Forum

Topic: [TK]PS4 Fifa 14

Anoniem's avatar

Zo goed als nieuwe PS4 te koop, inclusief FIFA 14 en Assassin’s Creed IV. Paar weken geleden pre-order overgenomen van een Tweaker, maar er zijn momenteel echt te weinig interessante games voor mij dus ik houd het lekker bij mijn PS3. De PS4 is wel al gebruikt, maar dit zal hoogstens 2 uurtjes zijn. Ik had de pre-order overgenomen voor 500 euro en de twee games bij elkaar zijn ongeveer 130, dus van mij mag hij al weg voor 580-600. Aub geen gezeik over de prijs, zoals jullie zien verkoop ik het tegen een lager bedrag dan wat ik er in totaal voor heb betaald en als jullie me niet geloven wil ik best wat screenshots van de onderhandeling tussen mij en de Tweaker online zetten.

Inclusief alle toebehoren en bon van Bol.com.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Zeker geen slechte deal

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Damn als je iets wilt verkopen, doe het dan op Marktplaats.

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Maar er komen in 2014 toch zat interessante games?

  4. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Midden 2014 voor mij, tot die tijd heb ik er dus niet zoveel aan. Graag alleen reageren bij interesse.

  5. 340 XP
    Michie's avatar

    Check pm

  6. Redacteur - 632 XP
    Assasination-G's avatar

    Damn als je iets wilt verkopen, doe het dan op Marktplaats.

    Kan ook gewoon hier, als je geen verkoop wilt zien moet je even naar een ander topic. 😉

  7. 169 XP
    renzer1133's avatar

    Verkoop je AC ook los? Zo ja, voor hoeveel (en ben je eventueel geïnteresseerd in PS3 spellen om te ruilen)?

  8. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    600 zou ik er sowieso voor vragen.. heb deze week mn ps4 +fifa 14 vverkocht voor 575 euro

  9. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Midden 2014 voor mij, tot die tijd heb ik er dus niet zoveel aan. Graag alleen reageren bij interesse.

    Je weet ook dat de PS4 misschien pas in 2015 een prijsverlaging krijgt..? dan kan je hen net zo goed houden ‘als je geen geld problemen hebt is het zonde van je geld’.

  10. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Voor de derde keer, alleen reageren bij interesse… Ik hoef geen tips of opmerkingen, anders had ik mijn topic wel in PlayStation 4 Algemeen geplaatst in plaats van op de Marktplaats.

  11. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Damn als je iets wilt verkopen, doe het dan op Marktplaats.

    Jij weet dus niks van het subforum: ‘De markt.’

  12. 340 XP
    Michie's avatar

    Ik heb interesse of een vriend van mijn eigenlijk, kale versie. AC kun je hier al apart kwijt las ik.

  13. 169 XP
    renzer1133's avatar

    Ik heb interesse of een vriend van mijn eigenlijk, kale versie. AC kun je hier al apart kwijt las ik.

    Ja en ik wacht nog op een reactie 😛

  14. 12 XP
    Woutjuh's avatar

    @LanceVance PM

  15. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Voor een mooi bod mogen AC IV en FIFA 14 samen weg, maar ik ga niet alle drie de dingen los verkopen. Als Woutjuh met een mooi bod komt voor beide games mag de PS4 los weg.

  16. 12 XP
    Woutjuh's avatar

    @LanceVance daar zullen we wel uit komen gok ik.

  17. 3 XP
    RedHat's avatar

    70 euro AC + Fifa te samen 🙂

  18. 307 XP
    LanceVance's avatar

    PS4 en AC IV verkocht, FIFA 14 mag weg tegen een leuk bod via PM.