Forum

Topic: PS Store geld toevoegen

Anoniem's avatar

Ik wil erg graag Urban Trial Freestyle en F1 2011 voor de Vita kopen in de PlayStation Store. Urban Trial kost 6,99 en F1 kost 13,49. Ik heb nog 41 cent tegoed. Dit zou dus betekenen dat als ik 20 euro toevoeg, dat ik een paar cent tekort kom. Dat zou dus ook betekenen dat ik weer veel meer geld toe moet voegen dan dat ik nodig heb. Is er een manier hoe je een paar cent toe kan voegen? Misschien via creditcard?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 68 XP
    SoulramonNL's avatar

    Via deze site kan je ook geld toevoegen aan je portomonne doormdidel van Ideal en PayPal. Hiermee kan je kiezen voor 5,10, etc etc, of je kan het bedrag aanvullen tot 150 euro. 150 euro is het maximale tegoed wat je op je PlayStation Netwerk account kan hebben.

    Als je gebruik maakt van die site ben je dus niet gebonden aan de PlayStation Netwerk kaarten van 20 of 50 euro.

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Kan je ook gewoon ergens een eigen bedrag toevoegen, dus niet per se gebonden aan 5 of 10 euro? Kan dat met creditcard?

  3. 68 XP
    SoulramonNL's avatar

    Volgens mij kan dat niet. Ik denk dat je beter gewoon 25 euro aan je account kan toevoegen en dan hou je iets over. Misschien verschijnt er nog een keer een leuke dlc uitbreiding voor een spel die je dan kan kopen. Genoeg dingen te verkrijgen voor een paar euro.

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Helaas, dit kan niet. Het zelfde probleem speelt bij mij, ik wil Driver halen voor 6,74€ alleen heb ik 1,68€ op mijn account staan.
    Haha dit is best vervelend, maar ik wacht op een mooie deal voor een ander game dan houd ik waarschijnlijk wel een paar cent over.

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Via een creditcard kan het wel. Minimale bedrag is 5 Euro, maar daarboven wordt het precies afgepast op wat je koopt.
    Koppel je creditcard aan je SEN account, en koop het spel via de Store. Op de afrekening zie je dan dat onder de streep je portemonnee op 0,00 staat.

  6. Anoniem -
    77.165.40..xxx's avatar

    goed