Topic: PS3 en beeldscherm met headset?

1. Geplaatst op 13-04-12 om 12:44 - Permalink post #1 | Spam?
    Hallo,
    Ik wil mijn PS3 misschien op een computerbeeldscherm hebben via HDMI, maar ik heb geen idee of ik dan mijn geluid via mijn headset kan doen, ik heb een mooie turtle beach PX21, die moet ik met allemaal ingewikkelde AV kabeltjes via mijn AV aansluiting bij mijn TV doen, al gebruik ik HDMI voor het beeld. Maar kan ik mijn PS3 met HDMI aansluiten naar mijn PC scherm en nog steeds geluid horen via mijn headset?
    Met citaat reageren Op Reageren
    cibbekip

2. Geplaatst op 13-04-12 om 21:45 - Permalink post #2 | Spam?
    geluid en beeld kunnen door je hdmi kabel gaan dus als je een ingang hebt op je monitor voor je headset zal het toch wel lukken.
    maar je moet wss wel ff op je ps3 instellen dat je geluid via hdmi verstuurd! succes
    xRawKlapper

3. Geplaatst op 14-04-12 om 08:02 - Permalink post #3 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door klapper Click here to enlarge
    geluid en beeld kunnen door je hdmi kabel gaan dus als je een ingang hebt op je monitor voor je headset zal het toch wel lukken.
    maar je moet wss wel ff op je ps3 instellen dat je geluid via hdmi verstuurd! succes
    Bedankt, zal een beetje gaan uitproberen.
    cibbekip

4. Geplaatst op 14-04-12 om 08:42 - Permalink post #4 | Spam?
    xRawKlapper

5. Geplaatst op 14-04-12 om 16:31 - Permalink post #5 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Thijs Click here to enlarge
    Hallo,
    Ik wil mijn PS3 misschien op een computerbeeldscherm hebben via HDMI, maar ik heb geen idee of ik dan mijn geluid via mijn headset kan doen, ik heb een mooie turtle beach PX21, die moet ik met allemaal ingewikkelde AV kabeltjes via mijn AV aansluiting bij mijn TV doen, al gebruik ik HDMI voor het beeld. Maar kan ik mijn PS3 met HDMI aansluiten naar mijn PC scherm en nog steeds geluid horen via mijn headset?
    als je een hdmi kabel hebt is dat geluid en beeld maar een dmi kabel is aleen beeld maar niet zo goed als hdmi je moet het maar proberen dan kom je er achter veel succes
    memo-0038

6. Geplaatst op 15-04-12 om 07:29 - Permalink post #6 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door pro vraag38 Click here to enlarge
    als je een hdmi kabel hebt is dat geluid en beeld maar een dmi kabel is aleen beeld maar niet zo goed als hdmi je moet het maar proberen dan kom je er achter veel succes
    Het probleem is dat ik geen geluid heb.
    cibbekip

PSX-Sense is onderdeel van Rootbeat© 2008 - 2014 Alle rechten voorbehouden Contact - Colofon - Over Ons - Adverteren - RSS