Forum

Topic: Wat maakt voor jullie PSX-Sense zo speciaal?

Anoniem's avatar

PSX-Sense is opgericht op 14 april 2008 door Roy Wijkstra (M4GN3T).
De Crew van PSX-Sense doet hun uiterste best om de PSX-site van nieuwtjes, tips, reviews, previews, en een goed onderhouden forum te laten zien, waar ik Robbert Bouw heel erg tevreden over ben en een trotse member ben sinds 15 november 2010!

Maar zoals de titel luid, wat maakt jou PSX-Sense zo speciaal?
De homepage waar je alle nieuwtjes kan lezen over de PS3/Vita/PSP?
Of het Forum waarin je gezellig deel kan nemen aan een leuke discussie, en waarin je goede vragen kan stellen die snel, en goed worden beantwoord?

Praat hierover in deze topic, en wees niet bang om wat complimentjes achter te laten!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

57 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik vind het heel leuk om te disscuseren i het forum/ leuk om de nieuwtjes te lezen van de redactie 😀 en gewoon met andere in de chatbox te praten 😀

    JA!! IK BEN VERSLAAFD AAN SENSE 😀

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    leuk topic xd

  3. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Idd, leuk topic!

    Via PSX-Sense blijf ik altijd op de hoogte en kom ik achter interessante weetjes en tips. Daarnaast vind ik de tutorials ook altijd erg leuk/handig.

  4. 505 XP
    DarkQ's avatar

    heb veel informatie

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    De mensen zijn wel aardig hier.
    Daarom zit ik normaal gesproken niet graag op Nederlandstalige Fora: De mensen ergeren zich aan elk klein dingetje.
    Dit nadeel zie ik hier (nog) niet gebeuren.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    de lay out, de psx”ers, het nieuws, en de sfeer het is gewoon baas!

    weer een heerlijke topic van mr irobbert

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja ik kwam hier in Mei om even wat op te zoeken waarom het PSN het niet deed en toen ben ik er niet vanaf gekomen omdat het forum + het nieuws een uitstekende combinatie is 🙂
    En mijn mooie naam kan ik hier kwijt die jullie enorm waarderen 😛

  8. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    mooi topic op nationale complimentendag xD

  9. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Ik kijk elke dag wel 2/3 keer wand er blijft steeds nieuws komen en dat is AWESOME 😀

  10. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Toen ik een computer op mijn kamer kreeg( met internet) ging ik op zoek naar een leuke website die veel met de ps3 te maken had. Ik kwam al snel bij ps3-sense uit. Alles was overzichtelijk, en het is in de loop der jarenbook nog eens flink verbeterd. Ben al sinds Augustus 2008 actief, dus ik ben eigenlijk een beetje een veteraan:p

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Daarnaast vind ik de tutorials ook altijd erg leuk/handig.

    Mede mogelijk gemaakt door mij 😀

    leuk topic xd

    Ja, zoiets vond ik ook wel is tijd worden voor wat waardering! Want Sense is gewoon ‘speciaal’ !

    Toen ik een computer op mijn kamer kreeg( met internet) ging ik op zoek naar een leuke website die veel met de ps3 te maken had. Ik kwam al snel bij ps3-sense uit. Alles was overzichtelijk, en het is in de loop der jarenbook nog eens flink verbeterd. Ben al sinds Augustus 2008 actief, dus ik ben eigenlijk een beetje een veteraan:p

    Kijk is aan, een mede-veteraner! 😀

    weer een heerlijke topic van mr irobbert

    Haha, bedankt 😀

  12. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    7 augustus 2010

    Een vaste community, iedereen kent elkaar hier beter

  13. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Een vaste community, iedereen kent elkaar hier beter

    Ja, daar heb je gelijk in, we kennen elkaar redelijk, en we hebben een vaste groep waarmee we praten altijd.
    Als er een nieuw iemand joined dan merken we dat ook meteen, en dat is ook best wel kicken!

  14. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Iedereen kent elkaar 😛 ! , zijn wel wat ergenissen soms op de homepage met de gasten die van die lame reacties schrijven 😛

  15. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    o.a. jij fatalz xD

  16. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Duidelijke layout, goede artikelen en een leuke community

  17. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Voorheen las ik eigenlijk altijd op de site van PS3Clan.nl maar dat werd later inthegame.nl en naar mijn mening werd het er daardoor niet beter op. Die site is nu breder nu ook voor Nintendo en X-box gamers. Niet dat ik daar iets op tegen heb, maar het is niet het nieuws wat ik zoek… De nieuwe layout is heel druk en alles behalve overzichtelijk. En zo kwam ik eigenlijk steeds vaker op deze site… En dat bevalt prima… op de puberale reacties na dan die worden gegeven op nieuws artikelen.

