Discussie gesloten

Topic: Ps3 blijft hangen

1. Geplaatst op 11-12-13 om 15:26 - Permalink post #1 | Spam?
    Goedemiddag,

Ik probeer een spel te downloaden via de store maar telkens als ik er op klik loopt het systeem meteen vast dit is bij mij alle software paketten

Heb t geprobeerd met Grid 2 en nog een ps+ game en ja ik heb ps+!

2. Geplaatst op 11-12-13 om 15:53 - Permalink post #2 | Spam?
    kijk eens of je geheugen niet te vol is Click here to enlarge

3. Geplaatst op 11-12-13 om 16:20 - Permalink post #3 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Playstation Fan Click here to enlarge
    kijk eens of je geheugen niet te vol is Click here to enlarge
    Heb nog meer dan 200 gb over Click here to enlarge

4. Geplaatst op 11-12-13 om 17:19 - Permalink post #4 | Spam?
    Het issue zou te maken kunnen hebben met de laatste store update.

Welke firmware versie heb je momenteel geinstalleerd? De laaste optionele (4.53) of de laatste verplichte (4.50).

Je zou nog kunnen proberen de games via de SEN store (via een browser op de pc) te downloaden of als download aanzetten en kijken of de games dan wel gedownload worden.
    Laatst gewijzigd door WJayW; 11-12-13 om 17:20 Reden: workaround mogelijkheid toegevoegd.
    WJayW

5. Geplaatst op 11-12-13 om 17:30 - Permalink post #5 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door WJayW Click here to enlarge
    Het issue zou te maken kunnen hebben met de laatste store update.

Welke firmware versie heb je momenteel geinstalleerd? De laaste optionele (4.53) of de laatste verplichte (4.50).

Je zou nog kunnen proberen de games via de SEN store (via een browser op de pc) te downloaden of als download aanzetten en kijken of de games dan wel gedownload worden.
    Heb alles recent geupdated store ook kan zijn dat het n fout in store is wamt het is dus bij alles ook demo's mja morge ps4

6. Geplaatst op 11-12-13 om 18:03 - Permalink post #6 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door King-jeroen95 Click here to enlarge
    Heb alles recent geupdated store ook kan zijn dat het n fout in store is wamt het is dus bij alles ook demo's mja morge ps4
    dat is mijn vermoeden dus ook, je zou de workaround via de pc kunnen proberen.
    WJayW

7. Geplaatst op 12-12-13 om 14:03 - Permalink post #7 | Spam?
    Ik zou het niet weten sorry.
    floepert

8. Geplaatst op 13-12-13 om 12:46 - Permalink post #8 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door King-jeroen95 Click here to enlarge
    Goedemiddag,

Ik probeer een spel te downloaden via de store maar telkens als ik er op klik loopt het systeem meteen vast dit is bij mij alle software paketten

Heb t geprobeerd met Grid 2 en nog een ps+ game en ja ik heb ps+!
    Hier het zelfde probleem. 250GB Slim, versie 4.53 met 180GB vrij

9. Geplaatst op 14-12-13 om 14:33 - Permalink post #9 | Spam?
    Probleem opgelost, installeer de store opnieuw en dan doet ie t weerClick here to enlarge

10. Geplaatst op 17-12-13 om 00:08 - Permalink post #10 | Spam?
    Probleem opgelost, installeer de store opnieuw en dan doet ie t weerClick here to enlarge
    Bedankt voor de tip, alles werkt weer!
    MArco

11. Geplaatst op 18-12-13 om 15:36 - Permalink post #11 | Spam?

Supper bedankt is gelukt!!!

Thanks!
    Laatst gewijzigd door jeffjeff; 18-12-13 om 15:41

PSX-Sense is onderdeel van Rootbeat© 2008 - 2014 Alle rechten voorbehouden