Forum

Topic: gta 5 ergernis (algemeen klaagtopic)

Anoniem's avatar

ik wil hier graag mensen en ook mezelf de kans aanbieden
om hun ergernissen van gta 5 hier kwijt te praten.
gewoon ventileren die handel. alles er uit gooien.
de reden hiervoor word zo duidelijk als je mijn reactie op dit topic leest.
ik dacht dat mensen er wel een uitlaatklep voor konden gebruiken na een dag als ik vandaag had. ff een paar regeltjes.

1. hou het on topic. het moet met de sp of mp van gta5 te maken hebben!!!!!
2. ga hier geen ruzie maken.
3. ik wil ook geen lange discussies hebben hier. alleen korte.
4. ALS je gaat schelden, scheld dan niet te erg. er komen hier ook kleine kinderen.

ik hoop dat het mensen helpt wat frustratie kwijt te raken en zo wat meer zen te worden lol

p.s. het is een klaagtopic dus er word waarschijnlijk gescholden hier. als je daar niet tegen kan dan suggereer ik je gewoon weg te gaan hier want dan vind je dit geen leuk topic.

ik heb vandaag minstens 4 uur gespeeld en ik heb maar een missie kunnen voltooien!!!!!!!!! het weinige geld wat ik verdiende was het geld wat ik kreeg als troostprijs voor gefaalde missies en het verkopen van auto’s en het voltooien van een heist setup missie waar ik natuurlijk nog niet eens 5000 mee verdiende. de redenen hiervoor zijn simpel:

1. bijna elke missie faalde omdat er iemand inzat die gewoon overal schijt aan had en zijn eigen ding deed. en vaak daarna ook nog eens middenin een potje quitte.

2. ik heb meerdere malen naar de single player terug moeten keren omdat ik in een of ander laadscherm vastzat.

3. ik heb geloof ik 65% van mijn speeltijd vandaag (als het niet meer is) te maken gehad met trolls en griefers die het leuk vinden om zonder reden je vijf keer achter elkaar dood te schieten of je voertuig op te blazen of gewoon expres de missie te falen (althans daar leek het op)

ik heb me bijna elke seconde van het spelen van de multiplayer van gta5
groen en geel geërgerd en ik ben het zat. ik ragequitte net toen ik dacht dat ik een heist setup missie ging doen (kon me nie eens schelen welke als het maar lukte) en ik voor de zoveelste keer weer het introfilmpje van de eerste heist voor me kiezen kreeg. die filmpjes en intro’s en tutorials duren veeeeeeeeeeel te lang. zeker als je al een kwartier heb zitten wachten op een volle lobby. dat lange wachten is misschien nog wel het irritantste aan het hele verhaal. god wat is de matchmaking van de multiplayer van gta 5 slecht!!!!!!! niet normaal. ik dacht dat de matchmaking van bf en cod slecht waren maar das niks vergeleken met gta5. bovendien heb ik me er al aan geërgerd vanaf dat ik gta online speel dat de makers het online gedeelte een ander spel noemen wat je er gratis bijkrijgt. das gewoon lulkoek. een ander spel heeft andere characters, wapens, voertuigen, muziek en een andere map. infamous first light is bijvoorbeeld immers ook geen apart/ander spel van infamous second son. het is een spinoff met aleen maar een ander verhaal en personage. das trouwens iets wat gta multiplayer niet eens doet want je maakt je eigen personage en er is geen verhaallijn.

zo mijn rant (tirade) is nu effe over. en misschien maar goed ook anders knapt er zo een adertje in mijn hoofd.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

46 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    De Heists (of het wachten op het kunnen spelen ervan) duurt mij te lang en als ik eenmaal spelen kan heb ik te maken met een hoop mongooltjes die leaven, niets doen of de Heist verneuken zodat ik opnieuw een half uur kan gaan wachten. Ik heb het idee dat ik mijn tijd beter kan besteden, en ben er dus wel klaar mee.
    Jammer, want de Heists opzich vind ik erg leuk om te spelen.

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    De Heists (of het wachten op het kunnen spelen ervan) duurt mij te lang en als ik eenmaal spelen kan heb ik te maken met een hoop mongooltjes die leaven, niets doen of de Heist verneuken zodat ik opnieuw een half uur kan gaan wachten. Ik heb het idee dat ik mijn tijd beter kan besteden, en ben er dus wel klaar mee.
    Jammer, want de Heists opzich vind ik erg leuk om te spelen.

    idd. en terwijl je zit te wachten denk je “heb ik hier anderhalf jaar op gewacht ?”

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik loop ook tegen problemen aan. Iedereen loopt tegen problemen. De één wat meer dan de ander. En de één ergert zich blijkbaar meer aan dan de ander. Maar als je de game zo irritant vindt waarom speel je het dan nog?
    Mensen klagen leuk over dat mensen die ze random tegenkomen niet direct behulpzaam zijn of de missie tegen werken. Maar wat verwacht je van een vreemde? Maak dan zelf een crew, ga op zoek naar leuke mensen om mee te gamen. Maar ga niet zeggen dat je verbaast bent dat een vreemde die je online tegenkomt soms een eikel of een troll is. Klagen over bugs, laadtijden en andere technische problemen ok. Maar als je mensen online tegen komt die lopen te kutten, ja dat heb je nou eenmaal. Dan kan je er of mee leren leven of je zoekt een vaste groep mensen waarmee je wel leuk kan gamen. Ik zit ook vaak genoeg online dat ik mensen mn auto opblazen of random doodschieten. Pak ik ze terug en ik ga weer vrolijk verder. Iedereen klaagt wel leuk over GTA Online. Maar het is GTA! Wat verwacht je anders van dit spel? Dat iedereen zich netjes gedraagt? Ik snap heus dat mensen dit frustrerend vinden, maar GTA Online is ook een “nieuw” concept. Het hoort er helaas bij.. Ondanks dat iedereen wel klaagt over trolls en eikels online blijven we het toch wel allemaal spelen :).

    Nu even verder over mijn frustratie punt. Connectie van andere spelers. Ik heb met name bij heists gehad dat mensen gewoon offline worden gekickt. Ik heb het zelfs soms ook. Ben je vrolijk aan het spelen plots “unable to connect you are returned to offline”. Was niet zo heel erg was het niet dat het eeuwig duurt dat alles weer geladen is. Afgezien van dit soort technische issues vermaakt ik me prima met de game. Ik erger me wel aan het levelingsysteem. Ik zag laatst iemand online die was level 6000? Dat lijkt me duidelijk een cheater, maar zulke mensen mogen wel gewoon online.

