Forum

Topic: soul sacrifice

Anoniem's avatar

ik heb vanmiddag deze mail binnen gekregen van nedgame waar ik mijn pre-order had staan

Voor ordernummer *********** is zojuist de volgende levering gereed gemaakt voor verzending:
Aantal Omschrijving
1 Soul Sacrifice (met DLC Pre-order bonus)
PS Vita

Deze levering wordt zo spoedig mogelijk door TNT-Post bezorgd op het volgende adres:

Alvast veel plezier gewenst met je bestelling!

Met vriendelijke groet,
www.nedgame.nl

als ik dit lees dan ga ik er vannuit dat die morgen ergens hier in huis is iemand anders die hier ook besteld heeft en ook hem al toegestuurd krijgt ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik bestel geregeld bij Nedgame en bij mij is het eigenlijk altijd zo gegaan, dat wanneer de mail binnenkomt die je hierboven beschreef, de game of wat dan ook de volgende dag in de bus ligt. Ook van vrijdag op zaterdag. 😉

  2. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Ik bestel geregeld bij Nedgame en bij mij is het eigenlijk altijd zo gegaan, dat wanneer de mail binnenkomt die je hierboven beschreef, de game of wat dan ook de volgende dag in de bus ligt. Ook van vrijdag op zaterdag. 😉

    ik bedoel met mijn bericht…. de game hoort pas volgende week op de markt te komen dus ze zijn een week te vroeg

  3. 161 XP
    ps3fan's avatar

    4 of 5 daagjes maar, gebeurt redelijk vaak

  4. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Er zijn heel veel bedrijven die gewoon de game uitsturen wanneer ze die binnen krijgen, dat kan gewoon gebeuren. Af en toe krijg je zo’n mail binnen wanneer een game is voorzien van een streetdate, ik weet niet of dit bij Soul Sacrifice het geval is, maar indien dat zo is dan wordt deze maandag op zijn vroegst pas echt verstuurd.

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat valt nog mee, ooit gemerkt dat Paper Mario: Sticker Star een hele week voor de release al in de Free Record Shop in Eindhoven lag.
    In plaats van 7 December, was die al op 1 December te koop.

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Het zou mij ook niet verbazen als VaVeTi morgen al zijn spel in huis heeft. 😉

  7. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    zo me ingeving was dus goed ik heb hem nu in me handen

    je krijgt idd gratis ps plus voor 30 dagen erbij

    alleen me code voor de dlc werkt nog niet

    mensen die de 30 dagen ps plus willen hebben ? (werkt alleen als je nog geen ps plus member bent dus ik heb er niks aan)

    http://imageshack.us/photo/my-images/839/20130427133440.jpg/

    en de printscreen

  8. 8815 XP
    7th-son's avatar

    hoezo werkt het niet als je al plus lid bent dan? normaal als je het gebruikt dan word je hhuidige abonnement toch geweoon verlengt met 30 dagen?

  9. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    hoezo werkt het niet als je al plus lid bent dan? normaal als je het gebruikt dan word je hhuidige abonnement toch geweoon verlengt met 30 dagen?

    oh dat wist ik niet dan ga ik dat op 1 mei proberen aangezien geen enkele code werkt haha

  10. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    zo me ingeving was dus goed ik heb hem nu in me handen

    mensen die de 30 dagen ps plus willen hebben ? (werkt alleen als je nog geen ps plus member bent dus ik heb er niks aan)

    Ik had niet anders verwacht. 😉 Maar voordat je die code weggeeft, bedenk je dan dat wanneer je zelf PSN+ member bent deze code jouw abonnement normaal gesproken gewoon met een maand verlengd. Tenzij de voucher anders vermeld natuurlijk.

  11. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    weet iemand waarom de ps+ voucher van soul sacrifice het niet doet?

  12. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    weet iemand waarom de ps+ voucher van soul sacrifice het niet doet?

    geen idee ik weet alleen dat je ff contakt op moet nemen met sony zodat zij kunnen zorgen dat die het weer doet

  13. 1034 XP
    mickvl's avatar

    mensen die de 30 dagen ps plus willen hebben ? (werkt alleen als je nog geen ps plus member bent dus ik heb er niks aan)

    Ik wil best plus als je dat niet erg vindt?