    En dan moet ik nog even nageven dat de mobiele versie van deze site ook super lekker leest op mijn HTC Sensation!!! Toppie!!!

  18. 1562 XP
    dikked's avatar

    het snelle nieuws op de zeer mooie en overzichtelijke voorpagina
    PSX-Sense is echt één van de enige playstation nieuws site’s met een mooie layout

  19. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Ik kreeg van mijn pa een ps3 maar daarvoor had ik een probleem want ik dacht dat in mijn pc beeld hdmi aansluiting was dat was er niet daarom vroeg ik voor andere mogelijk heden maar mijn vader zij dan sluiten we hem wel beneden aan de plazma toen ben ik lid geworen en nu ben ik elkedag online het is een goeie forum dankje dat je deze heb gemaakt M4GN3T en ik hoop dat het een leuke forum blijft en een goeie topic robbert!

  20. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat is wel een heeeeeeeeele lange zin!
    Maar mijn reden om hier te zijn is vergelijkbaar met die van jou.
    Toen ik een Vita kocht, wou ik weten hoe het zat met de PSN Kaarten.

  21. 454 XP
    desauzenman's avatar

    de problemen die je hier kunt stellen vindt ik altijd wel mooi want er is altijd wel iemand hier die de antwoord weet

    jullie houden alles zo goed mogelijk bij en je vindt hier altijd de laaste nieuwtjes……dus ik kan nog maar een ding zegen.

    SENSE IS GEWOON BAAS…….ga zo door jongens!

  22. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Mooie overzichtelijke site en altijd goede artikelen op de home page.

  23. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    o.a. jij fatalz xD

    Waarom die haat Said 😀

    Nee Sense pwnd gewoon ik check minstens 25 x per dag de fora en 10 x het nieuw, de mensen zijn ook altijd zo aardig 😀

  24. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Thanks guys :D.

    We konden het niet zonder jullie!

  25. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Waarom PSX-Sense? Waarom niet? 😉

    PSX is:

    Baas

    Mooi

    Stoer

    Cool

    Geweldig

    Nice

    Baas

    Hard

    Vet

    Awesome

    Pro

    Lol

    Chuck Norris approved

    Up-to-date

    Supersnel

    Duidelijk

    Gezellig

    Fun

    BAAS.

    Thanks for being here!! (Y) 😀

  26. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Je herhaald 3x het woordje ‘baas’. Maar klinkt overtuigend xD!

    AWESOME! 😀

  27. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Je herhaald 3x het woordje ‘baas’.

    Klopt. xD

    Het gaat om het idee, haha. PSX is gewoon een geweldige community en blog / nieuwssite. 🙂

  28. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Even een bumpje!

  29. 775 XP
    Sevinho's avatar

    PSX Sense vermaakt mij altijd met nieuws en al die andere shit, iedereen kent elkaar etc.

    BOSS
    Thank you SENSE!

  30. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    PSX Sense vermaakt mij altijd met nieuws en al die andere shit, iedereen kent elkaar etc.

    BOSS
    Thank you SENSE!

    Niet om het een of ander hoor, maar waarom doe jij de laatste tijd in al jouw berichten / comments / posts dat vliegende kommaatje: ‘ ? Zelf toen je mij toevoegde op de PS3: Sev’ PSX’ xD

  31. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Niet om het een of ander hoor, maar waarom doe jij de laatste tijd in al jouw berichten / comments / posts dat vliegende kommaatje: ‘ ? Zelf toen je mij toevoegde op de PS3: Sev’ PSX’ xD

    Krijgt hij een harde paal van.
    😛

  32. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Krijgt hij een harde paal van.
    😛

    Dat kan wat netter aardappel !

    Sense 4 Life !

  33. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Niet om het een of ander hoor, maar waarom doe jij de laatste tijd in al jouw berichten / comments / posts dat vliegende kommaatje: ‘ ? Zelf toen je mij toevoegde op de PS3: Sev’ PSX’ xD

    dat is om te uiten hoe gangster hij is, lijkt het net of hij op internet ook dé e-thug kan zijn met een zoortvan internet accent lol, maar dan wel Engels.
    EXAMPLE: A’ye … Sup’ Bro .. Cha’ alright today?. Coo’ and wut ‘bout chu’ today?

