus zeg ff wat jij denkt! (Andere suggesties zijn ook welkom) Click here to enlarge
    Pevc

12. Geplaatst op 08-04-12 om 16:02 - Permalink post #48 | Spam?
    Ik zeg B. Of bij A ook 200% tickets?
    SLMiiTURQ

13. Geplaatst op 08-04-12 om 16:04 - Permalink post #49 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Slmii Click here to enlarge
    Ik zeg B. Of bij A ook 200% tickets?
    200% tickets met Rush is oneerlijk.. Er blijven dan namelijk nog steeds maar 2 MCOM's, terwijl de attackers 200 tickets hebben i.p.v. 100.. Click here to enlarge
    Pevc

14. Geplaatst op 08-04-12 om 16:04 - Permalink post #50 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door PattyS3 Click here to enlarge
    FF een vraag:

Wat vinden jullie beter: (A] Conquest en Rush (100% Tickets) afwisselend of (B] Conquest en TDM (200% Tickets) afwisselend? Click here to enlarge

Ik kan de map-rotation namelijk aanpassen aan jullie wens, dus zeg ff wat jij denkt! (Andere suggesties zijn ook welkom) Click here to enlarge
    A :-)
    xRawKlapper

15. Geplaatst op 08-04-12 om 16:39 - Permalink post #51 | Spam?
    FF een vraag:

1x Metro Qonq
    1x Grand Bazaar
    1x Metro Rush

en dan all die classic shit !
    baron-von-breda

16. Geplaatst op 08-04-12 om 17:51 - Permalink post #52 | Spam?
    Geen metro conquest!!!!!!
    cibbekip

17. Geplaatst op 08-04-12 om 18:02 - Permalink post #53 | Spam?
    Metro CQ is juist 1 van de beste vind ik! Click here to enlarge Heletijd CQC.
    SLMiiTURQ

18. Geplaatst op 08-04-12 om 18:07 - Permalink post #54 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Thijs Click here to enlarge
    Geen metro conquest!!!!!!
    Bij metro QCQ krijg je juist de beste CQC Battles ! Persoonlijk ben ik het met Slmii eens aleen maar CQC, ik word soms gek van rush, en vind het een beetje een mode waar op je het meest op je teammates afgerekend word. Maarja Patties Choice OFC Click here to enlarge
    baron-von-breda

Pagina 3 van 8
EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste

PSX-Sense is onderdeel van Rootbeat© 2008 - 2014 Alle rechten voorbehouden Contact - Colofon - Over Ons - Adverteren - RSS