Forum

Topic: 30 dagen psplus abo

Anoniem's avatar

Hoi,

Ik heb een code via mail gekregen voor 30 dagen psplus abo. Aangezien ik al psplus heb en toch wel weer ga verlengen aan einde van jaar met een nieuwe actie bied ik de eerste die hier komt de code aan.

Dus wie belang heeft bij 30 dagen psplus gebruik de code.

8HJM-GDNJ-N5GM

17x bekeken en 0 reacties hmmm volgende keer gooi ik de code wel gewoon weg inplaats van hier heen te zetten. Jammer dat als iemand hem gebruikt niet even een reactie achter laat.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Verdorie, en ik lees dit weer laat.

  2. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    De persoon die hem heeft gebruikt kon tenminste bedankt zeggen

  3. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Kon er geen bedankje vanaf?

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hoi,

    Ik heb een code via mail gekregen voor 30 dagen psplus abo. Aangezien ik al psplus heb en toch wel weer ga verlengen aan einde van jaar met een nieuwe actie bied ik de eerste die hier komt de code aan.

    Dus wie belang heeft bij 30 dagen psplus gebruik de code.

    8HJM-GDNJ-N5GM

    17x bekeken en 0 reacties hmmm volgende keer gooi ik de code wel gewoon weg inplaats van hier heen te zetten. Jammer dat als iemand hem gebruikt niet even een reactie achter laat.

    Wat verwacht je haha!
    Gewoon per DM doen next time ipv posten

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Was dit een ‘gewone’ 30 dagen kaart, of een trial kaart die alleen voor nieuwe PS plussers is? Ik vraag dit, omdat ik tot nu toe alleen die trials gezien heb bij giveaways, en ik ben erg benieuwd of de reguliere 30 dagen kaarten ook soms weggegeven worden…

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Was dit een ‘gewone’ 30 dagen kaart, of een trial kaart die alleen voor nieuwe PS plussers is? Ik vraag dit, omdat ik tot nu toe alleen die trials gezien heb bij giveaways, en ik ben erg benieuwd of de reguliere 30 dagen kaarten ook soms weggegeven worden…

    Was een kaart die alleen voor nieuwe ps plussers geldig was. Bestaande ps plussers of mensen die al eens psplus lid zijn geweest konden de code niet gebruiken.