Forum

Topic: game webshop

Anoniem's avatar

Stel je wil een webshop beginnen, met bijvoorbeeld games en accessoires.
de webshop zelf zal niet zo’n probleem zijn, zijn genoeg websites die ze aanbieden of gratis te downloaden enz..
Enige vraag die ik heb, hoe komen sommige webshops aan die scherpe prijzen.
ik neem aan dat ze geen verlies lijden per verkochte game.
maar je moet er toch een ruim aantal op voorraad hebben, waar koop je zoiets in tegen hele lage prijzen?
weet iemand dat?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    Investeren 😛 maarja meeste webshops zijn zo goedkoop omdat ze geen winkel en personeel hoeven te betalen.
    en ik weet dat sommige webwinkels games importeren en dan doorverkopen.

  2. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    bestaat er ook een groothandel of een importeur waar je dat kan bestellen?
    of hoe doen game webshops dat..

  3. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Eén ding is zeker ze halen het uit het buitenland. Kijk maar een hoe ontzettend goedkoop de games in Engeland, Amerika en de Aziatische landen zijn.

    Mail eens enkele webshops dan weet je het snel genoeg.

  4. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    zouden ze dat delen? is een van de redenen waarom je natuurlijk naar een goedkope webshop terug blijft gaan.

  5. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    Ik heb het ff aan me neef gevraagt hij heeft ooit in een kleine game winkel gewerkt.
    maarja hij gaf deze link http://www.micromedia.nl/
    hopelijk heb je er wat aan 😛

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    engeland kan, maar amerika en azie is geen PAL toch?

  7. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    PS3 Games zijn regio vrij dus doen het op elke PS3, ik heb veel games geimporteerd uit Azie en US en werken gewoon perfect.

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als je gaat importeren moet je dat natuurlijk wel vermelden. Sommige games die uit de UK komen werken niet in combinatie met NL DLC. Vandaar.

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    http://gameworld.nl/, dit is de grootste leverancier van de Benelux:P maar het gaat dacht ik zo.. gewoon hoe meer games je inkoopt hoe meer korting je krijgt:P moet je mr ff op de site checken:P

  10. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Of bel een fabrikant om te vragen hoe de distributie wordt geregeld, daar kan je ook hulp uit krijgen.

  11. 23 XP
    Sphinx's avatar

    En dan zit je nog met de Kamer van Koophandel en BTW afdragen

  12. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ik heb een zwager die filiaaleigenaar is van een game winkel en hij krijgt ze binnen via micromedia.nl