Forum

Topic: Need for speed world

Anoniem's avatar

Even een vraag, heb net een email gehad van EA met een redeemcode en er staat Bloedstollende straatraces gratis play now. Wat kun je met die code doen? Heb je dan een gratis spel of heeft iedereen dat spel gewoon. Of is het gewoon een demo?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Even een vraag, heb net een email gehad van EA met een redeemcode en er staat Bloedstollende straatraces gratis play now. Wat kun je met die code doen? Heb je dan een gratis spel of heeft iedereen dat spel gewoon. Of is het gewoon een demo?

    Ja ik zag hem net ook in mijn mail.. Geen idee wat het is

  2. 46 XP
    Lutiano's avatar

    ben um nu ff op me lappie aan het binnentrekken, heeft dus helaas niets te maken met me ps3, maarja ik houd jullie up to date of het wat is of niet

  3. 46 XP
    Lutiano's avatar

    heb de game een aantal levels gespeeld, grappig om te spelen maar de hele game draait om micro transacties, dus dikke autos moet je gewoon fijn voor betalen, van mij part gooien ze dit direct weer in de prullenbak, denk dat dit de game need for speed niet ten goede komt

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    NFS World is niet voor de PS3, dus waarom staat dit in het PS3-forum? Of is het DLC voor Most Wanted?

  5. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Nee is een free to play game op de pc

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Is toch echt voor op de ps3. Heb een download code voor de ps3 ervan in mijn mail gekregen die ik in kan wisselen in de psnshop.

    Oh foutje zie dat het een 4 cijferige code is. Verwijder dit toppic maar. Spel voor pc download ik toch niet.