Pagina 1 van 2
1 2 LaatsteLaatste
Reageren op discussie

Topic: Pimp je PS3

1. Geplaatst op 09-03-09 om 08:48 - Permalink post #1 | Spam?
    Omdat wij onze ps3's niet kunnen pimpen in europa, zijn er nu wel skins te verkrijgen in nederland:

http://www.dimensionplus.nl/funware/skins/#ps3

Erg vet en goedkoop Click here to enlarge

Wou het effe melden omdat er al een topic was over een amerikaans bedrijf die ps3 kleuren kon veranderen enz
  2. Geplaatst op 09-03-09 om 09:16 - Permalink post #2 | Spam?
    15 euro niet duur nee
  3. Geplaatst op 09-03-09 om 09:45 - Permalink post #3 | Spam?
  4. Geplaatst op 09-03-09 om 11:53 - Permalink post #4 | Spam?
  5. Geplaatst op 09-03-09 om 13:41 - Permalink post #5 | Spam?
    Was al heel lang bekend hoor Click here to enlarge
    Met citaat reageren Op Reageren
    Shmetje

6. Geplaatst op 09-03-09 om 13:48 - Permalink post #6 | Spam?
    Jammer dat de mijne er niet bij staatClick here to enlarge als het goed is kan je op gameorder.nl ook van die decalskins bestelle, ook 15 euro en als ik het goed heb gratis verzende.

EDIT: http://gameorder.nl/decalgirl-skins-...c-257_261.html hier kun je ze ook bestelleClick here to enlarge alleen die ik wil staat hier ook niet tussenClick here to enlarge alleen op die echte site van decal
  7. Geplaatst op 09-03-09 om 15:20 - Permalink post #7 | Spam?
    jammer dat t stickers zijn.. heb liever een soort van plaatClick here to enlarge
    of gewoon professioneel gespoten door dat amerikaans bedrijf, maarja dan zou ik een nieuwe ps3 moete kopeClick here to enlarge
    nWo_Hellhound

8. Geplaatst op 09-03-09 om 20:42 - Permalink post #8 | Spam?
    is bij mij ook al tijdje bekend, dit zijn de betere skins..
    en inderdaad in NL is dit soort spul bijna niet te krijgen, of in de mode..

ik zelf heb de WAR skin met controller set enz..... (zie bijlage)

Ga binnekort via een maat een behuizing laten special painten..

Peace....
  9. Geplaatst op 09-03-09 om 20:47 - Permalink post #9 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door GlobalSoldier Click here to enlarge
    jammer dat t stickers zijn.. heb liever een soort van plaatClick here to enlarge
    of gewoon professioneel gespoten door dat amerikaans bedrijf, maarja dan zou ik een nieuwe ps3 moete kopeClick here to enlarge
    Zodra je garantie verlopen is, kun je je ps3 ook zelf proberen te spuiten.
    Zorg dat je de lettertjes wel goed afplakt.
    NL-3rR0r-NL

10. Geplaatst op 10-03-09 om 07:26 - Permalink post #10 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door NL-3rR0r-NL Click here to enlarge
    Zodra je garantie verlopen is, kun je je ps3 ook zelf proberen te spuiten.
    Zorg dat je de lettertjes wel goed afplakt.
    En natuurlijk je ventilatie gatenClick here to enlarge denk niet dat het helemaal goed komt als de verf ook in je ps3 komtClick here to enlarge
  11. Geplaatst op 10-03-09 om 10:58 - Permalink post #11 | Spam?
    Inderdaad erg jammer dat het stickers zijn.. Click here to enlarge Ik ga dus echt geen stickers op me PlayStation plakken, liever een faceplate die ik kan veranderen, of desnoods erop kan klikken. Click here to enlarge
  12. Geplaatst op 10-03-09 om 13:29 - Permalink post #12 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door ItsRedd Click here to enlarge
    Inderdaad erg jammer dat het stickers zijn.. Click here to enlarge Ik ga dus echt geen stickers op me PlayStation plakken, liever een faceplate die ik kan veranderen, of desnoods erop kan klikken. Click here to enlarge
    t ziet er vet gelikt uit hor van decalgirls alleen misschien een beetje een priegel werkje maja dat heb je met stickersClick here to enlarge en je kunt het er ook weer gwoon van af halen zonder die plak zooi
  13. Geplaatst op 16-03-09 om 19:42 - Permalink post #13 | Spam?
    Leuke optie, maar ik denk dat je er snel op uitgekeken raakt
  14. Geplaatst op 16-03-09 om 19:55 - Permalink post #14 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Stefz0r Click here to enlarge
    t ziet er vet gelikt uit hor van decalgirls alleen misschien een beetje een priegel werkje maja dat heb je met stickersClick here to enlarge en je kunt het er ook weer gwoon van af halen zonder die plak zooi
    Ja, ik hoef niet. Ben gelukkig met mijn PlayStation 3 nu. Click here to enlarge
    sjoerdgames4

15. Geplaatst op 16-03-09 om 20:12 - Permalink post #15 | Spam?
    diee sexy girl willek wel hebbeClick here to enlarge
  16. Geplaatst op 26-03-09 om 20:37 - Permalink post #16 | Spam?
    wist ik nog niet, vet cool Click here to enlarge
  17. Geplaatst op 26-03-09 om 20:54 - Permalink post #17 | Spam?
    Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Stefz0r Click here to enlarge
    En natuurlijk je ventilatie gatenClick here to enlarge denk niet dat het helemaal goed komt als de verf ook in je ps3 komtClick here to enlarge
    Daarom moet je ook wachten tot je garantie erfa is, dan kun je je de kappen eraf halen , en dan spuiten. Click here to enlarge

Als je dat doet voordat de garantie verlopen is, scheur je de garantiesticker kapot, en dan is je garantie alsnog weg. Click here to enlarge
    NL-3rR0r-NL

18. Geplaatst op 16-04-09 om 11:53 - Permalink post #18 | Spam?
    hier in belgie heb je altijd garantie op je ps3 zolang je maar je aankoop bewijs hebt, weet niet of het bij jullie zo is maar weet niet als je die stickers er op plakt dat je dan nog garantie hebt
Pagina 1 van 2
1 2 LaatsteLaatste

PSX-Sense is onderdeel van Rootbeat© 2008 - 2014 Alle rechten voorbehouden Contact - Colofon - Over Ons - Adverteren - RSS