Forum

Topic: Dark souls 3 invaders.

Anoniem's avatar

Weet iemand ook of er een covenant is zodat je niet invaded wordt?

Ik vind de co-op heerlijk, en als ik ergens bijvoorbeeld een baas heb verslagen laat ik mijn sign achter mocht een ander hulp willen en ik nog niet klaar ben met t gebied.

Maar invaders zie ik t nut niet van, en ik snap t hele covenant gebeuren niet echt dus laat ik dat voor wat het is, kan iemand mij hier wat over uitleggen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. Anoniem -
    24.132.155.xxx's avatar

    Je kan het uitzetten, maar dan heb je ook geen coöp meer. Gewoon in offline modus spelen dan.
    Andere manieren zijn er niet.
    Er is ook een item die er voor zorgt dat je meerdere coöp spelers kunt toevoegen, waar het normaal niet nodig is. Nadeel hiervan is dat er dan ook meer invaders kunnen komen 😉

    7th-son

  2. Anoniem -
    188.40.53.xxx's avatar

    Ik heb precies het zelfde probleem (ik wil alleen co-op).
    Nee kan niet, het is offline of online.

  3. 586 XP
    Zuko's avatar

    Ik invade zelf heel veel andere spelers met mijn ”pure sorcerer build” en 1 shot letterlijk iedereen met de kamekamehaha spell. Het is wel raar dat ik zelf bijna nooit geinvade wordt ook al heb ik de buff die je krijgt na het killen van een boss/speler.

    Ik invade vooral voor de fun, maar de wapens en items die je krijgt van de covenants zijn zeker niet verkeerd. Er is zelfs een covenant waarbij je met genoeg convenant punten je characters skill punten kunt resetten, erg handig.

    Ik zou zeggen probeer het invaden, ga 100x dood en leer ervan en daarna versla je de meeste spelers en blijkt het best leuk te zijn.

  4. 734 XP
    Kuroda's avatar

    @Zuko: is er een goed moment om ermee te beginnen? Ik heb geen idee of ik ver ben in de game, ik heb 7 of 8 bosses verslagen en 1 van de lords of cinder, the abyss watchers.

  5. Anoniem -
    62.238.200..xxx's avatar
  6. 586 XP
    Zuko's avatar

    @Kuroda: Je kan invaden als je lvl 50 + bent, dit is een goed level om te beginnen met invaden. Hoe hoger je lvl is, hoe groter de kans is dat je tegen de betere dark souls 3 spelers speelt. Natuurlijk zijn er ook spelers die meerdere characters maken voor pvp, wanneer je zo’n veteraan tegenkomt merk je dit meteen.

  7. 734 XP
    Kuroda's avatar

    @Zuko: zit nu rond lvl 60. En tot zover win ik de net meer van de invaders dan ik verlies. Maar hou t toch voor mezelf eerst gewoon bij t pve en co-op gebeuren. Maar thanks voor de info!