Forum

Topic: Street Fighter x Tekken

Anoniem's avatar


Een voorbeeld van een gevecht in SFxTK (made by me).

SFxTK de twee koningen van de gevechten genre komen samen om de meest indrukwekkende game te maken die is uitgebracht in de App Store tot nu toe. Gebaseerd op de veelgeprezen thuis console release, maar met een compleet herontwerp van de controles en de UI met mobiele apparaten in het achterhoofd. Het evenwichtig rooster omvat 5 karakters van beiden series.

De game is uitgebracht op 19 September 2012 met een prijskaartje van €2,69. App heeft een totaal van 4,5/5 sterren behaald en rankt nog steeds als een top app.

SFxTK kopen doe je hier.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 8815 XP
    7th-son's avatar

    speelt het niet erg vervelend op een telefoon? lijkt me best lastig, al heb je het zo te zien wel onder de knie

  2. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    speelt het niet erg vervelend op een telefoon? lijkt me best lastig, al heb je het zo te zien wel onder de knie

    Nah, vet makelijk. Speel een potje of twee en je voelt direct hoe comfortabel je speelt.

  3. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Ik had alleen Street Fighter IV voor de iPhone.. hoe kon ik deze release missen :O