Pagina 11 van 30
EersteEerste ... 9 10 11 12 13 21 ... LaatsteLaatste

Topic: FIFA 13 Ultimate Team

1. Geplaatst op 16-12-12 om 02:01 - Permalink post #181 | Spam?
    Misschien op marktplaats, maar verder nergens. Je kan wel pakketten kopen en die kaarten daarvan verkopen.
    Met citaat reageren Op Reageren
    CrazyFunkyStyle

2. Geplaatst op 17-12-12 om 14:40 - Permalink post #182 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door UltimateTeam Click here to enlarge
    SPAM
    Rot op met je fake shit. Oplichter!
    CrazyFunkyStyle

3. Geplaatst op 17-12-12 om 16:17 - Permalink post #183 | Spam?
    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultima...ff#eyKB6fBqnIs
    mn nieuwe team en vooral gerard is echt goed

---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:15 ----------

Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door CrazyFunkyStyle Click here to enlarge
    Misschien op marktplaats, maar verder nergens. Je kan wel pakketten kopen en die kaarten daarvan verkopen.
    ik zou het niet op marktplaats doen maar volgens mij is er een betrouwbare site ergens, want op marktplaats zitten vooral veel oplichters

---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 16:15 ----------

Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door UltimateTeam Click here to enlarge
    SPAM
    en als je dit doet ben je echt een mongool want ze roven gwn alles weg wat je hebt en dan heb je niks meer
    robin_-e-

4. Geplaatst op 17-12-12 om 17:40 - Permalink post #184 | Spam?
    marktplaats is betrouwbaar zolang je bij die gene langs kan komen om te ruilen.
    CrazyFunkyStyle

5. Geplaatst op 17-12-12 om 18:17 - Permalink post #185 | Spam?
    Heei wie heeft een tip voor mij hoe je snel en makkelijk muntjes kan verdienen

---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:11 ----------

Nicee team!
    ik ben pas overnieuw begonnen ik had reus gotze hummels en dat soort spelers.
    Maar ben nu overnieuw begonnen heb een flut teampje maar ben wel bijna kampioen devisie 1 Click here to enlarge
    heb net terry gekocht en david luiz maar deze week kan ik niet gamen te veel husiwerk en stress.......
    maar zin in kerstvakantie vol op gamen geef even je ps3 acount dan kan ik je toevoegen kunnen we nachten en overdag GAMEN!

ahha Click here to enlarge
  6. Geplaatst op 17-12-12 om 21:32 - Permalink post #186 | Spam?
    mn account is raquin99 als je wilt gamen

---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:30 ----------

SPAM[/url]
    die site is echt nep man nooit je wachtwoord geven ze pakken al je coins
    raquin99

7. Geplaatst op 18-12-12 om 14:32 - Permalink post #187 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door rafiq Click here to enlarge
    Heei wie heeft een tip voor mij hoe je snel en makkelijk muntjes kan verdienen

---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:11 ----------

Nicee team!
    ik ben pas overnieuw begonnen ik had reus gotze hummels en dat soort spelers.
    Maar ben nu overnieuw begonnen heb een flut teampje maar ben wel bijna kampioen devisie 1 Click here to enlarge
    heb net terry gekocht en david luiz maar deze week kan ik niet gamen te veel husiwerk en stress.......
    maar zin in kerstvakantie vol op gamen geef even je ps3 acount dan kan ik je toevoegen kunnen we nachten en overdag GAMEN!

ahha Click here to enlarge
    robin_-e- dus voeg me maar toe

---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:32 ----------

e zijn er nog mensen die bij een profclub willen
    robin_-e-

8. Geplaatst op 19-12-12 om 20:58 - Permalink post #188 | Spam?
    Wat een drama is dat ultimate team; 2 jumbo gold packs gekocht á 15k, beste speler: Song (Barcelona) á 1k

Laatste keer dat ik die packs koop, is echt waardeloos.
  9. Geplaatst op 20-12-12 om 13:14 - Permalink post #189 | Spam?
    Klopt is echt waardeloos je moet gewoon geluk hebben maar het is verslavend .
    maar je moet gewoon sparen
  10. Geplaatst op 24-12-12 om 21:11 - Permalink post #190 | Spam?
    Hallo,

