Forum

Topic: PSN Storing?

Anoniem's avatar

Heeft iemand anders ook last van problemen met online gamen? Ik kan wel aanmelden bij PSN maar als ik dan een game online wil spelen blijft ie maar laden…

Ook veel meldingen laatste paar uur: https://allestoringen.nl/storing/playstation-network

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Kinderen schijnen bezig te zijn PSN en Live plat te gooien.

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Meteen paniek omdat je psn niet werk omg,denk dat dit veel vaker zal voorkomen.Sony heeft ze beveiliging gewoon niet op orde helaas zoals het met ps3 het geval was.

  3. 486 XP
    distefano's avatar

    Ik denk dat het gewoon is omdat velen een ps4 of spellen hebben gekregen voor kerst .
    En daarmee overbelast.

  4. 357 XP
    Mausie's avatar

    Weer die schijt lizardsquid , die aanvallen plegen op Sony en Xbox

  5. 486 XP
    distefano's avatar

    Massale ddos aanval op twitter , dan zijn ze hun speeltje kwijt .

  6. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    die hebben hun lol nu toch wel gehad.. in het begin dacht ik nog oke, en sony kan er niks aan doen ddos lukt ze nou eenmaal niet maar t is nu wel erg vaak… hoop dat ze er op een of andere manier ooit tegen gaan kunnen, begint best vervelend te worden die ddos aanvallen 🙁

  7. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    wel balen voor de mensen die online willen spelen met hun Sony of Microsoft console.
    Gelukkig beschik ik naast een PlayStation 4 over een Wii U, dus een Nintendo console is momenteel beter om te hebben. xD

  8. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Meteen paniek omdat je psn niet werk omg,denk dat dit veel vaker zal voorkomen.Sony heeft ze beveiliging gewoon niet op orde helaas zoals het met ps3 het geval was.

    luister mafkees, ik weet niet waar jij die paniek ziet plaatsvinden. maar de poster van dit bericht typte zijn bericht wel op een hele gewone manier zonder paniekerig te doen.
    we zijn niet in paniek, we vinden het gewoon vervelend.
    in gta5 sneeuwt het maar een keer in het jaar (tijdens kerst) en het is vervelend als je dat niet mee kan maken door lizardsquad of overbelasting van het netwerk of wat dan ook dan is dat gewoon niet leuk. en dan raken we heus niet in paniek eikel!!!!!!!!!!

  9. 41 XP
    Baz's avatar

    luister mafkees, ik weet niet waar jij die paniek ziet plaatsvinden. maar de poster van dit bericht typte zijn bericht wel op een hele gewone manier zonder paniekerig te doen.
    we zijn niet in paniek, we vinden het gewoon vervelend.
    in gta5 sneeuwt het maar een keer in het jaar (tijdens kerst) en het is vervelend als je dat niet mee kan maken door lizardsquad of overbelasting van het netwerk of wat dan ook dan is dat gewoon niet leuk. en dan raken we heus niet in paniek eikel!!!!!!!!!!

    Dude, chillax. Neem een asperine en maak je niet zo druk joh.
    Ik vind echter wel dat die Lizard Squad (schrijf ik het zo goed?) wel echt gewoon de meest nasty moment heeft uitgekozen om een DDos’je drbij te gooien.
    Echt een lage actie.

  10. 1 XP
    chris84's avatar

    yo ik kan niet eens aanmeld op die fucking ps3

    Heeft iemand anders ook last van problemen met online gamen? Ik kan wel aanmelden bij PSN maar als ik dan een game online wil spelen blijft ie maar laden…

    Ook veel meldingen laatste paar uur: https://allestoringen.nl/storing/playstation-network

    yo ik kan niet eens aanmelde op die ps3

  11. 248 XP
    KingOfPop1981's avatar

    Meteen paniek omdat je psn niet werk omg,denk dat dit veel vaker zal voorkomen.Sony heeft ze beveiliging gewoon niet op orde helaas zoals het met ps3 het geval was.

    Heeft weinig met beveiliging te maken. DDOS aanval is gewoon een server zo overbelasten dat deze plat gaat. Dan kan je zeggen Sony meer bandbreedte en servers, maar dat heeft ook geen zin want dat breiden ze de DDOS aanval uit. Sony (en ook Microsoft) hebben voor de zekerheid denk ik het netwerk zelf stil gelegd tijdens de aanval om een hack te voorkomen. Dus juist goed.

    in gta5 sneeuwt het maar een keer in het jaar (tijdens kerst) en het is vervelend als je dat niet mee kan maken door lizardsquad of overbelasting van het netwerk of wat dan ook dan is dat gewoon niet leuk. en dan raken we heus niet in paniek eikel!!!!!!!!!!