  4. 63 XP
    Animale's avatar

    Heist moet je ook gewoon met een vaste groep vrienden doen allemaal in de party communiceren en je weet wat aan elkaar hebt. Met randoms zou ik nooit een heist beginnen is gedoemd om te mislukken :P. Plus je krijgt 2 miljoen bonus als je alles op je juiste volgorde speelt met dezelfde groep. Genoeg rede om een vaste groep te vinden lijkt me:) Voor de rest heb ik ook wel wat last van de lange laadschermen. De game draait bij mij af gezien van dat naar behoren. Heb in tijden niet zo veel lol gehad met games met die nieuwe heists goede toevoeging!

  5. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    1 woord. Laadtijden

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Die laadtijden zijn inderdaad erg. Maar ook die kloten gasten die een heist beginnen en dan vervolgens net voor het einde ermee stoppen. Zodat de heist niet uitgespeeld word. Om nog maar te zweigen over mensen die niet weten wat ze moeten doen. Neem bijvoorbeeld de heist dat je een vuilniswagen moet stelen. En vervolgens zakken ophalen. Makkelijke heist. Maar dan moet je wel weten dat 2 de boel moeten beschermen en de andere 2 dus de vuilniszakken moeten ophalen. Ongelooflijk dat je dan aan het spelen bent met 4 man. En de 2 vuilnisophalers doodleuk niet hun taken uitvoeren maar in het wilde weg eerst bij elke plaats de auto’s en mensen die op ons afkomen willen schieten en doden. Zodat je continu in tijdsnood komt en die missie dus niet binnen de tijd kunt afmaken. Ech om knettergek van te worden. Headset moet je inderdaad gewoon hebben. Want dan kun je teminste communiceren. En als iemand iets niet weet kan een ander vertellen wat ie moet doen.

  7. 27 XP
    haikodelange's avatar

    een goede nerderlandse crew zoeken zo als deze

    http://tweakscrew.net/

  8. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ik loop ook tegen problemen aan. Iedereen loopt tegen problemen. De één wat meer dan de ander. En de één ergert zich blijkbaar meer aan dan de ander. Maar als je de game zo irritant vindt waarom speel je het dan nog?
    Mensen klagen leuk over dat mensen die ze random tegenkomen niet direct behulpzaam zijn of de missie tegen werken. Maar wat verwacht je van een vreemde? Maak dan zelf een crew, ga op zoek naar leuke mensen om mee te gamen. Maar ga niet zeggen dat je verbaast bent dat een vreemde die je online tegenkomt soms een eikel of een troll is. Klagen over bugs, laadtijden en andere technische problemen ok. Maar als je mensen online tegen komt die lopen te kutten, ja dat heb je nou eenmaal. Dan kan je er of mee leren leven of je zoekt een vaste groep mensen waarmee je wel leuk kan gamen. Ik zit ook vaak genoeg online dat ik mensen mn auto opblazen of random doodschieten. Pak ik ze terug en ik ga weer vrolijk verder. Iedereen klaagt wel leuk over GTA Online. Maar het is GTA! Wat verwacht je anders van dit spel? Dat iedereen zich netjes gedraagt? Ik snap heus dat mensen dit frustrerend vinden, maar GTA Online is ook een “nieuw” concept. Het hoort er helaas bij.. Ondanks dat iedereen wel klaagt over trolls en eikels online blijven we het toch wel allemaal spelen :).

    Nu even verder over mijn frustratie punt. Connectie van andere spelers. Ik heb met name bij heists gehad dat mensen gewoon offline worden gekickt. Ik heb het zelfs soms ook. Ben je vrolijk aan het spelen plots “unable to connect you are returned to offline”. Was niet zo heel erg was het niet dat het eeuwig duurt dat alles weer geladen is. Afgezien van dit soort technische issues vermaakt ik me prima met de game. Ik erger me wel aan het levelingsysteem. Ik zag laatst iemand online die was level 6000? Dat lijkt me duidelijk een cheater, maar zulke mensen mogen wel gewoon online.

    het is niet soms dat iemand zich als een eikel gedraagd in gta online. het is 9 van de tien keer. en als je niet gewoon effe normaal door een straat kan rijden met je vette auto zonder dat iemand achter je aankomt en je shit meteen opblaast weet ik niet of ik de game wel leuk vind. ik snap dat mensen zich online misdragen (ik houd zelf ook van een beetje onrust stoken) maar in gta is het gewoon niet leuk meer. gta online had net zoals in red dead redemption (een game die duidelijk op eenzelfde soort engine draait dus het moet mogelijk zijn) ook een online modus waarin je niet andere spelers kon neerschieten in de freeroam. had ons die optie gegeven en ik had niet eens geklaagd over al dat getroll. bovendien is gta online niet een nieuw concept, alleen een vernieuwd veel uitgebreider concept. hetzelfde als red dead redemption had. en zelfs al is het geen nieuw concept verwacht ik gewoon dat ik van mijn game kan genieten als ie niet voor de zoveelste keer vastzit in een of ander laadscherm of in een half geladen spelwereld waarin je niet eens kan bewegen (daar heb ik veel last van) nou neem ik aan dat de bugs en glitches er uiteindelijk wel uitgepatched worden. maar ik ben ook bang dat we er dan weer steeds nieuwere bugs voor terugkrijgen. en over dat effe terugpakken en weer verdergaan ? das onmogelijk. ik kom dan altijd terrecht in een soort een op een oorlog die rustig langer dan een uur kan duren als ik niet gauw een andere sessie zoek.

    Ik loop ook tegen problemen aan. Iedereen loopt tegen problemen. De één wat meer dan de ander. En de één ergert zich blijkbaar meer aan dan de ander. Maar als je de game zo irritant vindt waarom speel je het dan nog?
    Mensen klagen leuk over dat mensen die ze random tegenkomen niet direct behulpzaam zijn of de missie tegen werken. Maar wat verwacht je van een vreemde? Maak dan zelf een crew, ga op zoek naar leuke mensen om mee te gamen. Maar ga niet zeggen dat je verbaast bent dat een vreemde die je online tegenkomt soms een eikel of een troll is. Klagen over bugs, laadtijden en andere technische problemen ok. Maar als je mensen online tegen komt die lopen te kutten, ja dat heb je nou eenmaal. Dan kan je er of mee leren leven of je zoekt een vaste groep mensen waarmee je wel leuk kan gamen. Ik zit ook vaak genoeg online dat ik mensen mn auto opblazen of random doodschieten. Pak ik ze terug en ik ga weer vrolijk verder. Iedereen klaagt wel leuk over GTA Online. Maar het is GTA! Wat verwacht je anders van dit spel? Dat iedereen zich netjes gedraagt? Ik snap heus dat mensen dit frustrerend vinden, maar GTA Online is ook een “nieuw” concept. Het hoort er helaas bij.. Ondanks dat iedereen wel klaagt over trolls en eikels online blijven we het toch wel allemaal spelen :).

