Het publiek laat duidelijk merken wat ze willen op YouTube, EA’s Battlefield 1 trailer wordt namelijk enorm veel voorzien van de positieve duimpjes omhoog. Zo is de trailer momenteel de trailer met de meeste likes op YouTube in tegenstelling tot Call of Duty: Infinite Warfare, die weer het negatieve record bezit. Battlefield 1 lijkt dus uitermate populair te zijn.
Zo heeft Call of Duty: Infinite Warfare op het moment van schrijven ruim 1.2 miljoen dislikes op de reveal trailer, terwijl Battlefield 1 even 1.1 miljoen likes boekt. Uiteraard is het inmiddels ook een vorm van pesten geworden, om Activision te laten zien dat men het niet eens is met de route die ze kiezen.
Of Call of Duty: Infinite Warfare ook daadwerkelijk gaat floppen valt te betwijfelen, zo kreeg Black Ops II ook de nodige negatieve aandacht en uiteindelijk bleek dit één van de best verkopende Call of Duty-games in de franchise te zijn.
Wat wel opvallend is, is het aantal views. Zo ligt Call of Duty: Infinite Warfare op 16 miljoen views met haar reveal trailer en Battlefield 1 op 22 miljoen views.
Ben benieuwd of Sledgehammer nu nog komt met Advanced Warfare 2….
Of dat ze wakker worden en luisteren naar hun community
1.2 dislikes… Dat krijg je ervan als je niet naar je community luisterd
De views zijn inderdaad apart, aangezien cod toch altijd de grote speler was onder de fps. En tuurlijk zijn een gedeelte dislikes te danken aan alle aandacht dat dit krijgt, wat niet wegneemt dat het aardig terrecht is. Bf it is!
Ben benieuwd wie het best verkoopt hoop uitraad bf1
@145.76.119..xxx:
Probleem is dat een game ontwikkelen ze 3 jaar duurt, dus ze zijn al 1,5 jaar aan de game aan het werken die herfst 2017 uit moet komen…
Ik ben een van die likes, fantastische trailer
heb hem uiteraard ook geliked. wat een vette trailer in een heerlijke setting!
@145.76.119..xxx: Dat zal niet gebeuren aangezien~mocht er een deel 2 van in de maak zijn.
Dit zou betekenen dat het spel al 2 jaar in de maak is. En zijn dan al teveel kosten gemaakt. En in 1 jaar ontwikkelen krijg je geen game kwaliteit als je dat vergelijkt met de “nu” gebruikelijke 3 jaar COD ontwikkelingstijd. (Niet dat je die “game kwaliteit” kan zien ofzo van cod 😛 )
De ergernis en haat voor cod is al jaren lang aan het groeien.
En nu was de bekende druppel , en maar door gaan met ontkennen.
De hype om dislike te geven aan COD trailer en BF1 trailer een like.
Ik vond de BF1 trailer heel dik!
Maar wacht de verkoop cijfers maar weer af.. want ook Infinity zal weer sterk verkopen. Misschien minder sterk als BO3 maar nog steeds het dubbele van BF1 denk ik.
@84.30.88.xxx:
Hier vrees ik ook een beetje voor… Maar laat de noobs lekker COD spelen terwijl wij aan het genieten zijn van de epische momenten in battlefield 1!
Ik hoop toch zo dat mw1 remastered gewoon los verkrijgbaar word, ik denk dat het aantal dislikes te maken heeft met het bundelen van de 2 games. activision kan hun zakken weer flink vullen als ze hem gewoon voor 15 eu in de store knallen.
BF1 komt er zowizo, COD ga ik maar een jaartje overslaan…
@Aenea: 3 jaar dat snap ik niet want ik heb gehoort dat er 2 teams zijn en wisselen met een call of duty release elk jaar en dat ze er 2 jaar aanwerken
@145.133.199..xxx:
COD: Ghosts (2013) -> Infinity Ward
COD: AW (2014) -> Sledgehammer
COD: BOPS III (2015) -> Treyarch
COD: IW (2016) -> Infinity Ward
Goh, kijk nou, 3 studios en er zit 3 jaar tussen Ghosts en IW van Infinity Ward………
Voorheen waren het inderdaad alleen Infinity Ward en Treyarch die de spellen afwisselend maakten, maar daar is dus Sledgehammer bijgekomen en zorgt er dus voor dat de ontwikkeltijd 3 jaar kon worden…