    ONTOPRIC: deze community is Nogsteeds top, niet all te groot en dat vind ik fijn, dan ken ik iedereen enzo, want op grotere fora os het echt niet leuk, té grote groep mensen, op sense kan je zelf vriendschappen. vinden omdat je elkaar zo goed leer kennen LOL, dus psx vind ik wel fijn ja.

  34. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik ben altijd blij geweest met de Sense community. Al mag ie van mij soms wel wat groter, hoor.

  35. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hoe groot is de Sense community nu eigenlijk?

    Oeps laat maar… In een helder ogenblik bedacht ik me dat dat waarschijnlijk wel op de frontpage van het forum zou staan en jawel…

    ” in totaal hebben we 8,580 leden”

  36. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maar geen 8580 actieve leden. 😛

    De PSX community mag van mij ook wel wat groter, vooral qua actieve leden. 🙂

  37. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Nee ik vind het juist wel gezellig, een kleinere community.

  38. 846 XP
    Thijs's avatar

    Klopt, met die kleine community kent iedereen elkaar, vooral op het forums is het fijn, bij die artikelen heb je al die trolletjes.

    Heeft PSX 8500 leden?? Volgensmij zijn er daarvan echt heel weinig actief.

  39. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Voor op dit moment is dat absoluut het feit dat er iedere dag weer heel veel artikelen verschijnen op de frontpage. Niet alleen veel artikelen, maar ook nog eens op zo’n manier geschreven dat het gewoon leuk is om te lezen al boeit de game waar over het gaat je eigenlijk helemaal niet. En dan schrijf je best goed! 😉

  40. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Als nieuwkomer is het wel leuk om hier op te reageren. Ik ben al jaren niet meer op een gameforum actief en kijk het nieuws (voornamelijk trailers / gameplay / interviews) via een paar Amerikaanse sites. Het mooie aan PSX-Sense is dat het Nederlands is, alleen focust op Sony, (P-)reviewed op een eigen manier en een chatbox op het forum heeft (dit laatste heb ik nog nooit gezien, erg leuke feature). Dat er meerdere mensen van de staff ook reageren en meepraten in discussies is een extra pluspunt.

    Ga zo door!

  41. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Tsja…

  42. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Gefeliciteerd met +10.000 geregistreerde leden PSX-Sense!

  43. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Gefeliciteerd met +10.000 geregistreerde leden PSX-Sense!

    Heuj!

  44. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Gefeliciteerd met +10.000 geregistreerde leden PSX-Sense!

    Dank u =)!

  45. 2015 XP
    WJayW's avatar

    PSX-Sense is een leuke site met redelijk goede artikelen en een leuke community, wat ook zeker zo moet blijven. 🙂

    All heb ik de laatste paar weekjes wat kleine ergernissen die ik toch even wil delen:
    – er is nog steeds geen feedback functie die ons in staat stelt direct de auteur van een artikel op de hoogte te stellen van taalfouten, mis-informatie, niet functionerende URL’s, etc. Zeker een gemis omdat het de laatste tijd toch weer redelijk wat voorkomt dat de artikelen niet optimaal zijn op het moment van plaatsen.

    – de leuke prijsvragen, (absoluut houden btw) worden nooit van een update voorzien. We weten niet wie er gewonnen hebben, of de prijsvraag daadwerkelijk afgelopen is en het topic wat hiervoor dient wordt ook nooit up to date gehouden. http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?13495-Prijsvraag-winnaars
    We begrijpen dat er over de uitslag van de prijsvraag niet mag worden gecommuniceerd zoals vaak in de voorwaarden aangegeven is, maar na afloop even de winnaars bekend maken is eigenlijk niet meer dan normaal en zal ook zeker gewaardeerd worden.

    – sommige reclame advertenties… maar die discussie is al zo vaak gevoerd dat ik het voor lief neem.

    Zo nu dat gezegd is, toch nog even nadrukkelijk erbij zeggen dat ik verder nog steeds erg te spreken ben over de site en hier toch ook (bijna) elke dag even kom kijken wat er qua nieuwsartikelen en forumtopics bij gekomen is. Ook de moderating is de laatste tijd flink verbeterd, ga vooral zo door! 🙂

  46. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik sluit me aan bij WJayW.
    En verder de mensen hier zijn wel oke.
    Het nieuws al mag dat soms wel wat sneller.(er zijn vast nog wel een paar hier die boven op Het nieuws zitten en wel en leuk artikel kunnen schrijven.)
    En de sfeer het is gewoon goed!