    Nu even verder over mijn frustratie punt. Connectie van andere spelers. Ik heb met name bij heists gehad dat mensen gewoon offline worden gekickt. Ik heb het zelfs soms ook. Ben je vrolijk aan het spelen plots “unable to connect you are returned to offline”. Was niet zo heel erg was het niet dat het eeuwig duurt dat alles weer geladen is. Afgezien van dit soort technische issues vermaakt ik me prima met de game. Ik erger me wel aan het levelingsysteem. Ik zag laatst iemand online die was level 6000? Dat lijkt me duidelijk een cheater, maar zulke mensen mogen wel gewoon online.

    dit zeg ik niet om bijdehand te doen maar wist je dat je mensen in game kon reporten voor dit soort shit ? dat level 6000 gedoe ?

    een goede nerderlandse crew zoeken zo als deze

    http://tweakscrew.net/

    als je reclame wil maken voor je crew, doe dat dan op mijn andere topic. kan een mod dit bericht alsjeblieft naar dat topic verhuizen en anders gewoon verwijderen ? ik wil graag dat mijn topics on topic blijven en niet een grote clusterfuck worden
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16535-het-gta-5-heists-partners-vinden-topic&p=243662

    Die laadtijden zijn inderdaad erg. Maar ook die kloten gasten die een heist beginnen en dan vervolgens net voor het einde ermee stoppen. Zodat de heist niet uitgespeeld word. Om nog maar te zweigen over mensen die niet weten wat ze moeten doen. Neem bijvoorbeeld de heist dat je een vuilniswagen moet stelen. En vervolgens zakken ophalen. Makkelijke heist. Maar dan moet je wel weten dat 2 de boel moeten beschermen en de andere 2 dus de vuilniszakken moeten ophalen. Ongelooflijk dat je dan aan het spelen bent met 4 man. En de 2 vuilnisophalers doodleuk niet hun taken uitvoeren maar in het wilde weg eerst bij elke plaats de auto’s en mensen die op ons afkomen willen schieten en doden. Zodat je continu in tijdsnood komt en die missie dus niet binnen de tijd kunt afmaken. Ech om knettergek van te worden. Headset moet je inderdaad gewoon hebben. Want dan kun je teminste communiceren. En als iemand iets niet weet kan een ander vertellen wat ie moet doen.

    de ergste missie om met mensen te spelen die gewoon hun eigen objectives erbij verzinnen en totaal niet weten wat ze doen is die stealthmissie dat je die gepantserde insurgent moet afleveren met die emp erin.

    Heist moet je ook gewoon met een vaste groep vrienden doen allemaal in de party communiceren en je weet wat aan elkaar hebt. Met randoms zou ik nooit een heist beginnen is gedoemd om te mislukken :P. Plus je krijgt 2 miljoen bonus als je alles op je juiste volgorde speelt met dezelfde groep. Genoeg rede om een vaste groep te vinden lijkt me:) Voor de rest heb ik ook wel wat last van de lange laadschermen. De game draait bij mij af gezien van dat naar behoren. Heb in tijden niet zo veel lol gehad met games met die nieuwe heists goede toevoeging!

    eigenlijk moet je heists ook met vrienden spelen. maar al mijn vrienden die spelen gta op een nieuwere gen. of ze zijn al dat wachten op heists en al het andere gezeik van gta5 zo zat geworden dat ze gewoon totaal niet meer spelen.

    en passive mode is echt nutteloos. om passive mode te kunnen gebruiken en ook daadwerkelijk onkwetsbaar te zijn moet je op een dak gaan staan maar dan kan je niks doen. dus nogmaal HET IS ECHT NUTTELOOS

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Klopt die passive mode slaat echt werkelijk nergens op. Je bent niet meer kwetsbaar voor kogels en geweer vuur. Maar omver rijden is nog altijd dodelijk dan. Zijn ook wel dingetjes waar ik mij aan erger inderdaad. Op het moment dat ik zon eikel tegen kom die het leuk vind om steeds op mij te schieten. Dan speel ik het spelletje gewoon paar minuten mee. Ren elke keer gewoon op zon gast af en laat me dood schieten. Op een gegeven moment heeft zon eikel je zo vaak doodgeschoten dat ie in zon bad sports room komt. En ben je van zon gast af.

  10. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Klopt die passive mode slaat echt werkelijk nergens op. Je bent niet meer kwetsbaar voor kogels en geweer vuur. Maar omver rijden is nog altijd dodelijk dan. Zijn ook wel dingetjes waar ik mij aan erger inderdaad. Op het moment dat ik zon eikel tegen kom die het leuk vind om steeds op mij te schieten. Dan speel ik het spelletje gewoon paar minuten mee. Ren elke keer gewoon op zon gast af en laat me dood schieten. Op een gegeven moment heeft zon eikel je zo vaak doodgeschoten dat ie in zon bad sports room komt. En ben je van zon gast af.

    ik heb meestal niet zoveel geld en elke keer 500 neerleggen omdat iemand je aan het trollen is wil ik niet lol.
    maar jouw tactiek is wel een slimme. kudos!!!!!!!!!!

  11. 25 XP
    Greg2801's avatar

    Ik denk dat jij gewoon heel veel ongeluk heb gehad.
    Zelf heb ik nu alle heists al gedaan met vrienden en random mensen online.
    De laatste heist The pacific standard bank job lukte niet met mijn vrienden.
    Daarna deed ik het met een paar random mensen online zonder headset en we hadden het in 1x gehaald met nog iets meer dan een miljoen over op hard.

    Op het begin had ik wel vaak last van connectie issues enz.
    Maar na die 2de update heb ik bijna nergens last meer van gehad.
    Heel af en toe maak ik wel mee dat een player opeens midden in een heist eruit gaat, of zo een idioot die denkt dat hij terminator is.

    Dat probleem met dat zwarte laadscherm heb ik zelf nooit gehad, speel jij met Wifi of met kabel want dat maakt wel een groot verschil.