    Paniek is een groot woord, maar als ik het vervelend ga vinden dat ik sneeuw in GTA misloop dan vind ik het wel tijd om mezelf op te laten nemen. 😉

  12. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Heeft weinig met beveiliging te maken. DDOS aanval is gewoon een server zo overbelasten dat deze plat gaat. Dan kan je zeggen Sony meer bandbreedte en servers, maar dat heeft ook geen zin want dat breiden ze de DDOS aanval uit. Sony (en ook Microsoft) hebben voor de zekerheid denk ik het netwerk zelf stil gelegd tijdens de aanval om een hack te voorkomen. Dus juist goed.

    Paniek is een groot woord, maar als ik het vervelend ga vinden dat ik sneeuw in GTA misloop dan vind ik het wel tijd om mezelf op te laten nemen. 😉

    waarom ? omdat ik veel game en een populaire game in een ander jasje wil zien een week per jaar ?
    ik ben heus niet de enige denk ik.
    maja ieder heeft zijn eigen standaard en als jij vind dat dat soort mensen zich op moeten laten nemen dan mag dat heus wel. ieder heeft immers recht op een mening.
    verwacht alleen niet dat ik of het grootste deel van gamers in het algemeen het er mee eens is.

  13. 586 XP
    Zuko's avatar

    waarom ? omdat ik veel game en een populaire game in een ander jasje wil zien een week per jaar ?
    ik ben heus niet de enige denk ik.
    maja ieder heeft zijn eigen standaard en als jij vind dat dat soort mensen zich op moeten laten nemen dan mag dat heus wel. ieder heeft immers recht op een mening.
    verwacht alleen niet dat ik of het grootste deel van gamers in het algemeen het er mee eens is.

    Je moet niet reageren op trolls.
    Vinden ze alleen maar leuk

  14. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Je moet niet reageren op trolls.
    Vinden ze alleen maar leuk

    dat heb jij goed gezien.

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    here we go again… PSN ligt er weer uit

    KLIK!

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    http://www.nu.nl/games/3961560/kim-dotcom-stopt-ddos-aanval-xbox-live-en-playstation-network.html

    Dit gaat over de aanval van afgelopen nacht.
    Staat los van de huidge aanval.

  17. 8858 XP
    7th-son's avatar

    Rockstar heeft de periode van de sneeuw en dergelijke ook verlengd ivm de aanval
    Was een officieel bericht van hun, heb geen link helaas, sorry
    Wel een screengrab

  18. 41 XP
    Baz's avatar

    http://www.nu.nl/games/3961560/kim-dotcom-stopt-ddos-aanval-xbox-live-en-playstation-network.html

    Ik had het ergens gelezen ja, die Kim handelt gewoon als een keiharde baas. Kunnen Sony en Microsoft nog wat van leren.

  19. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik had het ergens gelezen ja, die Kim handelt gewoon als een keiharde baas. Kunnen Sony en Microsoft nog wat van leren.

    Niet dus! Wat een idioot moet je zijn om een stelletje cyber terroristen geld te gaan geven. Ze hebben de vouchers gewoon verkocht en zijn vervolgens vrolijk verder gegaan met hun aanvallen op PSN/XBL.

  20. 41 XP
    Baz's avatar

    Niet dus! Wat een idioot moet je zijn om een stelletje cyber terroristen geld te gaan geven. Ze hebben de vouchers gewoon verkocht en zijn vervolgens vrolijk verder gegaan met hun aanvallen op PSN/XBL.

    Damn, je hebt gelijk. Zo had ik er nog niet naar gekeken..

  21. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    In het kranteartikel stond dat die vouchers alleen maar geldig waren zolang de hackers microsoft en sony psn met rust zouden laten. Je mag er toch vanuit gaan dat al die gratis accounts nu de aanval weer begonnen is op het psn netwerk bij mega komen te vervallen. Teminste als die vent woord houd.

  22. 4 XP
    procent's avatar

    Hotfix voor als jouw psn nog steeds niet werkt:

    je moet je internet instellingen handmatig instellen, zet je MTU op 1473 en de rest op automatisch.

    dit werkt voor mij en kan zelfs alles weer online doen.

  23. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    In het kranteartikel stond dat die vouchers alleen maar geldig waren zolang de hackers microsoft en sony psn met rust zouden laten. Je mag er toch vanuit gaan dat al die gratis accounts nu de aanval weer begonnen is op het psn netwerk bij mega komen te vervallen. Teminste als die vent woord houd.

    Klopt helemaal, ze hebben ze dan ook zo snel mogelijk op de zwarte markt proberen te verpatsen en hebben maar een deel van de vouchers weten te verkopen. Is geen probleem voor een stel mannen die hun geld toch al verdient dmv internetfraude e.d.