  47. 25 XP
    dDancer's avatar

    Gewoon een hele goede actuele site met heel veel info over de hele playstation en alles eromheen.
    Vroeger was ik zelf een xbox man maar door overhalen van @Larssonio (beste maat) ben ik nu ook een sony speler geworden.
    Keek eigenlijk wel vaak al op de site/forum en nu is dat veranderd in dagelijks!
    Keep it up. 😀

  48. 144 XP
    Playdutch's avatar

    Plus:
    Deze site houd het nieuws zeer goed up to date, dit is dan ook de voornaamste reden dat ik deze regelmatig bezoek.
    Jullie komen door jullie bezoeken aan een E3 etc met daarbij op enkele spel en gramatische foeten na ( wat mij nog niet zo heel veel boeit) zeer profesioneel over.
    Een goed web design maakt het bezoeken van de site ook heel aangenaam.

    Maar:
    Soms is de reclame doormiddel van pop ups vreselijk iritant.
    Wanneer er een comment geplaatst wordt die tegenstrijdig is met wat 1 van de mods redacteurs etc van iemandvan sense is, en hier geen duidelijk antwoord op gegeven kan worden of dat hier geen weer woord op gegeven kan worden wordt deze verwijdert. Dit is voor mij de reden dat ik niet graag ingelogd reageer.
    Nu.nl laat dan in ieder geval zien dat de comment verwijdert wordt. Dat zou hier ook fijn zijn.

    Maar tot nu toe zorgen de plussen dat minnen genoeg opgeheven worden, zodat ik deze site blijf bezoeken.

  49. 29 XP
    Baloe71's avatar

    Een leuke site die goed up to date is. Houden zo. Ik kijk dagelijks op deze site.

  50. 490 XP
    Goregash's avatar

    Haha deze topic komt uit 2012? Maar wordt toch elk jaar weer genecro’d

  51. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Lol ik ben ook lid sinds 15-11-2010, volgens mij is het ook sinds die dag mogelijk.
    Maar ondanks mijn trouwe bezoek elke dag wel minimaal een paar keer ben ik nogsteeds PSX-Sense Newbie.. Dat systeem hier klopt van geen kanten.

  52. 2457 XP
    peyj's avatar

    Lol ik ben ook lid sinds 15-11-2010, volgens mij is het ook sinds die dag mogelijk.
    Maar ondanks mijn trouwe bezoek elke dag wel minimaal een paar keer ben ik nogsteeds PSX-Sense Newbie.. Dat systeem hier klopt van geen kanten.

    Dat wordt gebaseerd op je XP. Als je anoniem post, of niks post krijg je natuurlijk geen XP. Het staat los van je registratie datum. Maar volgens mij verschilt het wel weer bij hoeveel XP je titel omhoog gaat.

  53. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Lol ik ben ook lid sinds 15-11-2010, volgens mij is het ook sinds die dag mogelijk.
    Maar ondanks mijn trouwe bezoek elke dag wel minimaal een paar keer ben ik nogsteeds PSX-Sense Newbie.. Dat systeem hier klopt van geen kanten.

    Heeft allemaal met forum posts te maken, zoals vermeld in het volgende topic:

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14993-Forum-rangen

    maar het komt eigenlijk op het volgende neer:

    Member bij 150 forum posts, senior member bij 500 forum posts, 1000 forum posts is elite.

  54. 1283 XP
    Shavir's avatar

    De App zelf. Naast mijn Battlefield Companion app en iCulture (heerlijk lezen) is psx-sense ook een vaak gebruikte app.

  55. 1283 XP
    Shavir's avatar

    @WJayW: Senior? Krijgt men daar dan ook een wandelstok bij? Ik vind 1000posts weinig. Ik heb een forum waar ik rond de 12 000 posts heb sinds 2011. Ik ben er niet fier op of zo, het is bijvoorbeeld niet zo dat heel mijn straat vanaf tienduizend posts voor me op de knieën valt en me aanbidt. 🙂 Geduld, op het gemakje, veel lachen en na vier jaar heb je ook 10 000 posts.

  56. 1283 XP
    Shavir's avatar

    Wilde even mededelen dat het nieuws als een trein gaat. Nog nooit gezien met zo’n zorgvuldigheid. Geweldig nieuws!

  57. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    @mausi-gangsta:

    Still going strong

    2011 veteran