    En ja dan de online mensen die je zomaar doodschieten.
    Daar moet je maar gewoon tegen kunnen.
    Ik werd vandaag nog door een groepje van 3 man de hele tijd achterna gezeten en gekillt.
    Zulke spelers zijn er nou eenmaal.
    Als rockstar een lobby zou maken waar je elkaar niet kan killen, dan zou dat denk ik wel een super saaie lobby zijn.

    Enigste waar ik me echt aan erger zijn de laadtijden, snap wel dat zo een hele wereld laden best lang kan duren.
    Maar ik heb gewoon me laptop naast me en die maakt de laadtijden al een stuk minder erg.
    Wachten op spelers voor een heist kan ook wel irritant zijn, vooral als je nog op 1 speler wacht en dan gaan de andere spelers weg om dat het te lang duurt.
    Dat ligt ook aan welke heist of missie je doet.
    Meeste mensen hebben alle heists al gespeeld of zijn bijna bij de laatste. Dus als je the prison break heist opstart kan je niet verwachten dat iedereen meteen gaat joinen.

    Maar mijn grootste tip is speel het met vrienden of kijk voor serieuze spelers op forums, als je je echt ergert aan random spelers online.
    Anders gewoon hopen dat je met goede spelers in een lobby komt.

  12. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ik denk dat jij gewoon heel veel ongeluk heb gehad.
    Zelf heb ik nu alle heists al gedaan met vrienden en random mensen online.
    De laatste heist The pacific standard bank job lukte niet met mijn vrienden.
    Daarna deed ik het met een paar random mensen online zonder headset en we hadden het in 1x gehaald met nog iets meer dan een miljoen over op hard.

    Op het begin had ik wel vaak last van connectie issues enz.
    Maar na die 2de update heb ik bijna nergens last meer van gehad.
    Heel af en toe maak ik wel mee dat een player opeens midden in een heist eruit gaat, of zo een idioot die denkt dat hij terminator is.

    Dat probleem met dat zwarte laadscherm heb ik zelf nooit gehad, speel jij met Wifi of met kabel want dat maakt wel een groot verschil.

    En ja dan de online mensen die je zomaar doodschieten.
    Daar moet je maar gewoon tegen kunnen.
    Ik werd vandaag nog door een groepje van 3 man de hele tijd achterna gezeten en gekillt.
    Zulke spelers zijn er nou eenmaal.
    Als rockstar een lobby zou maken waar je elkaar niet kan killen, dan zou dat denk ik wel een super saaie lobby zijn.

    Enigste waar ik me echt aan erger zijn de laadtijden, snap wel dat zo een hele wereld laden best lang kan duren.
    Maar ik heb gewoon me laptop naast me en die maakt de laadtijden al een stuk minder erg.
    Wachten op spelers voor een heist kan ook wel irritant zijn, vooral als je nog op 1 speler wacht en dan gaan de andere spelers weg om dat het te lang duurt.
    Dat ligt ook aan welke heist of missie je doet.
    Meeste mensen hebben alle heists al gespeeld of zijn bijna bij de laatste. Dus als je the prison break heist opstart kan je niet verwachten dat iedereen meteen gaat joinen.

    Maar mijn grootste tip is speel het met vrienden of kijk voor serieuze spelers op forums, als je je echt ergert aan random spelers online.
    Anders gewoon hopen dat je met goede spelers in een lobby komt.

    als rockstar sown lobby zou maken zouden er een heleboel klachten verdwijnen denk ik. je zou (net als in rdr) niet in die “vriendelijke” lobby MOETEN spelen, maar het zou gewoon een extra optie kunnen zijn.

  13. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik heb vandaag die pacific standard heist gedaan en alle setups ervoor, de heist alleen al duurde bijna vier uur omdat we steeds doodgingen. en we speelden op normal. je kan in tot (nog voor het verdeeld word) een miljoen verdienen met die missie. maar bijna de helft daarvan kan je kwijtraken omdat als degene die die tassen dragen (twee man) geraakt worden dan raak je heel veel kwijt. je ziet die geld teller omlaag schieten gewoon. hij kan iig niet lager dan 550.000. maar als je herstart vanaf een checkpoint ook al heb je dat checkpoint met (bijna) al het geld bereikt krijg je niet het geld terug wat je verloren bent. de heist zelf is makkelijk en snel en te doen. maar crowdcontrol is bullshit. er zijn teveel mensen om met ze tweetjes in de gaten te houden. het allerergste is de ontsnapping. afhangend van hoe goed de crowdcontrol gaat krijg je meer of minder politie achter je aan. en als de crowdcontrol kut gaat is de ontsnapping niet te doen. echt bijna onmogelijk. maar ik heb hem gehaald. ondanks dat de voertuigen (ik zeg niet wat voor soort) niet de beste in hun klasse zijn en honderd keer snellere van dat soort voertuigen zijn. zelfs als de final heist in een keer gelukt was vind ik de payout bullshit (ook al was het de volle miljoen) je werkt je uit de naad en dan krijg je dit ? plus dan dat je al anderhalf jaar wacht op die klote heists en dan blijken de payouts zo belachelijk slecht te zijn dat je gewoon beter survival kan doen en de tijd/geld verhouding veel beter is.
    ik voel me genaaid. ik voel me echt hard genaaid. anderhalf jaar beloftes, en dan doen ze superslechte payouts zodat mensen de minitransacties (shark cards) meer kopen.

    want daar gaat het gewoon om. de minitransacties. ze doen er vette voertuigen bij waarvan elke gta speler de meeste zal willen hebben. de hydra jet kost 3 miljoen. er is een helikopter die bijna twee miljoen kost (das echt een beest daar spaar ik nu voor)
    nou die gepansterde of roader waar veel mensen inpassen EN een turret opzit kost 1,25 miljoen ofzo. als je die allemaal wil hebben ben je zo achterlijk lang bezig. als je die allemaal wil hebben EN nog iets wil hebben wat op een sociaal leven lijkt, dan moet je wel bijna die shark cards kopen. en als je nou niet al t veel echt geld neer hoeft te leggen voor in game geld is het wel oke. maar de game geld/echt geld verhouding (ik met dat verhouding gelul haha) is ook poep.

  14. 57 XP
    ColdBurn's avatar

    Verkoop GTAV nou maar. Ben je ook van het gezeur af. Waarschijnlijk ligt het dan ook aan jou met die final heist. Als je eenmaal door hebt hoe het moet is het super simpel. Maar waarom speel je uberhaupt met randoms? Je hebt genoeg topics om mensen te vinden en samen te spelen en juist te communiceren.

