Forum

Topic: PS3 doet alle spellen behalve COD Black Ops.

Anoniem's avatar

Ik heb een PS3 slim, nieuwe. Alle spellen doen het gewoon, alleen als ik COD Black Ops erin doe, ziet die wel het spel. En word het beeld zwart (hij gaat opstarten), alleen dan blijft het beeld zwart, en komt er niet ondersteund in beeld, gewoon van mijn tv. Als ik de CD er weer uit haal, kom ik weer bij het menu scherm van de PS3 zelf.

Hoe kan dit, en hoe kan ik het oplossen?

Gr. Leanne

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Black ops weg gooien en mw3 halen ?

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nog garantie ofzo?

  3. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Is Black Ops retail of digitaal. Indien die digital is kan het zijn dat het niet goed is geïnstalleerd ofzo. Maar waarschijnlijk heb je de CD:

    – Is de game up-to-date?
    – Wat is de toestand van de CD?

    Als de game gewoon niks doet als je erop klikt dan denk ik dat er een probleem is met de CD. Je kan eventueel de install van Black Ops verwijderen en opnieuw proberen (te vinden bij gamedata). Zo niet dan moet je kijken of de CD kapot kan zijn en eventueel een nieuw exemplaar vragen of repareren (Als het nog kan)

  4. 4 XP
    Gerben's avatar

    Ik heb precies hetzelfde probleem Black ops II doet het wel maar I niet gaat wel naar het startscherm van ps3.
    Hij leest de cd dan druk je op opstarten en word beeld zwart en in beeld komt te staan niet ondersteund!
    Geen een die weet wat het is?

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Je hebt toevallig toch geen Xbox DVD 😛 Wel apart

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Is de game terug brengen voor een ander exemplaar nog een optie? Of wellicht kun je de game van iemand lenen om te testen of dat exemplaar het wel doet. Of probeer jouw exemplaar eens te installeren bij iemand die een PS3 heeft…

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Is de game terug brengen voor een ander exemplaar nog een optie? Of wellicht kun je de game van iemand lenen om te testen of dat exemplaar het wel doet. Of probeer jouw exemplaar eens te installeren bij iemand die een PS3 heeft…

    Aangezien dit topic van 2011 is denk ik dat die het al gevonden heeft xD

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Aangezien dit topic van 2011 is denk ik dat die het al gevonden heeft xD

    Volgens mij reageren ze op die van Gerben (ook al is het een maand geleden gevraagd)

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Volgens mij reageren ze op die van Gerben (ook al is het een maand geleden gevraagd)

    Oh… oké niet eens op de datum gelet eigenlijk… *oeps*

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb precies hetzelfde probleem Black ops II doet het wel maar I niet gaat wel naar het startscherm van ps3.
    Hij leest de cd dan druk je op opstarten en word beeld zwart en in beeld komt te staan niet ondersteund!
    Geen een die weet wat het is?

    Maar jullie zien allemaal deze vraag over het hoofd 😉

  11. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Maar jullie zien allemaal deze vraag over het hoofd 😉

    Jawel, ik heb de hele tread gelezen, alleen niet op de datum gelet. Ik denk alleen dat beide vraagstellers, gezien de datum en hoeveelheid XP, hier allang weer vertrokken zijn.

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Omdat het een kut spel is ^^

  13. Anoniem -
    66.249.65..xxx's avatar

    Heeft met de resolutie van je beeldscherm te maken, er is niks mis met je spel. Je moet 1080p even uitzetten bij de beeldscherm instellingen van je ps3. Dat doe je door de keuzes van je beeldscherm handmatig aan te passen!

  14. 8831 XP
    7th-son's avatar

    @66.249.65..xxx: @66.249.65..xxx: gaan we 3 jaar terug in de tijd?

  15. Anoniem -
    213.127.71.xxx's avatar

    Bij mij werkte het om de game data te verwijderen en weer opnieuw te beginnen.

  16. Anoniem -
    82.172.178.xxx's avatar

    @213.127.71.xxx: het werkte inderdaad thnx

  17. Anoniem -
    68.180.228..xxx's avatar

    Kan iemand me helpen als ik black ops 2 opstart heb je zo een activation verhaal daarna heb je normaal het echte verhaal hoe dat gebeurde die ik niet te zien krijg en ook niet op menu kan het was opeens zwart beeld heb staan wachten gelijk een uur of 2 nog niets op gekomen

  18. Anoniem -
    144.76.14.xxx's avatar

    @66.249.65..xxx: top dat was precies wat er nodig was

  19. 2287 XP
    Nasislike's avatar

    Je PS3 weet wat goed voor em is. Jij bent een slechte eigenaar

  20. Anoniem -
    Anoniem-5528's avatar

    @66.249.65..xxx: beetje laat maar bij ons werkte het, bedankt!