Forum

Topic: PS4 zonder concurrentie

Anoniem's avatar

Hallo allen,

Ik lees dat allemaal zo dat microsoft steeds meerdere dingen hebben waar ze dom bezig zijn, ik geniet daar ook van want ben een playstation fan. Maar is het niet beter geweest als microsoft wat gevaarlijker was geweest.

Want concurrentie zorgt er toch voor dat bedrijven nieuwe dingen gaan bedenken om de ander slimmer af te zijn. Zal die ontwerp drang nu niet af nemen aangezien microsoft een “flop” is?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    PC?
    iOS?
    Mac?
    3DS?
    Linux?
    Wii U?
    OUYA?
    Android?
    Windows Phone?

    Keuze genoeg om een concurrent te hebben, helemaal aangezien de 3DS, Android, en iOS het erg goed doen met de verkopen en het aantal exclusives, en bij de Wii U verwacht ik ook een grote groei door Mario Kart 8 en Super Smash Bros.
    Een PC en Mac hebben ook altijd goed gescoord, alleen is er helaas te veel piraterij daarop.
    OUYA = Android in een Console form.
    Windows Phone begon inmiddels ook een grote opmars te krijgen.
    En zelfs Linux (vooral Ubuntu) heeft nu eindelijk een start signaal verstuurd bij Gamers.

  2. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Sommige artikels en reacties moet je hier soms lezen met een korrel zout. 😉 Als je hier dagelijks leest op de frontpage en op in het forum, zou je inderdaad zo maar eens kunnen gaan denken dat de XBox One gewoon helemaal niet gaat verkopen.

    En dat mijn collega die vastberaden is om de XBox One op dag van release te gaan halen eigenlijk toe is aan een gedwongen opname in een gesloten inrichting voor lange tijd.

    Wij allen zijn redelijk fanatieke gamers, wij kijken naar specificaties, wij kijken wat we er mee kunnen, wij kijken welke games er voor uit komen etc. Maar pa en ma die voor zoontje lief of dochtertje lief gaan kopen kijken naar de prijs… En meer ook niet! En dat is dan alvast 1-0 voor Sony.

    Het is gewoon even afwachten hoe de zaken uitpakken.

    Overigens vind ik wel dat zowel MS als Sony goed hebben nagedacht over vernieuwingen, of wij ze nu leuk vinden of niet… er zijn op beide consoles vernieuwingen. Voor beide consoles liggen er een boel games klaar bij release, dat is ook wel eens anders geweest.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Microsoft blijft verbazen in ieder geval, in negatieve zin voor de Xbox-fans.

    Nu las ik op Twitter weer dat de developer van Titanfall heeft aangegeven dat de game ook geport kan (zal?) worden naar de PS4. EA is wat voorzichtiger, maar ontkent het blijkbaar ook niet erg stellig.

    En dat is dan weer een ijzer minder in het vuur van Microsoft.

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Microsoft blijft verbazen in ieder geval, in negatieve zin voor de Xbox-fans.

    Nu las ik op Twitter weer dat de developer van Titanfall heeft aangegeven dat de game ook geport kan (zal?) worden naar de PS4. EA is wat voorzichtiger, maar ontkent het blijkbaar ook niet erg stellig.

    En dat is dan weer een ijzer minder in het vuur van Microsoft.

    Zou wel mooi zijn als die game naar de PS4 komt. Ik denk dat dat ook wel gaat gebeuren uiteindelijk. 🙂

  5. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik hoop dit ook dat de game op de ps4 uit komt! Maar dit is dus gewoon weer een tijdelijke exclusive voor MS.

  6. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ach, de één zijn dood, is de ander zijn brood. Microsoft denkt dat ze goed doen, daarom kiezen ze ervoor. Sony heeft altijd meer oog op de consument gehad dan Microsoft, daar kan je gewoon niet omheen en dat bereikt nu een hoogtepunt.

    Toch denk ik dat we maar moeten afwachten hoe de verkopen gaan lopen. Onthoud wel dat de PS3 duurder was dan de xbox360, maar de verkopen bleven groeien. Dit kan ook zomaar gebeuren met die rare xbox one, maar denk toch van niet 😉

  7. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ik denk dat dit de beste periode is voor SEGA om een nieuwe console te maken/launchen.

    SEGA mega drive 1080p hoe vet

  8. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Ik hoop voor ons dat MS zich herpak want wij PS4 fans schreeuwen victorie ,
    Er moet concurrencie zijn want een monopolie is nooit goed .

  9. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik denk dat dit de beste periode is voor SEGA om een nieuwe console te maken/launchen.

    SEGA mega drive 1080p hoe vet

    Hahahahaha, waarom niet?