    Enne je hebt ook private session.. Niemand die je dood schiet. En als je toch met randoms wilt spelen kan je alsnog auto invite aan zetten.

  15. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Dikke onzin Coldburn dat die pacific standard heist makkelijk is. Ik heb hem zowel op hard als op normaal gespeeld. En ik zie tussen die 2 levels helemaal geen verschil in politie inzet bij de ontsnapping op de motors. Ik ben vaak met de groep al beland bij de rots waar je vanaf zou moeten jumpen en dan verder parachuten. Maar geen een weet hoe het moet. Want jump je eraf met een auto ga je dood. Jump je eraf met de motor kun je je parachute niet openen. En zo zijn er nog wel wat dingetjes. Ik heb al met verschillende groepen en mensen die missie gedaan. En ook al uren er in gestoken en nog steeds niet die missie gehaald omdat alles stuk loopt op dat laatste stukje bij die rots.

  16. 57 XP
    ColdBurn's avatar

    Komop man. Je rijdt van die cliff af en dan gaan het stijl naar beneden. Je drukt op driehoek om vehicle te leaven en een parachute heb je dacht ik standaard en die moet je met X openen.. Anders even filmpje opzoeken. Hier in 2 x gehaald met clan op hard, alle missies op hard.

    Trouwens je hoeft alleen maar te landen met je parachute en je bent klaar.

  17. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Nou kan je verzekeren dat er genoeg zijn die dat niet weten. Gisteren nog met 3 anderen die missie gespeeld en niemand wist daar bij de rots wat je moest doen. Maar ik ga hem nog wel eens een keer spelen met anderen kijken of het dan wel wil.

  18. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Verkoop GTAV nou maar. Ben je ook van het gezeur af. Waarschijnlijk ligt het dan ook aan jou met die final heist. Als je eenmaal door hebt hoe het moet is het super simpel. Maar waarom speel je uberhaupt met randoms? Je hebt genoeg topics om mensen te vinden en samen te spelen en juist te communiceren.

    Enne je hebt ook private session.. Niemand die je dood schiet. En als je toch met randoms wilt spelen kan je alsnog auto invite aan zetten.

    o bedankt professor!!!!!!!!!! kan ik randoms inviten door auto invite aan te zetten ?! dat wist ik niet!!!!!!!!!!
    ik weet ook al dat private session bestaat en het ligt niet aan mij dat die laatste heist zo moeilijk is.
    als jij die missie kan doen met randoms (of vrienden) zonder dat er iemand doodgaat bij de ontsnapping krijg je van mij een lapdance.
    als je betweterig wil komen doen lazer dan maar lekker op en ga je psn vrienden irriteren. geheid dat ze je verwijderen.

    Dikke onzin Coldburn dat die pacific standard heist makkelijk is. Ik heb hem zowel op hard als op normaal gespeeld. En ik zie tussen die 2 levels helemaal geen verschil in politie inzet bij de ontsnapping op de motors. Ik ben vaak met de groep al beland bij de rots waar je vanaf zou moeten jumpen en dan verder parachuten. Maar geen een weet hoe het moet. Want jump je eraf met een auto ga je dood. Jump je eraf met de motor kun je je parachute niet openen. En zo zijn er nog wel wat dingetjes. Ik heb al met verschillende groepen en mensen die missie gedaan. En ook al uren er in gestoken en nog steeds niet die missie gehaald omdat alles stuk loopt op dat laatste stukje bij die rots.

    als die politie je van je motor aframt dan word je vaak doodgeschoten voor je je gun kan trekken. als je uberhaupt al niet doodgeschoten word voordat je op kan staan.
    en dat is allemaal als je de mazzel hebt niet meteen dood te zijn zodra ze je van je motor aframmen. daar bedoel ik mee dat je soms al dood bent voordat je de grond raakt en helemaal van die motor af bent. en als de crowdcontrol perfect gaat, dan worden de politie auto’s die er niet komen gewoon vervangen met erg veel burgerauto’s

    Komop man. Je rijdt van die cliff af en dan gaan het stijl naar beneden. Je drukt op driehoek om vehicle te leaven en een parachute heb je dacht ik standaard en die moet je met X openen.. Anders even filmpje opzoeken. Hier in 2 x gehaald met clan op hard, alle missies op hard.

    Trouwens je hoeft alleen maar te landen met je parachute en je bent klaar.

    als jij zon gta heist messias bent bied dan je hulp aan hier ipv zown smug prick te zijn. als mensen al met sown snikkel samen willen werken dan.

    en ook even on topic,

    je mag in de in game sms berichtjes niet schelden.
    wat een onzin. de politie die in de game achter je aankomt scheld als een stel matrozen in hun stamkroeg.
    en ik mag niet fuck you zeggen? wat een lulkoek. bovendien scheld iig de helft van alle characters die je op straat tegenkomt je meteen de huid vol als je uberhaupt maar te dichtbij loopt. laat staan ze aanraakt. je schiet hordes burgers en politieagenten neer. je kan oude omaatjes in de fik steken, naar de hoeren etc. etc. en schelden mag niet ? hypocriet gelul!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. 8859 XP
    7th-son's avatar

    je mag in de in game sms berichtjes niet schelden.
    wat een onzin. de politie die in de game achter je aankomt scheld als een stel matrozen in hun stamkroeg.
    en ik mag niet fuck you zeggen? wat een lulkoek. bovendien scheld iig de helft van alle characters die je op straat tegenkomt je meteen de huid vol als je uberhaupt maar te dichtbij loopt. laat staan ze aanraakt. je schiet hordes burgers en politieagenten neer. je kan oude omaatjes in de fik steken, naar de hoeren etc. etc. en schelden mag niet ? hypocriet gelul!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dan bel je die persoon op, en dan scheld je hem/haar de huid vol.
    Is nog wat persoonlijker ook

  20. 2457 XP
    peyj's avatar

    je mag in de in game sms berichtjes niet schelden.
    wat een onzin. de politie die in de game achter je aankomt scheld als een stel matrozen in hun stamkroeg.
    en ik mag niet fuck you zeggen? wat een lulkoek. bovendien scheld iig de helft van alle characters die je op straat tegenkomt je meteen de huid vol als je uberhaupt maar te dichtbij loopt. laat staan ze aanraakt. je schiet hordes burgers en politieagenten neer. je kan oude omaatjes in de fik steken, naar de hoeren etc. etc. en schelden mag niet ? hypocriet gelul!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kom op! Dat mag je in geen enkel spel doen. Ten eerste kan je beter iemand via je headset de huid vol schelden dat via sms te doen, want dan heeft diegene direct bewijs om je te rapporteren. Misschien moet je nog maar de voorwaarden doorlezen van PSN en Rock Star Social CLub gebeuren. Zal duidelijk in staan dat je speler niet mag beledigen. Alle politie, burgers en andere NPC’s schelden tegen je personage. Niet tegen jou. Op het moment dat jij de speler achter de personage verbaal gaat aanvallen dan is het toch logisch dat je een regel ergens overtreed? Daarbij, is het spel zo frustrerend voor je dat je mensen moet gaan uitschelden via een SMS bericht? Ik heb zelf genoeg beledigingen gehad met CoD, Uncharted etc. Die mensen rapporteer ik dan ook. Het is anders dat je zelf zit te schelden op een speler, of via je je headset uit frustratie. Maar de moeite nemen een heel bericht te typen.. Het blijft maar een spel tenslotte.