Ik wist eerst niet hoe je bij fut contracten enzo moest kopen dus als een speler zijn contract afgelopen was verwijderde ik het team maar. Maar ik wist niet dat je maar een beperkt aantal teams kon verwijderen. Heeft iemand tips hoe ik weer een team kan verwijderen?
  11. Geplaatst op 25-12-12 om 22:06 - Permalink post #191 | Spam?
    koop gwn contracten op de veiling...
  12. Geplaatst op 01-01-13 om 20:17 - Permalink post #192 | Spam?
    rafiq rot op niemand trapt daar in ga een leven zoeken
  13. Geplaatst op 02-01-13 om 17:17 - Permalink post #193 | Spam?
    Ik ben laatst opnieuw begonnen, ik heb nu nog alleen een brons Engels team en ben een beetje rustig aan het traden met de FUT app voor iPhone. Moet binnenkort waarschijnlijk doorgaan met wedstrijden winnen Click here to enlarge. anders maak je geen winst natuurlijk
    nWo_Spike

14. Geplaatst op 05-01-13 om 22:45 - Permalink post #194 | Spam?
    mickvl's schermafbeelding
    PSX-Sense Senior Member
    PSX-Sense XP 1058 XP
    Ik heb net met een retweetactie Pato gewonnnen, terwijl ik niet eens FUT speelde. Snel even een account aangemaakt, haha.
    TheMick1

15. Geplaatst op 06-01-13 om 17:27 - Permalink post #195 | Spam?
    ik ben nu nog niet zo lang bezig met Fifa 13 maar ik heb een sterk spaans team opgebouwd Dit is mijn team:

Valdes
    dani alves
    pepe
    puyol
    pique
    jordi alba
    raul albiol
    iniesta
    xavi
    xabi alonso
    jesus navas
    fernando torres
    lavezzi
    theo walcott
    fabregas
    pedro
    sanchez
    negredo
    de gea
    fernando lloriente
    oscar
    mikel arteta
    vidal

---------- Post added at 17:27 ---------- Previous post was at 17:25 ----------

ik ben nu sinds vorige week begonnen met ultimate team op fifa 13 maar ik heb een sterk spaans team opgebouwd
    Dit is mijn team:

ik heb zelf

Valdes
    dani alves
    pepe
    puyol
    pique
    jordi alba
    raul albiol
    iniesta
    xavi
    xabi alonso
    jesus navas
    fernando torres
    lavezzi
    theo walcott
    fabregas
    pedro
    sanchez
    negredo
    de gea
    fernando lloriente
    oscar
    mikel arteta
    vidal
  16. Geplaatst op 06-01-13 om 19:48 - Permalink post #196 | Spam?
    Of je hebt voor een enorm bedrag packs zitten kopen, of je moet het ultieme geluk hebben en Messi in een pack hebben gehad, of je bent aan het lullenl. Want zo'n team heb je normaal niet in 1 week spelen.
    CrazyFunkyStyle

17. Geplaatst op 06-01-13 om 19:57 - Permalink post #197 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door CrazyFunkyStyle Click here to enlarge
    Of je hebt voor een enorm bedrag packs zitten kopen, of je moet het ultieme geluk hebben en Messi in een pack hebben gehad, of je bent aan het lullenl. Want zo'n team heb je normaal niet in 1 week spelen.
    Ben ik het ook mee eens, gek hoor dit.
    Wat voor competitie? Lavezzi & Fernando Llorentte bij elkaar? Teamgeest: 60?
    xZaze-

18. Geplaatst op 06-01-13 om 20:09 - Permalink post #198 | Spam?
    Morgen komt Team of the year uit dus volgende week ga ik mijn 400.000 coins maar is uitgeven aan een team aangezien de prijzen een stuk omlaag zijn dan. Ik zit aan dit team te denken..

3-5-2

Hart
    Smalling - Kompany - Kaboul
    Ben arfa - David luiz in form - ramires - Bale
    Lampard in form
    Torres - Balotelli
Pagina 11 van 30
EersteEerste ... 9 10 11 12 13 21 ... LaatsteLaatste

PSX-Sense is onderdeel van Rootbeat© 2008 - 2014 Alle rechten voorbehouden Contact - Colofon - Over Ons - Adverteren - RSS