Reageren op discussie

Topic: [BETA] Ghost Recon: Future Soldier key

1. Geplaatst op 18-04-12 om 15:50 - Permalink post #1 | Spam?
    Hallo mensen van PSX-Sense. Ik heb vandaag een tweede beta key van Ubisoft ontvangen voor de nieuwe Ghost Recon. Natuurlijk heb ik geen twee keys nodig dus geef ik er een weg.
    Dit is mijn eerste post omdat ik voor het maken van dit topic heb geregistreerd, hiervoor gaf ik comments op nieuwsberichten waardoor een deel van mijn ip te zien is.

Het spelletje is als volgt: Degene die raad welke 2 ip's in de volgende comments aan mij toebehoren krijgt de key. Dit is zo omdat ik van 2 locaties heb gepost die dag.

De link: OHAI

Een hint: Ik studeer ICT

Wil je met mij de beta spelen van het weekend dan kan je mij toevoegen op PSN:
    Code:
    MacroxD
    - Macrox
    Met citaat reageren Op Reageren
    MacroxD

2. Geplaatst op 18-04-12 om 16:17 - Permalink post #2 | Spam?
    Vet!

145.33.161..xxx en 94.213.195.xxx

? Click here to enlarge
  3. Geplaatst op 18-04-12 om 16:46 - Permalink post #3 | Spam?
    Gefeliciteerd patty! Ik stuur je zo de PM met de key Click here to enlarge
    MacroxD

4. Geplaatst op 18-04-12 om 16:54 - Permalink post #4 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Macrox Click here to enlarge
    Gefeliciteerd patty! Ik stuur je zo de PM met de key Click here to enlarge
    Haha, ik wist het! Click here to enlarge

Thx man!! Click here to enlarge

---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

Tot wanneer blijft de beta online eigenlijk? Click here to enlarge

Ik zal je binnenkort wel ff toevoegen op PSN, dan kunnen we wel eens ff een potje spelen. Click here to enlarge
  5. Geplaatst op 18-04-12 om 18:18 - Permalink post #5 | Spam?
    Er stond geen datum bij wanneer de beta eindigt. En ik kijk er naar uit om eens samen te spelen. Ik zag je BF3 server thread net. Als hij nog online was zou ik er vaak opkomen omdat ik onlangs weer tijd heb gekregen om te gamen en ik me al eerder wou verdiepen in BF3. Maar ik zie je request dan wel verschijnen binnenkort. Click here to enlarge
    MacroxD

6. Geplaatst op 18-04-12 om 18:35 - Permalink post #6 | Spam?
    Haha, hoezo kreeg je een tweede key dan?
    Sevinyo

7. Geplaatst op 18-04-12 om 19:04 - Permalink post #7 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Macrox Click here to enlarge
    Er stond geen datum bij wanneer de beta eindigt. En ik kijk er naar uit om eens samen te spelen. Ik zag je BF3 server thread net. Als hij nog online was zou ik er vaak opkomen omdat ik onlangs weer tijd heb gekregen om te gamen en ik me al eerder wou verdiepen in BF3. Maar ik zie je request dan wel verschijnen binnenkort. Click here to enlarge
    Haha, is goed. Click here to enlarge
  8. Geplaatst op 18-04-12 om 19:13 - Permalink post #8 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Sevinho Click here to enlarge
    Haha, hoezo kreeg je een tweede key dan?
    Een heb ik gekregen door hun Facebook actie waarbij je er een kon winnen. De ander kreeg ik waarschijnlijk doordat ik een aantal games op mijn Uplay account heb geregistreerd.
    MacroxD

PSX-Sense is onderdeel van Rootbeat© 2008 - 2014 Alle rechten voorbehouden