    OT: Het niet kunnen afronden van een heist als ook maar één speler weggaat. Nu al een paar keer gehad dat mensen vertrekken in het begin, met als gevolg dat alles opnieuw moet. Ze moeten eigenlijk net zoiets doen als in Uncharted. Verlaat je het spel te vroeg? Dan kost je dat ingame geld en XP. Ik kwam laatst die gepantserde 4×4 tegen, deze persoon vond het leuk om mij steeds proberen om ver te rijden. Maar zelfs na 2 shoten met een RPG ging dat ding niet kapot.. Zijn die dingen echt niet kapot te krijgen?

  21. 2 XP
    vuileharrie's avatar

    ik erger me altijd aan mensen die zich ergeren en zeiken om niks. Noem geen namen maar begint met een P en eindigt op 1……..

    pfff get a life.

  22. 1 XP
    Q-J's avatar

    als je reclame wil maken voor je crew, doe dat dan op mijn andere topic. kan een mod dit bericht alsjeblieft naar dat topic verhuizen en anders gewoon verwijderen ? ik wil graag dat mijn topics on topic blijven en niet een grote clusterfuck worden

    Volgens mij was dat geen reclame maar gewoon een keurig antwoord op je topic. In mijn ervaring valt vrijwel alle ergernis weg als je gewoon in een wat grotere crew speelt en gewoon vooraf afspreekt om een heist te doen. Ook al heb je niet afgesproken, meestal zal je je lobby gewoon prima kunnen vullen met crewmembers. Ik speel nooit met randoms omdat er altijd wel tenminste 35+ crew members online zijn en het is heus geen hele grote crew ofzo.

  23. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik erger me altijd aan mensen die zich ergeren en zeiken om niks. Noem geen namen maar begint met een P en eindigt op 1……..

    pfff get a life.

    erger jij je dan niet ook om niks ? lol

    p.s. heb je hier nou een profiel voor aangemaakt ? om op dit topic te reageren ?

    Volgens mij was dat geen reclame maar gewoon een keurig antwoord op je topic. In mijn ervaring valt vrijwel alle ergernis weg als je gewoon in een wat grotere crew speelt en gewoon vooraf afspreekt om een heist te doen. Ook al heb je niet afgesproken, meestal zal je je lobby gewoon prima kunnen vullen met crewmembers. Ik speel nooit met randoms omdat er altijd wel tenminste 35+ crew members online zijn en het is heus geen hele grote crew ofzo.

    en jij moet gewoon duidelijker zijn want je postte je crew naam met amper iets erbij. dan vind ik het niet vreemd dat ik dat niet begrijp. ik kan je gedachten namelijk niet lezen. ik weet niet wat jij daarmee bedoeld snap je ?

    Kom op! Dat mag je in geen enkel spel doen. Ten eerste kan je beter iemand via je headset de huid vol schelden dat via sms te doen, want dan heeft diegene direct bewijs om je te rapporteren. Misschien moet je nog maar de voorwaarden doorlezen van PSN en Rock Star Social CLub gebeuren. Zal duidelijk in staan dat je speler niet mag beledigen. Alle politie, burgers en andere NPC’s schelden tegen je personage. Niet tegen jou. Op het moment dat jij de speler achter de personage verbaal gaat aanvallen dan is het toch logisch dat je een regel ergens overtreed? Daarbij, is het spel zo frustrerend voor je dat je mensen moet gaan uitschelden via een SMS bericht? Ik heb zelf genoeg beledigingen gehad met CoD, Uncharted etc. Die mensen rapporteer ik dan ook. Het is anders dat je zelf zit te schelden op een speler, of via je je headset uit frustratie. Maar de moeite nemen een heel bericht te typen.. Het blijft maar een spel tenslotte.

    OT: Het niet kunnen afronden van een heist als ook maar één speler weggaat. Nu al een paar keer gehad dat mensen vertrekken in het begin, met als gevolg dat alles opnieuw moet. Ze moeten eigenlijk net zoiets doen als in Uncharted. Verlaat je het spel te vroeg? Dan kost je dat ingame geld en XP. Ik kwam laatst die gepantserde 4×4 tegen, deze persoon vond het leuk om mij steeds proberen om ver te rijden. Maar zelfs na 2 shoten met een RPG ging dat ding niet kapot.. Zijn die dingen echt niet kapot te krijgen?

    het is onzin dat je in een game als gta niet mag schelden. ik kan daar met me kop niet bij. ze schelden me wel uit namelijk. over dat schelden moeten we het dan maar oneens zijn.
    maar dat OT gedeelte van je post ben ik het helemaal mee eens. wat nog irritanter is, is als ze halverwege of aan het einde er mee kappen.

    ik zat laatst trouwens de prison break heist te doen. het ging een paar keer mis en daar valt weinig aan te doen. ook al was een van die keren de helikopterpiloot zo dom om dat ding te crashen op het strand waar je allemaal die heli inmoet en de missie al bijna voorbij is. daarna deden we het opnieuw, ging geweldig totdat we met het vliegtuig bijna bij die ring waren waar jue doorheen moet vliegen. springt die raskovski (of hoe die kale knakker ook heet) uit het vliegtuig!!!!!!!!!!! mission failed!!!!!!!!!
    ik heb nu trouwens tussen de 1/3e en 2/3e van de keren dat ik een heist doe dat ik of iemand anders ergens op een van de vele laadschermen blijft hangen. wat erg vervelend is als je meteen de missie zonder op mensen te wachten (in de lobby) kan doen. maar nog irritanter is het als je al een half uur hebt zitten wachten vanwege rockstars shitty matchmaking.

  24. 2 XP
    vuileharrie's avatar

    erger jij je dan niet ook om niks ? lol

    p.s. heb je hier nou een profiel voor aangemaakt ? om op dit topic te reageren ?

    Idd jij bent helemaal niks!!!

  25. 3 XP
    iSkiLLzZ's avatar

    en jij moet gewoon duidelijker zijn want je postte je crew naam met amper iets erbij. dan vind ik het niet vreemd dat ik dat niet begrijp. ik kan je gedachten namelijk niet lezen. ik weet niet wat jij daarmee bedoeld snape ?

    Ik denk dat jij beter moet lezen, hij postte helemaal geen crewnaam, dit was iemand anders…

    het is onzin dat je in een game als gta niet mag schelden. ik kan daar met me kop niet bij. ze schelden me wel uit namelijk. over dat schelden moeten we het dan maar oneens zijn.
    maar dat OT gedeelte van je post ben ik het helemaal mee eens. wat nog irritanter is, is als ze halverwege of aan het einde er mee kappen.

    Dit is helemaal geen onzin, heeft met normen en waarden te maken. Iets wat jij blijkbaar niet snapt gezien je reactie naar andere mensen toe.

  26. 4299 XP
    Peter01's avatar

    en jij moet gewoon duidelijker zijn want je postte je crew naam met amper iets erbij. dan vind ik het niet vreemd dat ik dat niet begrijp. ik kan je gedachten namelijk niet lezen. ik weet niet wat jij daarmee bedoeld snape ?

    Ik denk dat jij beter moet lezen, hij postte helemaal geen crewnaam, dit was iemand anders…

    het is onzin dat je in een game als gta niet mag schelden. ik kan daar met me kop niet bij. ze schelden me wel uit namelijk. over dat schelden moeten we het dan maar oneens zijn.
    maar dat OT gedeelte van je post ben ik het helemaal mee eens. wat nog irritanter is, is als ze halverwege of aan het einde er mee kappen.

    Dit is helemaal geen onzin, heeft met normen en waarden te maken. Iets wat jij blijkbaar niet snapt gezien je reactie naar andere mensen toe.

    o woops. ik moet ook beter lezen als dat waar is sorry.
    maar als er iemand die niet tegen schelden kan toch gta5 speelt, dat is een beetje een paradox of niet ?
    p.s. ik zeg niet dat er mensen hier zijn die dat doen (op dit forum) maar bijv een eikel die ragequit nadat hij zelf de missie al tien keer verkloot.
    die wil ik mijn minder beleefde mening even laten weten.
    of iemand die vreselijk zit te schelden via de headset en ik wil terug schelden. dat soort dingen. met die ragequit gast redenering hoeft niemand het mee eens te zijn dat snap ik maar van die scheldende mensen ? en iedereen schijnt het hier af te keuren dat ik scheld in gta 5 maar zijn jullie nooit je zelfbeheersing verloren ? als het antwoord nee is vind ik dat heel moeilijk te geloven.

    Idd jij bent helemaal niks!!!

    je snapt me niet.

    Dit is helemaal geen onzin, heeft met normen en waarden te maken. Iets wat jij blijkbaar niet snapt gezien je reactie naar andere mensen toe.

    vanwelke reactie die ik geef op de mensen in dit topic leid jij af dat ik geen normen en waarden snap/heb ? mijn snor is episch!!!!!!!!!!!

  27. 3 XP
    iSkiLLzZ's avatar

    [quote]o woops. ik moet ook beter lezen als dat waar is sorry.
    maar als er iemand die niet tegen schelden kan toch gta5 speelt, dat is een beetje een paradox of niet ?
    p.s. ik zeg niet dat er mensen hier zijn die dat doen (op dit forum) maar bijv een eikel die ragequit nadat hij zelf de missie al tien keer verkloot.
    die wil ik mijn minder beleefde mening even laten weten.
    of iemand die vreselijk zit te schelden via de headset en ik wil terug schelden. dat soort dingen. met die ragequit gast redenering hoeft niemand het mee eens te zijn dat snap ik maar van die scheldende mensen ? en iedereen schijnt het hier af te keuren dat ik scheld in gta 5 maar zijn jullie nooit je zelfbeheersing verloren ? als het antwoord nee is vind ik dat heel moeilijk te geloven.

    je snapt me niet.

    vanwelke reactie die ik geef op de mensen in dit topic leid jij af dat ik geen normen en waarden snap/heb ? mijn snor is episch!!!!!!!!!!![COL=n.

    Ben je dat nu al vergeten?? Maakt niet uit, we kunnen immers niet allemaal slim zijn….
    [quote]o bedankt professor!!!!!!!!!! kan ik randoms inviten door auto invite aan te zetten ?! dat wist ik niet!!!!!!!!!!
    ik weet ook al dat private session bestaat en het ligt niet aan mij dat die laatste heist zo moeilijk is.
    als jij die missie kan doen met randoms (of vrienden) zonder dat er iemand doodgaat bij de ontsnapping krijg je van mij een lapdance.
    als je betweterig wil komen doen lazer dan maar lekker op en ga je psn vrienden irriteren. geheid dat ze je verwijderen.

  28. 3 XP
    iSkiLLzZ's avatar

    Ga daar maar goed over nadenken!
    Ik betwijfel uberhaupt of jij wel een snor hebt gezien je reactie….
    Gek dat mensen je niet snappen, of is dat ook niet bij je opgekomen waar dat misschien aan kan liggen?
    Is namelijk heel makkelijk om andere mensen de schuld te geven van je eigen tekortkomingen.
    Als je nou met je wijsvinger naar voren wijst, hoeveel wijzen er dan naar jou terug….??

  29. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ga daar maar goed over nadenken!
    Ik betwijfel uberhaupt of jij wel een snor hebt gezien je reactie….
    Gek dat mensen je niet snappen, of is dat ook niet bij je opgekomen waar dat misschien aan kan liggen?
    Is namelijk heel makkelijk om andere mensen de schuld te geven van je eigen tekortkomingen.
    Als je nou met je wijsvinger naar voren wijst, hoeveel wijzen er dan naar jou terug….??

    ga daar maar eens goed over nadenken ? dat is het antwoord van iemand die zichzelf niet uit wil leggen. maar weet je wat ?
    wat jij wil, je hebt gelijk. de discussie duurt al veel te lang. ik doe er niet meer aan mee. nu weer on topic graag.

    de bedoeling was hier namelijk om een soort van omgeving te creëren waar mensen hun frustraties konden uiten.
    maar kennelijk willen veel mensen alleen maar discussiëren en op die manier creëer je of je wil of niet of het nou expres gaat of niet alleen maar meer frustratie. ik probeerde gewoon een plek te maken waar je onder andere bij elkaar kon komen en een soort broederschap/band kon voelen via de problemen die je deelt in een slecht functionerende game. ik heb hier geen zin in al dat gediscussieer. dus laten we dat alsjeblieft gewoon niet meer doen en het alleen over gta5 frustraties hebben. lekker die shit ventileren en niet commentaar leveren op mensen die hun frustraties hier uiten. kan dat alsjullieblieft ? dat is echt een serieuze vraag ok ? geen geruzie meer hier.

  30. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    En wat dacht je van die mensen die een heist starten. En als je vervolgens die accepteert de verdeling voor hun op 55 zetten en de rest op 15 laten staan. Een reden voor mij om lekker de heist weer te verlaten. Ik zet hem altijd op 25 voor iedereen. Wel zo eerlijk.

  31. 4299 XP
    Peter01's avatar

    En wat dacht je van die mensen die een heist starten. En als je vervolgens die accepteert de verdeling voor hun op 55 zetten en de rest op 15 laten staan. Een reden voor mij om lekker de heist weer te verlaten. Ik zet hem altijd op 25 voor iedereen. Wel zo eerlijk.

    25 hoeft niet perse voor mij, maar 20 vind ik wel fijn. als je dan ziet dat diegene 350 ruggen binnenhaalt terwijl jij een “magere 75 ruggen” binnenhaalt, dan word ik wel chagrijnig.
    ik snap dat heist leaders geld betalen om een heist te kunnen doen. en ook nog een niks betaalt krijgen voor setup missies. maar je moet beseffen dat mensen wat beter hun best doen als ze beter gemotiveerd zijn. die motivatie is geld.

    ik heb trouwens die nieuwe aanvals helikopter gekocht. 1.950.000 dollar. echt een wreed ding. maar ik kwam iemand in een hydra tegen. en ik dacht “episch luchtgevecht” dus ik begin tegen hem aan te knallen met de heatseaking missiles, op die helikopter kan je daar oneindig mee blijven knallen ZONDER WACHTPERIODE!!!!!!. en ik moet minstens 15 direct hits gescoord hebben maar dat ding ging niet stuk!!!!!!. dat was duidelijk een of andere cheat, dus gaf ik hem aan. is dat nou lullig of eerlijk ? want 15 direct hits met heatseakers kan niks aan in dat spel. dat zou betekenen dat die hydra minstens 5 keer zoveel pantser had als de tank. dat geloof ik voor geen seconde.

  32. Anoniem -
    84.29.189..xxx's avatar

    Ik doe de heist met de insurgents maar ik haal hem iedere keer maar ik krijg die insurgents niet weet iemand hoe dat kan? want de rest van de spelers van die heist krijgen hem wel

  33. Anoniem -
    66.249.65..xxx's avatar

    @Peter01:

    Ik zit de hele avond te wachten, wat een kanker spel

  34. 4299 XP
    Peter01's avatar

    @66.249.65..xxx: waar zit je de hele avond al op te wachten dan ? jammer genoeg kan dat bij gta5 meerdere dingen zijn. de laadtijden of je zit te wachten tot er mensen zijn die je heist joinen.

    en er is iets zwaar mis met dit forum topic. er staan comments van andere mensen onder mijn naam. dat soort dingen. er staan hele gesprekken on een bericht onder mijn naam. zo ziet het er een beetje uit alsof ik schizofreen ben ofzo.

  35. Anoniem -
    66.249.65..xxx's avatar

    Ik snap nog steeds niet waarom ik 10 magazijnen nodig heb om iemand dood te schieten en iemand anders mij met 2 headshots doodschiet terwijl ik rijd in een gepantserde auto

  36. Anoniem -
    40.77.167.xxx's avatar

    ik wil een optie dat je heel de chat kan zien omdat je bent even weg en dan gebeurt ervan alles in chat en heb je het toch niet kunnen lezen

  37. Anoniem -
    91.236.75.xxx's avatar

    Ik erger me aan mensen die je de hele tijd dood maken en daardoor nergens heen kan

  38. Anoniem -
    2a02:1810:bc06:af00:59df:646e:babe:f.xxx's avatar

    Er staat altijd dat ik in passive made sta ik probeer het dan uit te zetten maar het lukt niet dan,staat er dat ik niet in passive mode sta maar ik kan geen wapens meer switchen en dergelijke hoe los ik het op??

  39. Anoniem -
    Anoniem-1404's avatar

    @Peter01:
    We zijn nu 5 jaar verder als ik naar de datum kijk en het is nog steeds zo, en als je online speelt en je loopt je appartement uit word je ook meteen al dood geschoten, dis is toch niet meer leuk spelen zo

  40. Anoniem -
    Anoniem-5354's avatar

    @Anoniem-1404: ik ben en persoon die iedereen, maar dan ook echt iedereen dood schiet en alles op blaas wat voor mijn voeten komt,, tryhard noemen ze dat level 1043 kd van 11.40

    Ben ik nu een slechte speler?
    Gta is gta wat in het echte leven niet kan doen we hier wel

  41. 8859 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-5354: dat soort gasten moet je lekker op een andere server gooien. Het gaat niet alleen om dat soort stomme geintjes. Er zijn zowaar mensen die serieus proberen te spelen

  42. Anoniem -
    Anoniem-9347's avatar

    @peyj: cheaters kunnen tot lvl 8000 als je iemand met 6000 is ie miss gwn kaulo goed 😉

  43. Anoniem -
    Anoniem-8409's avatar

    Elke keer als ik gta speel en dan er uit ga en de in de avond terug kom is alles weg wat ik die dag heb gedaan weet iemand hoe dat kan?

  44. Anoniem -
    Anoniem-1814's avatar

    Ik erg me dood aan spam berichten in mp gta5 met gta5.net en zo. Kan ik daar ook vanaf komen?

  45. Anoniem -
    Anoniem-7938's avatar

    Ik had vandaag een aankoop gedaan en het werkte niet en alles ging fout
    En daar werd ik boos om

  46. Anoniem -
    Anoniem-499's avatar

    Alles wat jij hier opnoemt qua frustraties in GTA online is de reden waarom ik nooit multiplayer speel. Te veel idioten die je game verknoeien met hun onnozeliteiten. Het ergste vind ik persoonlijk de multiplayer trophies in games als GTA. Een platinum halen is zo goed als onmogelijk, net omwille van die knuppels die telkens weer de boel verpesten.